Renault Clio (BDM Tuned)

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
jelluh

Hallo,

Ik ben net nieuw op het forum. De reden dat ik mme heb aangemeld is het feit dat ik een erg mooie clio heb gezien welke mij erg aanstaat.

De auto is getuned door BDM en beschikt hierdoor over 190 PK.

De auto staat te koop bij Grouwstra in Deventer: http://www.grouwstra-auto.nl

Ik had graag jullie mening over deze auto willen hebben.

Thx Jelluh.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

niet goedkoop, en 190pk uit een clioblok krijg je niet snel (behalve in de kroeg). Misschien contact opnemen met die tuner wat er precies aan gedaan is enzo?

Vervaldatum APK Info 15-06-2005
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 31-05-2007

heeft al 2,5 jaar geen apk, en pas half jaar bij huidige bedrijf op naam.. vreemd, maar kan gewoon een verklaring voor zijn
Riël
Über-Spammer

Voor d ehelft van de prijs wel interessant.
Sorry hoor maar als je 6000 neerlegt voor een 16v |:

Komt nog wel wat ellende bij :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Remon

Staat ook echt al heel lang te koop! Wel een dikke btw :) Maar denk dat je voor dat geld beter een nette Williams kan kopen :beer:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Als die motor dat al heeft zal hij niet zo super lang leven, zeker een 1800 niet. Buiten dat ziet hij er op de foto wel leuk en netjes uit, het is maar wat je ervoor over hebt uiteindelijk :)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:Staat ook echt al heel lang te koop! Wel een dikke btw :) Maar denk dat je voor dat geld beter een nette Williams kan kopen :beer:
i.d.d. stond vorig jaar ook al eens op mp, 'k heb bdm
nog gemaild over die sparkplug cover, maar nooit geen reactie op gehad
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Hebben jullie allemaal lees gebrek of zo, der staat toch echt DBM :lol:

En daar heb ik goede en slechte verhalen over gehoord (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
jelluh

16" AZEV A LICHTMETALEN VELGEN, SPORTUITLAAT (SIDEPIPES), VERLAAGD, BDM TUNING (190PK), MONO SPORTSTUUR, ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO, UNIEKE AUTO!!!

Volgens mij staat er BDM...

Maar bedankt voor alle tips en zal hier nog een keer goed over nadenken en ook maar eens marktplaats bekijken.[/b]
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

jelluh schreef:16" AZEV A LICHTMETALEN VELGEN, SPORTUITLAAT (SIDEPIPES), VERLAAGD, BDM TUNING (190PK), MONO SPORTSTUUR, ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO, UNIEKE AUTO!!!

Volgens mij staat er BDM...

Maar bedankt voor alle tips en zal hier nog een keer goed over nadenken en ook maar eens marktplaats bekijken.[/b]
Tjonge jonge, stelletje einsteins daar en hier zeg. Wat staat er op de kleppendeksel:

http://www.grouwstra-auto.nl/nl/vinden/162

Juist ja, DBM Engineering. Uit Maarssen in idd :~
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ivo
Über-Spammer

Ik dacht het ook al te zien ja...., ik vind het zowiezo al sneu dat het autobedrijf zo'n fout laat staan in zn advertentie... :lol:
~thijs~
Contacteer:

en misschien moet MONO wel MOMO zijn :wink:
jelluh

Alex Los schreef:
jelluh schreef:
Tjonge jonge, stelletje einsteins daar en hier zeg. Wat staat er op de kleppendeksel:

Haha mijn excusses nu je het zegt zie ik het inderdaad... en dat terwijl ik nog wel op de site van DBM heb gekeken...
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

jelluh schreef:
Alex Los schreef:
jelluh schreef:

Haha mijn excusses nu je het zegt zie ik het inderdaad... en dat terwijl ik nog wel op de site van DBM heb gekeken...
:lol: indernaad
:bhd
Frits Clio 16v

Met zo'n vraagprijs kun je beter een standaard 16v kopen en zelf een snelle motor (laten) bouwen.

DBM heeft wel al lang en veel ervaring met de F7P/R.
Die deden jaren geleden ook al 1.8 --> 2.0 ombouw.
Ik heb nog ergens een alpine magazine met een artikel daarover.
Tom
Moderator
Car: MB

koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Niels-16v
Contacteer:

Zit daar geen turbo op? spruitstuk ziet er niet orgineel uit, wat ik op de foto kan zien.
ericon
Car: Meg RS225 + diversen

Tom schreef:koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).
Sluit ik me bij aan (Y)
ronald clio

Persoonlijk zou ik ook voor dat geld liever een Williams kopen.
Is nog betrouwbaarder ook! :)
Laatst gewijzigd door ronald clio op wo 19 dec 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

met alle respect hoor
maar zit er een uitdraai bij van 190 pk?

zo niet dan zou ik de pk's zomaar niet geloven
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PaulM

koop zowiezo een mooie williams van dat geld!
Haas
Car: Megane RS

zo..ding gaat ook ff goed de fik in.. :lol:
Niels-16v schreef:Zit daar geen turbo op? spruitstuk ziet er niet orgineel uit, wat ik op de foto kan zien.
macaroni zo te zien ;)
Tom
Moderator
Car: MB

tja, kan best een net autoke zijn maar voor 6mille........je kunt ook overdrijven.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Maarten-Jan
Car: R19.R

ericon schreef:
Tom schreef:koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).
Sluit ik me bij aan (Y)
Ik ook, plus al die loshangende kabels onder de zekeringkast, dat wekt nou ook niet direct vertrouwen (N)
mikko
Contacteer:

Deze auto heb ik een jaar geleden bekeken, woon zelf in Deventer namelijk. Ziet er qua koets best goed uit maar motorisch heb ik mijn twijfels, na het starten van de auto trapte de garage eigenaar de motor direct :gun: vol de toerenbegrenzing in en dit gedurende ongeveer een seconde of 20 om het geluid te laten horen. Als de auto dus al 2.5 jaar tekoop staat hou ik mijn hart vast (hij heeft de Clio vast vaker laten horen aan klanten).

De motor loopt erg onregelmatig stationair maar dit komt denk ik door de nokkenassen en inderdaad overal lopen kabels, zekeringkastje niet netjes, beetje kleurverschil en een enorm uitlaatkabaal (sidepipe)! De lexus lampen hebben niet mijn smaak, de rest van de auto trouwens ook niet :~ (liever een Clio waar niks tot nauwelijks mee is gedaan qua koets).

De auto heeft trouwens eerst bij een andere garage gestaan en gaat blijkbaar van dealer naar dealer in Deventer.

Tip: koop voor 6k een RS of een Williams van een liefhebber
:D
Cleaned_Clio_16v

Dan moet je het zoiezo niet doen, Je hebt er weinig aan als die er goed uitziet maar niet warm word gelopen om het geluid te laten horen, Koop dan een willi of een RS die zijn ook redelijk te betalen weet nie of ze dan goed zijn? En willi is tog net wat leuker.
Plaats reactie