ik heb dus het volgende probleem
mn cilinderkop van mn gtt is krom
en ik heb geen goed kop meer liggen
en aangezien het wel lijkt of er geen gtt koppen meer te
krijgen zijn ,vandaar deze vraag
past (of is het pas te maken)
de cilinderkop van een normale 1.4
ik hoor het graag van jullie
KOPZORGEN r5 gtt
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Cilionderkop GTT is gewoon nieuw leverbaar via de dealer.
77 11 134 592 waarschijnlijk. *let op motornummer*
317.46 ex. BTW. Betreft een ruildeel. Dus de oude kop inleveren bij de dealer.
77 11 134 592 waarschijnlijk. *let op motornummer*
317.46 ex. BTW. Betreft een ruildeel. Dus de oude kop inleveren bij de dealer.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Niet van een C1J 7.. - motorblok.... helaas.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
ja ok dat is beter
enkel om nou ff naar groningen te komen rijden
in ieder geval bedankt
enkel om nou ff naar groningen te komen rijden
in ieder geval bedankt

Er bestaat ook zoiets als de post?
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
ja enkel bestaan er ook normale postbode's????
ik denk dat zo'n cilinderkop wel lekker stuitert
ik denk dat zo'n cilinderkop wel lekker stuitert

Naja een beetje deftig ingepakt kun je die van de flat gooien hoor, ze zijn nu ook weer niet van glas.
Maargoed, de achtendertig cilinderkoppen die ik in mijn sleutelcarriere met de post heb gekregen waren stuk voor stuk kapot

Maargoed, de achtendertig cilinderkoppen die ik in mijn sleutelcarriere met de post heb gekregen waren stuk voor stuk kapot

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
SlopertRiël Notermans schreef:Naja een beetje deftig ingepakt kun je die van de flat gooien hoor, ze zijn nu ook weer niet van glas.
Maargoed, de achtendertig cilinderkoppen die ik in mijn sleutelcarriere met de post heb gekregen waren stuk voor stuk kapot![]()



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
als de kop krom
dan houd t op he
en daar komt ook nog eens bij dat het linkerbougiegat
verrot is gedraaid
al met al moet ik wel een andere kop hebben
dan houd t op he
en daar komt ook nog eens bij dat het linkerbougiegat
verrot is gedraaid
al met al moet ik wel een andere kop hebben
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
ja ok
maar hij is dusdanig krom
dat het niet verstandig is om hem te vlakken(dat bedoel ik er dus mee)
en daar komt dus het bougiegat ook nog bij
dus einde verhaal
maar hij is dusdanig krom
dat het niet verstandig is om hem te vlakken(dat bedoel ik er dus mee)
en daar komt dus het bougiegat ook nog bij
dus einde verhaal
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
bougiegat kan je gewoon optappen envulbus met nieuwe draad erin en klaar
10 min werk
10 min werk
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Tsja...eventuele gevolgen voor de compressieverhouding. Puur het indekken van Renault dus...
Keertje vlakken kan geen kwaad, maarja hoe weet je hoe vaak de kop al is gevlakt
Keertje vlakken kan geen kwaad, maarja hoe weet je hoe vaak de kop al is gevlakt

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
koop je gewoon een goeie kop van abel en die laat je opsturen!
tadaaaaa probleem opgelost!
tadaaaaa probleem opgelost!
Doorgaans vlak je die wel tig keer in een autolevenMartijnG schreef:Tsja...eventuele gevolgen voor de compressieverhouding. Puur het indekken van Renault dus...
Keertje vlakken kan geen kwaad, maarja hoe weet je hoe vaak de kop al is gevlakt


-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oftewel meten is weten ..............
Voor de timing maakt het iig nie uit.
Dat de compressieverhouding wat hoger wordt, is pas een probleem als je zo'n blokje echt Serieus opvoert. (maar dat heb ik in tig jaar RTC nog nooit iemand zien doen)
Dat de compressieverhouding wat hoger wordt, is pas een probleem als je zo'n blokje echt Serieus opvoert. (maar dat heb ik in tig jaar RTC nog nooit iemand zien doen)
rev it like a rental
Is toch behoorlijk lang! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...