Dennis' Williams --- :( :( :( ---

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
DennisT
Moderator

Hij is er nog niet helemaal uit :p Maar denk zeker een uur of 3 als ik alleen de gewerkte uren tel :lol:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Waarom droog je die matten niet gewoon en leg je ze terug?
DennisT
Moderator

Ze liggen te drogen, maar weet niet hoe lang ze al nat zijn geweest, dus of ze aangetast zijn of blijven stinken :)
Haas
Car: Megane RS

die roest achte rde voorschermen valt toch wel mee?Iemand die fatsoenlijk kan lassen, fixt dat zo toch?

Bij mij zat het op precies dezelfde plekken, alleen in iets mindere mate.
DennisT
Moderator

Haas schreef:die roest achte rde voorschermen valt toch wel mee?Iemand die fatsoenlijk kan lassen, fixt dat zo toch?

Bij mij zat het op precies dezelfde plekken, alleen in iets mindere mate.
Ja valt ook wel mee, rechts iig. Maar ik laat dat dus allemaal netjes lassen en dan ga ik alles in de tectyl/ML/bodysafe zetten zodat er de komende jaren geen roest meer de kans krijgt deze Williams aan te tasten :p
DennisT
Moderator

Net eindelijk weer eens mijn achtervolgers-afschud-accesoire weer gemaakt op de sierra :D Als het nu nog los gaat weet ik het ook nie meer. Ik zal morgen ofzo eens een filmpje maken :beer:
canonballman

Een blinde auto-leek herkent hier nog een renault in :wink:

goed bezig, dat je het gelijk goed aanpakt. Nu heb je nog staal waar je op kunt lassen, als je nog langer zou wachten....
DennisT
Moderator

Precies dan zou het er net zo uit zien als aan de andere kant :lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:
Martijn schreef:Da's wel heel duur. Ik betaalde 450,-. Ik zou het risico trouwens niet nemen. Onverzekerd iemand aanrijden is nog veel duurder. Huur dan een busje met oprijbak.
wanneer was dat dan? alleen het examen kost me al 215 euro, en 8 rijlessen a 45 euro (0)
Vorig jaar september. http://www.blok-huls.nl/aanhangwagen.php
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Tja je zou denken dat renault geleerd heeft van een roestende 5 maare als je zo de clio ziet .....niet echt :)

Ik denk dat er veel clio's zijn die zo roesten..helaas.

Suc6 met opknappen (Y)
DennisT
Moderator

Jochem de Haas schreef:Tja je zou denken dat renault geleerd heeft van een roestende 5 maare als je zo de clio ziet .....niet echt :)

Ik denk dat er veel clio's zijn die zo roesten..helaas.

Suc6 met opknappen (Y)
Ik denk ook dat er weinig clio's zijn waarvan er geen roest onder de voorschermen zet. Ik snap nooit waarom ze op dat soort plaatsen geen laag tectyl aanbrengen.
PaulM

is toch slim, auto roest onder je reet weg, dus tijd voor een nieuwe renault :) langdurige marketing! :p
DennisT
Moderator

+Clio16v+ schreef:is toch slim, auto roest onder je reet weg, dus tijd voor een nieuwe renault :) langdurige marketing! :p
Ze hadden alleen niet verwacht dat er van die mongolen als ons waren die die hokken weer op gingen knappen :lol:
DennisT
Moderator

Vanavond een Green openluchtfilter van Leeroy gekocht :) Damn zo'n ding is groot :lol:

[img]http://img515.imageshack.us/img515/1008/dsc00126ew3.jpg[/img]
Jean-Paul-S
Über-Spammer

super-stofzuigersound :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:super-stofzuigersound :D

:D :D :D :D :D

(op een 5 klinkt het iig super)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
DennisT
Moderator

WouterW schreef:
Jean-Paul-S schreef:super-stofzuigersound :D

:D :D :D :D :D

(op een 5 klinkt het iig super)
Idd op mijn ex-5 klinkt het zeker dik! :D
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Druk bezig zeg (Y) Ik had een vraagje, Ik heb voren geen boxen in me dashbord wat ik wel zou willen, hoe groot zijn je boxen die je erin hebt? 12/13cm? of zelfs meer?

Suc6 met je willie!!
DennisT
Moderator

Geloof dat die dingen 10cm zijn ofzo, niet erg groot iig.
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

DennisT schreef:Geloof dat die dingen 10cm zijn ofzo, niet erg groot iig.
Dankje voor snelle reply, ik start me zoektocht :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

is idd 10 in het dash. 13 standaard in de deur en met kleine aanpassing 16/17
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
DennisT
Moderator

Tom schreef:is idd 10 in het dash. 13 standaard in de deur en met kleine aanpassing 16/17
Ik heb geen speakers in me deuren hoor...
Tom
Moderator

zeg ik ook niet, Ik zeg wat er standaard op welke plaats in een clio zit
DennisT
Moderator

Tom schreef:zeg ik ook niet, Ik zeg wat er standaard op welke plaats in een clio zit
Ja maar zit er standaard in de deur een speaker dan? Want ik heb daar nergens een plek voor geloof ik.
Tom
Moderator

standaard in kan zitten. Zit er achter je deurpaneel geen uitsparing?
PaulM

jawel zit uitsparing, had ook geen spiekers origineel in deur, heb dat later zelf ingebouwd. is appeltje eitje, zie me topic:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=392

achter de speakers in de dash zat bij mij de kabels los die ook in de deur zitten, dat zou je ff met multimeter moeten doormeten of ze in 1x doorlinken naar je radio
DennisT
Moderator

Ah zo, nee dat vind ik nie zo mooi (alhoewel dit er aardig orgineel uit ziet). Niet zo'n zin om te gaan zagen in mijn deurpaneel, voorlopig werk genoeg :p
PaulM

zijn ook de originele ph2 speaker kapjes :)
DennisT
Moderator

Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden |:
Remon

DennisT schreef:Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden |:
Betere massa ergens vandaan halen. Is zeker weten een massa probleem!
GJ
Car: Megane 4 RS

DennisT schreef:Als we het toch over speakers enzo hebben, ik heb al heel erg lang een piep in mijn muziek zitten die op het toerental reageert. Ik heb de plus-kabel en tulp-kabel allebei langs een andere kant lopen, maar dat helpt niet. De tulp-kabel ook al eens vervangen, toen was het weg maar is uiteindelijk weer terug gekomen. Wie weet wat ik hieraan kan doen want het is om gek van te worden |:
Het probleem kan ook zitten in de massa van je versterker.
Heb je de plek waar je massakabel verbinding maakt met de auto goed opgeschuurd?
DennisT
Moderator

GJ schreef:
Het probleem kan ook zitten in de massa van je versterker.
Heb je de plek waar je massakabel verbinding maakt met de auto goed opgeschuurd?
Het is massa of geen massa :wink: Zijn iig van die 10mm2 kabels. Maar waarom is het dan tijdelijk over met een nieuwe tulp-kabel?
DennisT
Moderator

Even een korte update: Helaas nog niet verder gegaan met het dash, hoop dat nog voor het einde van het jaar af te kunnen ronden. Wel heb ik de vloerbedekking helemaal gereinigd en uitgespoeld dus deze is weer helemaal schoon en ruikt ook weer lekker fris :)
Heino

Voordat je driftig gaat lassen zou ik ook nog eens de bekleding achter eruit halen, dan kijken hou de achterschermen er van binnenuit uitzien en de achteras bevestiging.
Heb vaker zo'n hopeloos geval gehad. Hele cas van een williams weggepleurt en alles overgebouwd op een fatsoenlijke carrosserie.
DennisT
Moderator

Ik de achterbak ziet alles er nog goed uit. Het rechter achterscherm is vorig jaar al vervangen en het linkerachterscherm staat voor dit jaar in de plenning. Maar ik wil idd eerst de rest van de auto nalopen voordat hij naar de lasser gaat. Dus ook de dorpels enzo goed inspecteren maar ik denk dat ik het ergste wel gehad heb :)
Gesloten