vanmorgen bij boxtel een 1916v op pools kenteken
iets verder een leuke clio met dik geluid
vlak voor maastricht een 5deursclio met dik uitlaatje, verlaagd etc.
van middag gespot wederom op de woonboulevard cruquius remy in zijn clio williams en in eerste insantie dacht ik een rode clio 16v maar bleek via de site van de rdw om een een clio 1.8 rsi te gaan ht-xv-66
afgelopen vrijdag rond een uurtje of 17:45 op de haarlemmerweg vlakbij oprit naar A10 een Gele Clio RS (volgens mij phase 1), op de baan richting centrum, ik reed rechts langs om de oprit op te draaien.
Waarschijnlijk vanmorgen Jordi gespot in de Clio II, kan dat?
Rond kwart over 9 / half 10 op de weg van Presikhaaf richting Airborneplein (hoe heet die weg ook alweer, onder dat treinviaduct)
Ik zag in elk geval een zwarte Clio II met zwarte koplampen...zou ook best iemand anders geweest kunnen zijn hoor
MartijnG schreef:Waarschijnlijk vanmorgen Jordi gespot in de Clio II, kan dat?
Rond kwart over 9 / half 10 op de weg van Presikhaaf richting Airborneplein (hoe heet die weg ook alweer, onder dat treinviaduct)
Ik zag in elk geval een zwarte Clio II met zwarte koplampen...zou ook best iemand anders geweest kunnen zijn hoor
Vanavond om 17.45 op de Ellemare in Rotterdam-zuid een Renault 5 GT Turbo met kenteken ZN-98-JF .
Op het rechterzij raampje zat een sticker van RTC .
Was een oranje 5 met een spoiler .
Ik heb hem even voorbij laten gaan om zn kenteken op te schrijven
Het is trouwens een geimporteerde uit hoogstwaarschijnlijk Duitsland.
Groeten,
Rik
nee deze is geimport uit zwitserland. Dit ding klopt egt voor geen kanten. Staat ook al heel lang te koop. In een oude advertentie stond km stand 43000 en toen ben ik wezen kijken. En op de teller stond 48000. Echter stond in het onderhoudsboekje dat hij een grote beurt had gehad in zwitserland bijh een kmstand van 53000. Ik zei dat tegen de verkoper en die wist er niet echt antwoord op te geven. Of te wel geknoeid met de kmstand! Plus de onderkant 1 en al roest
vanmiddag in denbosch een metalic groene renault 16 tx
zijn echt nog maar weinig te vinden op de wegen.
was wel jammer dat ie niet in goede staat meer was
Zonet om kwart voor zes een grijze clio RS (nieuwste type) met donker kleurige velgen in Leeuwarden richting MCL zuid. Velgen leken op formule 1 type... erg mooie machine!!! Wie was het??