zag 2 van die toyota-hokken staan, en hoorde ergens ook nog dat timmeahh aanwezig was, dus dacht: die gek komt ook nog wel ff wat rubber neerleggen

Owja...met zo'n zelfde Autostyle Jap-style blérpijp als jijPaul1916v schreef:stond/reed ook nog een witte rond...
en dan heb ik nog niet eens gebeld.......canonballman schreef:Moet nu een week aan het werk, dwz iemand anders zn ellende verhelpen.....zucht....
nog één........??canonballman schreef:geef me nog een maandje, en dan....
Mooi he, die planningen!canonballman schreef: geef me nog een maandje, en dan....
Ach, was alleen een onderblok met krukas en zuigers, ken je niet veel fout aan doen toch?Steven schreef:Ahjo Patrick, als ie nu stukloopt geef je gewoon die 5 jaar stilstaan in een hoekje de schuld
Hee Reinier je hebt er toch geen oliepomp in gezet van een clio 16v waar een drijfstanglager uitgelopen was he!?canonballman schreef:Koelsysteem is compleet aangesloten en functioneert goed, koelvin slaat in etc.
Pook en schakelstang zijn ook gemonteerd, net als 2 middendempers )1 origineel, en 1 kleine Supersprint.
Uitlaat maakt echter nog te veel herrie voor de Ring vrees ik. Even kijken wat ik daarmee doe.
wat me meer verontrust, is dat er nog steeds enkele klepstoters BEHOORLIJK tikken, terwijl ze alle 16 nieuw zijn, en de motor al wel een half uur gelopen heeft, dus ook warme olie.
heb er al wat ATF bijgegooid, maar geen resultaat.
Zo nog eens lang laten lopen....
Hij tikt echt hard hoor..ratelen is een beter woord. En zie geen verbetering na 2x een half uur draaienSteven schreef:Ja, gewoon gaan rijden met dat ding, wedden dat het na 100km weg is?
Tom schreef: Die ging er effe mee de straat op en rakketakketak kaboem, blok in 2en
hee zitten er dan sowieso andere klepzetels in of niet?canonballman schreef:Niet echt dieper... Kop is niks heel geks mee gebeurt (behalve flowen). F7P kop met Megane 2.0 16v inlaatkleppen.
Klepdeksel ligt er af. Nergens een stoter die veel speling lijkt te hebben. ook laten draaien, met als resultaat nog geen duidelijke oorzaak, maar wel een kleine oliedouche.
zucht. Als dit nou het enige was wat tegen zat.... en dan heb ik t niet over die clio