heey beste mensen,
heb net me KW schroefset gemonteerd, het gaat om een megane cabrio 1 phase I. ik ben tot het volgende gekomen.
de velgen zitten er voor erg scheef op, grof gezegd aan de bovenkant steken ze meer uit dan aan de onderkant van de velg. is dit een kwestie van uitlijnen of kan het ergens anders aan liggen??
ik weet niet of het uitmaakt hoe om de veerschotels zitten. niet ondersteboven bedoel ik dan, maar of ik ze miss 180 graden links/rechtsom moet draaien??
ps. ja de wielen heb ik goed vastgedraaid en zitten recht op de flens van de sprroverbreders...
wie o wie ken mij helpen,
alvast bedankt...
greetz cyril
veerschotels
-
- Moderator
- Car: MB
Tenzij een megane ronde veerschotels heeft maakt dat natuurlijk wel uit hoe je ze monteerd. Als het echt extreem is heb je iets niet goed gedaan lijkt me. En KW heeft sleufgaten als het goed is? Kun je iets verstellen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zitten er niet gewoon sleufgaten aan de onderkant van de veerpoot? Zoals gebruikelijk?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi