Merijn, wacht het idd nog ff af of stuur de RDW een mail, al zal je niet snel wat terugkrijgen, maargoed.

Achteras is gelijk, Bevestigingspunten zitten op dezelfde plek. Alleen de as is breder, kijk maar naar mennoLuco/Alpine-racer schreef:Vraagje:
Is een williams as breder dan een clio 16 v as?
En zitten de bevestiginspunten hetzelfde als bij een 5 gtt?
Wel breder dan een GTT.Gerald schreef:Achteras is gelijk, Bevestigingspunten zitten op dezelfde plek.
Een williams heeft dezelfde achteras als een 16v, met dezelfde bevestigingspunten. (en dus ook dezelfde bevestigingspunten als een GTT)Luco/Alpine-racer schreef:Ok dus als ik het goed begrijp, een williams as is nog breder dan een 16v as en heeft dezelfde bevestigingspunten?
Staat er toch, even ietsje verder lezen.Martijn schreef:Wel breder dan een GTT.Gerald schreef:Achteras is gelijk, Bevestigingspunten zitten op dezelfde plek.
ok dan ben ik al een stuk verder, bedanktGerald schreef:Een williams heeft dezelfde achteras als een 16v, met dezelfde bevestigingspunten. (en dus ook dezelfde bevestigingspunten als een GTT)Luco/Alpine-racer schreef:Ok dus als ik het goed begrijp, een williams as is nog breder dan een 16v as en heeft dezelfde bevestigingspunten?
Volgend jaar kan ik 9 cm brederSteven schreef:Al die 16v assen zijn gelijk, alleen de cupclios hadden dikkere staven.
En met zo'n ding onder je 5 moet je al flink beuken en rollen om je wielen kwijt te kunnen, dus ookal wil je breder, dan kun je dat met een paar iele spacers nog wel af.
Ik heb het zelfde probleem, ik deed de foto's eerst altijd verkleinen met paint. Maar om een of andere manier krijg ik ook steeds dezelfde foutmeldingPaul1916v schreef:@Mark: krijg ik ook, hoe klein ik de foto ook maak
Hij heeft het nog een keer geprobeerd, alleen toen ging het een beetje fout.....-PAZ- schreef:Haas schreef:Ken iemand deze nog ... nog ... nog ... nog ... ?!
Das wel redelijk op het randje![]()
![]()
standaard maten van zeecontainers vind je hierHaas schreef:vraag: waar kan ik SNEL iets in de trant van een NEN norm halen, of ISO enz, boeit me geen hol. Specifiek over de afmetingen van plaatsing van twistlocks onder containers.
Kortom: standaard ISO afmetingen van containers....
ben al aant zoeken, maar voor de meeste moet je betalen .... en das dus een NO GO