En ook meestal dezelfde personen die vragen of de drempels die er liggen hoog zijn ....oldskool schreef:Ach ja zijn altijd dezelfde mensen ,die iedere keer het zelfde zeggen .![]()
Zolang ik het goed vindt is er niks aan de hand (meestal).

En ook meestal dezelfde personen die vragen of de drempels die er liggen hoog zijn ....oldskool schreef:Ach ja zijn altijd dezelfde mensen ,die iedere keer het zelfde zeggen .![]()
Zolang ik het goed vindt is er niks aan de hand (meestal).
Is te ver weg maar toch bedankt .eevvoo schreef:www.cultwheels.nl
Ik heb al info van 1 adres en dat is 40 euro per velg das dan v/d zender turbo'sJeroen Wigger schreef:Wat zijn de kosten ongeveer dan als ik vragen mag..?
Ik heb nog een setje schoepjes liggen, en dan kunnen die gepolijst onder de Clio
Ja wie leuke aparte wielen wil hebben moet ff wa geld uitgeven.-Ray- schreef:40 euro per velg voor de zenders? valt mij alles mee...
die bbsen zijn idd a whole different ballgame
Haha máár 650... 't is wel goed met jeoldskool schreef:Ik heb al info van 1 adres en dat is 40 euro per velg das dan v/d zender turbo'sJeroen Wigger schreef:Wat zijn de kosten ongeveer dan als ik vragen mag..?
Ik heb nog een setje schoepjes liggen, en dan kunnen die gepolijst onder de Clio
Adres 2 weet ik vrydag pas is in Belgie
En ga zaterdag zelf naar de 3de alstie open is anders wordt dat volgende week vrydag pas.
Maar dan heb ik ook een prijs voor de BBS en.
(maar das een andere prijsklasse)
Hoogglans verdichten is dat geen optie voor je dan ? kost maar 650 euro.
Nankangs zeker?oldskool schreef:Ja wie leuke aparte wielen wil hebben moet ff wa geld uitgeven.-Ray- schreef:40 euro per velg voor de zenders? valt mij alles mee...
Nu nog een setje 165-50-15 er onder en klaar istie weer voor het seizoen 2008.
pucpolish levert erg goed werkoldskool schreef:nee goed lezen en opletten dan haal je niks door elkaar.
polijsten van MIJN zender velgen kost me per velg 40 euro.
Dit gebeurd nog lekker ouderwets met de hand.
Met pasta en een katoen schijf.
[img]http://www.polierbock.de/images/small/8.jpg[/img]
Hoogglansverdichten is idd trommelen met een soort kleine rijstkorrels
dan blinkt HEEL je velg dus echt alles .
Binne / buite /onder bove enz.
Is mooier en beter maar vooral ook DUURDER.
zie hier.
http://www.lowandshine.com/Hochglanzverdichten.htm
Er nu ook kogel polijsten maar daar weet ik nog niks van .(helaas)
kijk anders eens by Cultwheels , puc polish,lowandshine.enz
Of idd Brigestone's.-Ray- schreef:Nankangs zeker?oldskool schreef:Ja wie leuke aparte wielen wil hebben moet ff wa geld uitgeven.-Ray- schreef:40 euro per velg voor de zenders? valt mij alles mee...
Nu nog een setje 165-50-15 er onder en klaar istie weer voor het seizoen 2008.
Je bent hier niet by de VW club daar hebben ze tenminste leuke maten.pierre schreef:195-45-15 is de verkeerde maat voor renault 5, het moet echt 185/45-15 zijn of inderdaad 165/50-15, beiden is de bandhoogte 8,25 cm
165 is eigenlijk voor 4,5 J en 185 is voor 6 J het meest geschikt.
Over welke maat heb je het ???Daniël W. schreef:Zijn er in die maat echt alleen die Nankangs leverbaar? Ik heb binnenkort ook 4 nieuwe bandjes nodig, alleen lees ik dat die dingen wat minder zijn in het nat? Gebruikservaringen zou ik echt op prijs stellen![]()
Hij heeft het over de bovenstaande maat.pierre schreef:idem op mijn TwingoMartijnG schreef:Ik heb de 185/45/R15 op een 7J...prima
Steven schreef:Sorry Oldskool, maar WTF moet jij nou met Wilwoods op 165 bandjes?
Of doe je het nu puur voor de looks die klauwen?
Klopt...ik zal binnenkort even langs m'n garage om te kijken of andere merken ook die maat leveren~thijs~ schreef:Hij heeft het over de bovenstaande maat.pierre schreef:idem op mijn TwingoMartijnG schreef:Ik heb de 185/45/R15 op een 7J...prima
Op autobandenmarkt is dat indd het enige merk. Zijn vast nog wel andere merken met die maat alleen met je dan effe verder zoeken denk ik
Ik heb al even bij VW fora zitten kijken, die maat zie je daar vrij vaak...bedankt voor de tipoldskool schreef:Over welke maat heb je het ???Daniël W. schreef:Zijn er in die maat echt alleen die Nankangs leverbaar? Ik heb binnenkort ook 4 nieuwe bandjes nodig, alleen lees ik dat die dingen wat minder zijn in het nat? Gebruikservaringen zou ik echt op prijs stellen![]()
Als je het over de iets aparte maten hebt kun je eens kijken op div. VW fora .
Ben daar nu ook regelmatig aan 't snuffelen met betrekking tot de 185/165 maten .en andere maten.
voor de de beschikbare merken kan je eens kijken op autobandenmarkt.nl
Ja daar heb je helemaal gelijk in ,MartijnG schreef:Heb er ook over getwijfeld om 165/50R15 te nemen, maar op de 7J vond ik dat toch wel erg smalletjes worden...185 vind ik goed zat...
grip in nat is duidelijk minder, maar aquaplaning is geen punt.Daniël W. schreef:Zijn er in die maat echt alleen die Nankangs leverbaar? Ik heb binnenkort ook 4 nieuwe bandjes nodig, alleen lees ik dat die dingen wat minder zijn in het nat? Gebruikservaringen zou ik echt op prijs stellen![]()
neeDennisT schreef:Anders al eens een keer aan vernikkelen gedacht voor je velgen?