Haas schreef:die roest achte rde voorschermen valt toch wel mee?Iemand die fatsoenlijk kan lassen, fixt dat zo toch?
Bij mij zat het op precies dezelfde plekken, alleen in iets mindere mate.
Ja valt ook wel mee, rechts iig. Maar ik laat dat dus allemaal netjes lassen en dan ga ik alles in de tectyl/ML/bodysafe zetten zodat er de komende jaren geen roest meer de kans krijgt deze Williams aan te tasten
Net eindelijk weer eens mijn achtervolgers-afschud-accesoire weer gemaakt op de sierra Als het nu nog los gaat weet ik het ook nie meer. Ik zal morgen ofzo eens een filmpje maken
Martijn schreef:Da's wel heel duur. Ik betaalde 450,-. Ik zou het risico trouwens niet nemen. Onverzekerd iemand aanrijden is nog veel duurder. Huur dan een busje met oprijbak.
wanneer was dat dan? alleen het examen kost me al 215 euro, en 8 rijlessen a 45 euro
Jochem de Haas schreef:Tja je zou denken dat renault geleerd heeft van een roestende 5 maare als je zo de clio ziet .....niet echt
Ik denk dat er veel clio's zijn die zo roesten..helaas.
Suc6 met opknappen
Ik denk ook dat er weinig clio's zijn waarvan er geen roest onder de voorschermen zet. Ik snap nooit waarom ze op dat soort plaatsen geen laag tectyl aanbrengen.
Druk bezig zeg Ik had een vraagje, Ik heb voren geen boxen in me dashbord wat ik wel zou willen, hoe groot zijn je boxen die je erin hebt? 12/13cm? of zelfs meer?
achter de speakers in de dash zat bij mij de kabels los die ook in de deur zitten, dat zou je ff met multimeter moeten doormeten of ze in 1x doorlinken naar je radio
Ah zo, nee dat vind ik nie zo mooi (alhoewel dit er aardig orgineel uit ziet). Niet zo'n zin om te gaan zagen in mijn deurpaneel, voorlopig werk genoeg
Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden
DennisT schreef:Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden
Betere massa ergens vandaan halen. Is zeker weten een massa probleem!
DennisT schreef:Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden
Het probleem kan ook zitten in de massa van je versterker.
Heb je de plek waar je massakabel verbinding maakt met de auto goed opgeschuurd?
Het probleem kan ook zitten in de massa van je versterker.
Heb je de plek waar je massakabel verbinding maakt met de auto goed opgeschuurd?
Het is massa of geen massa Zijn iig van die 10mm2 kabels. Maar waarom is het dan tijdelijk over met een nieuwe tulp-kabel?
Even een korte update: Helaas nog niet verder gegaan met het dash, hoop dat nog voor het einde van het jaar af te kunnen ronden. Wel heb ik de vloerbedekking helemaal gereinigd en uitgespoeld dus deze is weer helemaal schoon en ruikt ook weer lekker fris
Voordat je driftig gaat lassen zou ik ook nog eens de bekleding achter eruit halen, dan kijken hou de achterschermen er van binnenuit uitzien en de achteras bevestiging.
Heb vaker zo'n hopeloos geval gehad. Hele cas van een williams weggepleurt en alles overgebouwd op een fatsoenlijke carrosserie.
Ik de achterbak ziet alles er nog goed uit. Het rechter achterscherm is vorig jaar al vervangen en het linkerachterscherm staat voor dit jaar in de plenning. Maar ik wil idd eerst de rest van de auto nalopen voordat hij naar de lasser gaat. Dus ook de dorpels enzo goed inspecteren maar ik denk dat ik het ergste wel gehad heb