Oude topic vind je hier.
komen jullie nog een kalender halen hessel?Hessel schreef:nog meer hoog niveau
de pheaton is geflopt lees ik net
zat wel in de planningLuco/Alpine-racer schreef:komen jullie nog een kalender halen hessel?Hessel schreef:nog meer hoog niveau
zal deze week er wel een keer van moeten komenHessel schreef:zat wel in de planningLuco/Alpine-racer schreef:komen jullie nog een kalender halen hessel?Hessel schreef:nog meer hoog niveau
Miekje16V schreef:Het hele onderwerp hierboven (ping pang pong) doet me aan een stukje van Najib Amhali denken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=bEumVXrqXNU
Dat zei ik ook alMerijn schreef:Ik vind het ook helemaal niks en ik betwijfel serieus of het de performance ten goede komt. Het is een verlies aan informatie waar je akelig van wordt en het lijkt me handiger om het oude topic van naam te veranderen in plaats van het nieuwe. Maar goed, da's mijn mening...
Dat zijn juist de topics waar je om kan lachen, waarom dan wegdoen?Jean-Paul-S schreef:Tis ook niet echt mijn ding. Wellicht is het toch fijner voor iedereen als andere topics weggedaan worden. Op andere fora heb je ook niet altijd een smoelenboek/wist u dat topic/babe topic en noem maar op.
Van de andere kant kun je toch altijd bij de oude bestanden komen. Het is alleen wat meer moeite.