MAAR.
De linker achterscherm was helemaal veroest en goed doorgeroest. en wordt vervangen door m'n oom z'n garage. veeeeeeeeeeeel meer roest dan ik verwacht had dus mischien is het niet optijd klaar
-Ray- schreef:je bent toch niemand verplicht een uitleg te geven?
Neehoor
Dat ben ik ook niet Maar het is niet iets wat ik op een openbaar forum zo kan posten omdat het iets is wat nog niet 100% zeker is of het doorgaat
Maar zodra er iets meer zekerheid is zal ik het zeker wel van de daken schreeuwen hier
In ieder geval super veel plezier mannen en vrouwen !
Zal aan jullie denken
Carclean.nl is aanwezig en zal een poetsdemo geven. Tevens neemt hij enkele produkten mee en zal je bij hun een bestelling kunnen plaatsen
Renaut Sport Dealer Van Kerkhoff & Visscher zal aanwezig zijn met 2 prachtige demo Renault Sport modellen.
Renault dealer Hans Jongerius is aanwezig met de Nieuwe Twingo II "Tuning"
MB Caraudio is aanwezig met hun demo Laguna II, zij hebben een aanbieding met Xenon sets en gratis inbouw terplaatse
Servas Zorg is uiteraard ook aanwezig....dus mocht je een baan in de zorg zoeken, zoek Hessel of Egon even op.
Helaas hebben we ook nog wat afzeggers en onzekere factoren.
Sponsoren MB Carperformance en Fastchip weten nog niet of ze aanwezig zullen zijn. Ivm drukt bij beide bedrijven.
En sponsor Vive Le Sport kan helaas door andere verplichtingen niet aanwezig zijn, maar stelt wel prijzen beschikbaar voor onze bekende jaarlijke Renault verkiezingen.
Laatst gewijzigd door Lex op vr 4 apr 2008 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik kom deze keer toch niet Moet voetballen en kan niet afzeggen
Is er ergens in de loop van het jaar nog een meeting of wordt het anders de afsluitmeeting?
Carclean.nl is aanwezig en zal een poetsdemo geven. Tevens neemt hij enkele produkten mee en zal je bij hun een bestelling kunnen plaatsen
Renaut Sport Dealer Van Kerkhoff & Visscher zal aanwezig zijn met 2 prachtige demo Renault Sport modellen.
Renault dealer Hans Jongerius is aanwezig met de Nieuwe Twingo II "Tuning"
MB Caraudio is aanwezig met hun demo Laguna II, zij hebben een aanbieding met Xenon sets en gratis inbouw terplaatse
Servas Zorg is uiteraard ook aanwezig....dus mocht je een baan in de zorg zoeken, zoek Hessel of Egon even op.
Helaas hebben we ook nog wat afzeggers en onzekere factoren.
Sponsoren MB Carperformance en Fastchip weten nog niet of ze aanwezig zullen zijn. Ivm drukt bij beide bedrijven.
En sponsor Vive Le Sport kan helaas door andere verplichtingen niet aanwezig zijn, maar stelt wel prijzen beschikbaar voor onze bekende jaarlijke Renault verkiezingen.
Verkiezingen zijn in de volgende catagorien:
Tuning
Klassiek / Orgineel
Motorisch
Wij zoeken nog jury leden voor deze verkiezing dus al je daar zin in hebt meld je dan aan het begin van de meeting even op de clubstand
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Remon-CL10 schreef:Ik kom deze keer toch niet Moet voetballen en kan niet afzeggen
Is er ergens in de loop van het jaar nog een meeting of wordt het anders de afsluitmeeting?
Remon-CL10 schreef:Ik kom deze keer toch niet Moet voetballen en kan niet afzeggen
Full-Speed, Gronau, Kreuztage, diverse malen denk ik zandvoort, automaxx, zat keuze toch nog dit jaar?
Voetbal ? dat kun je toch wel afzeggen..
Had ik ook gedaan, maar aangezien we tegen de nummer 1 moeten moet ik erbij zijn! Baal er zelf ook van....