hehe
Paul?Jean-Paul-S schreef:Gister stond er in Den Bosch een gtt met kapotte koppelingskabel.
Het was een witte gt, rara van wie was die![]()
Neej gaat niet zwaar. hoezo?Steven schreef:Gaat je koppeling ook enorm zwaar?
Zonder kabel kun je trouwens ook prima rijden, als je met tussengas terugschakelt en starten gewoon in z'n 1. Kep zo al meerdere GT's gewoon thuis gekregen.
Vandaag wezen kijken, maar zit nog veel werk aan. Die 2750,-MartijnG schreef:Zoo deze blijft wel erg in prijs stijgen ofniet?
http://link.marktplaats.nl/152159610
PF-15-FR - Wit (phase1, TK MP 03-07, Hoogeveen, 700 Euro, TK MP 05-07, 2400,- De Krim, gespot Eindhoven 31-7-07)
Speurders schreef:De velgen op de foto zijn er niet bij, ook niet tegen meerprijs, I.P.V. deze heb je de orginele fase II velgen eronder.
Steven schreef:Origineel met 70 Nm, ik had de mijne met 12.9 bouten op 95 Nm staan geloof ik.Menno schreef:Met hoeveel Nm snokken de meeste gt-rijders hiero hun koppie aan?
ze worden vanzelf roze hoor, als je dat beter bevaltFerdy schreef:leuk waggie inderdaad !
alleen tis een rooie...
Voor zover ik weet niet, al hadden de laatste fase2 wel bouten ipv spanstiften om de schanieren vast te zettenFrits schreef:Even een vraag:
Zit er verschil in deuren tussen een GTT fase 1 en Fase 2? hiermee bedoel ik de deuren, scharnieren, sloten alles bij elkaar.
Wie kan me het vertellen
Alles zou dus uitwisselbaar moeten zijn?-PAZ- schreef:Voor zover ik weet niet, al hadden de laatste fase2 wel bouten ipv spanstiften om de schanieren vast te zettenFrits schreef:Even een vraag:
Zit er verschil in deuren tussen een GTT fase 1 en Fase 2? hiermee bedoel ik de deuren, scharnieren, sloten alles bij elkaar.
Wie kan me het vertellen