Jean-Paul-S schreef:Gewoon halen en in de tuin parkeren
waar ken ik dat ookalweer van ?
Mwa het zou dan mini door de apk heen helpen en dan zou dat mijn daily worden lekker goedkoop en dan rustig de puntjes op de i zetten bij de gte Kom ik nu gewoon niet aan toe omdat ie moet blijven rijden.
de mini is niet doorgegaan was ook te mooi om waar te zijn een goede mini voor die prijsje want die dinge rotte onder je kont uit dus dese was rot maar alles was weggestucadoort .
verder wel weer wat leuks voor de GTE-turbo gekocht: kuipstoelen
maar dan komt probleem montage< waar kan ik stoelframes halen die in een r5 passen en dat ik de stoelen toch kan verschuiven.???
of iemand foto`s van zelfgemaakte frames?
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op ma 10 dec 2007 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny van Duren schreef:de mini is niet doorgegaan wa ook te mooi om waar te zijn een goede mini voor die prisj want die dinge rotte onder je kont uit dus dese was rot maar alles was weggestucadoort .
maar dan komt probleem montage< waar kan ik stoelframes halen die in een r5 passen en dat ik de stoelen toch kan verschuiven.???
Danny van Duren schreef:de mini is niet doorgegaan wa ook te mooi om waar te zijn een goede mini voor die prisj want die dinge rotte onder je kont uit dus dese was rot maar alles was weggestucadoort .
wat voor prijs hing er aan die Mini dan ?
veel te hoog ding was rijp voor oud ijzer en volgens eigenaar keiharde wagen nergens rot alleen techniek zou gronding onderhanden genomen moeten worden.
Danny van Duren schreef:de mini is niet doorgegaan was ook te mooi om waar te zijn een goede mini voor die prijsje want die dinge rotte onder je kont uit dus dese was rot maar alles was weggestucadoort .
gewoon kuipen kopen met slede, en daar zijn weer speciale bevestigingen voor die op de originele plaats komen van het originele stoelframe
zitten in de gte ook
stoelen kwamen bij jo vandaan
Ik heb van een vijfje op de sloop sledes afgehaald. Bevestigingspunten van de stoel zater onderop. Dus ff z-vorm gehaald bij de oud ijzerboer. Deze op je sledes lassen en monteren maar.
En je hebt verrijdt bare kuipstoelen!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
bedankt voor jullie reacties had al een proefframe gemaakt met een oud frame zodat stoel evenhoog staat als orgineel kwa zitting.
Maar dan zit stoel bijna tegen dak en zit tegen middenconsole.
dus morgen ijzer halen en alles van rails afslijpen zoals bij floris en dan lassen we een frame
zodat de stoelen iets naar de buiten kant kunnen en wat lager gemonteerd kunnen worden. aangezien mijn stoel bevestiging aan de onderkant zit.
MartijnG schreef:De veren zijn officieel voor een Phase 2 en ook voor kortere schokdempers...
Als ze uberhaupt passen zal het wel gaan op Koni's, maar dan zal het wel afwachten zijn hoe lang de dempers het volhouden...
maar wat is het verschil tussen een phase 1 en 2 veer dan?
lengte van de veer, ph1 veren zijn langer.
vb: fase2 -45mm veren liggen los (dus apk afkeur) op een fase 1 demper en geven iets van 60mm verlaging
ok maar liggen die dan ook los bij koni geel want daar zijn toch de stangen van ingekort?
ik heb zelf fase1 koni geel en daar lagen ze op los maar dat kan per veermerk verschillen denk ik zo, maar -60 voor fase 1 is nog wel te krijgen bij reichard en ik denk ook wel bij k-tec
MartijnG schreef:De veren zijn officieel voor een Phase 2 en ook voor kortere schokdempers...
Als ze uberhaupt passen zal het wel gaan op Koni's, maar dan zal het wel afwachten zijn hoe lang de dempers het volhouden...
maar wat is het verschil tussen een phase 1 en 2 veer dan?
lengte van de veer, ph1 veren zijn langer.
vb: fase2 -45mm veren liggen los (dus apk afkeur) op een fase 1 demper en geven iets van 60mm verlaging
ok maar liggen die dan ook los bij koni geel want daar zijn toch de stangen van ingekort?
ik heb zelf fase1 koni geel en daar lagen ze op los maar dat kan per veermerk verschillen denk ik zo, maar -60 voor fase 1 is nog wel te krijgen bij reichard en ik denk ook wel bij k-tec
bij reichard hebben ze inderdaad nog phase 1 50mm liggen maarja hoe hoog komt ie dan te staan? iemand foto daarvan?
GTE is C409 en heeft origineel langere veren van de fase 1 gt turbo C405
het is niet aan te raden veren met dempers uit te wisselen om een verlaging te bewerkstelligen, of de veren liggen los of de veerdempkarakteristiek is shit.
pierre schreef:GTE is C409 en heeft origineel langere veren van de fase 1 gt turbo C405
het is niet aan te raden veren met dempers uit te wisselen om een verlaging te bewerkstelligen, of de veren liggen los of de veerdempkarakteristiek is shit.
ik weet niet maar er zitten gewoon de zelfde schokdempers onder een gte en een phase 1 gte dus schokdempers kan ik gewoon uitwisselen
die heeft ie inderdaad
maar dat zijn alleen voor en als ik bij k-tec bestel heb ik voor zelfde prijs 4 schokdempers.
maar als ultimate niks is dan zal het toch de fk van mb performance worden
die heeft ie inderdaad
maar dat zijn alleen voor en als ik bij k-tec bestel heb ik voor zelfde prijs 4 schokdempers.
maar als ultimate niks is dan zal het toch de fk van mb performance worden
Danny van Duren schreef:weet iemand of een schroefset van ultimate iets is kwa rij gedrag en kwaliteit en of ze ook in hardheid verstelbaar zijn?
Heb zelf een schroefset gehad van Ultimate voor mijn R19 16V, bij mij kwam de veer tegen de schokbreker aan.. ik had de rotzooi bij Platimex Systems besteld.. service was gewoon ruk en na 4 maand touwtrekken heb ik het volgens mij voor elkaar en krijg ik mijn geld terug.. maarja, da's nog even afwachten.. moest voor 1 Januari lukken maar ik heb er zelf al wel 200 keer achteraan moeten bellen..
Ik heb er heel even mee gereden maar de wegligging was wel super, maakte alleen een klote geluid bij inveren omdat de veer tegen de schokbreker kwam, in hardheid verstelbaar zijn ze niet, ze zijn in ieder geval niet zo stuiterhard als KW bijvoorbeeld