Hallo,
Ik ben net nieuw op het forum. De reden dat ik mme heb aangemeld is het feit dat ik een erg mooie clio heb gezien welke mij erg aanstaat.
De auto is getuned door BDM en beschikt hierdoor over 190 PK.
De auto staat te koop bij Grouwstra in Deventer: http://www.grouwstra-auto.nl
Ik had graag jullie mening over deze auto willen hebben.
Thx Jelluh.
Renault Clio (BDM Tuned)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
niet goedkoop, en 190pk uit een clioblok krijg je niet snel (behalve in de kroeg). Misschien contact opnemen met die tuner wat er precies aan gedaan is enzo?
Vervaldatum APK Info 15-06-2005
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 31-05-2007
heeft al 2,5 jaar geen apk, en pas half jaar bij huidige bedrijf op naam.. vreemd, maar kan gewoon een verklaring voor zijn
Vervaldatum APK Info 15-06-2005
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 31-05-2007
heeft al 2,5 jaar geen apk, en pas half jaar bij huidige bedrijf op naam.. vreemd, maar kan gewoon een verklaring voor zijn
Voor d ehelft van de prijs wel interessant.
Sorry hoor maar als je 6000 neerlegt voor een 16v
Komt nog wel wat ellende bij
Sorry hoor maar als je 6000 neerlegt voor een 16v

Komt nog wel wat ellende bij

-
- Über-Spammer
Als die motor dat al heeft zal hij niet zo super lang leven, zeker een 1800 niet. Buiten dat ziet hij er op de foto wel leuk en netjes uit, het is maar wat je ervoor over hebt uiteindelijk 

-
- Contacteer:
i.d.d. stond vorig jaar ook al eens op mp, 'k heb bdmRemon-CL10 schreef:Staat ook echt al heel lang te koop! Wel een dikke btwMaar denk dat je voor dat geld beter een nette Williams kan kopen
nog gemaild over die sparkplug cover, maar nooit geen reactie op gehad
16" AZEV A LICHTMETALEN VELGEN, SPORTUITLAAT (SIDEPIPES), VERLAAGD, BDM TUNING (190PK), MONO SPORTSTUUR, ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO, UNIEKE AUTO!!!
Volgens mij staat er BDM...
Maar bedankt voor alle tips en zal hier nog een keer goed over nadenken en ook maar eens marktplaats bekijken.[/b]
Maar bedankt voor alle tips en zal hier nog een keer goed over nadenken en ook maar eens marktplaats bekijken.[/b]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tjonge jonge, stelletje einsteins daar en hier zeg. Wat staat er op de kleppendeksel:jelluh schreef:16" AZEV A LICHTMETALEN VELGEN, SPORTUITLAAT (SIDEPIPES), VERLAAGD, BDM TUNING (190PK), MONO SPORTSTUUR, ORIGINEEL NEDERLANDSE AUTO, UNIEKE AUTO!!!
http://www.grouwstra-auto.nl/nl/vinden/162
Juist ja, DBM Engineering. Uit Maarssen in idd

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
en misschien moet MONO wel MOMO zijn 
Haha mijn excusses nu je het zegt zie ik het inderdaad... en dat terwijl ik nog wel op de site van DBM heb gekeken...Alex Los schreef:jelluh schreef:
Tjonge jonge, stelletje einsteins daar en hier zeg. Wat staat er op de kleppendeksel:
-
- Contacteer:
jelluh schreef:Alex Los schreef:Haha mijn excusses nu je het zegt zie ik het inderdaad... en dat terwijl ik nog wel op de site van DBM heb gekeken...jelluh schreef:
Tjonge jonge, stelletje einsteins daar en hier zeg. Wat staat er op de kleppendeksel:

-
Met zo'n vraagprijs kun je beter een standaard 16v kopen en zelf een snelle motor (laten) bouwen.
DBM heeft wel al lang en veel ervaring met de F7P/R.
Die deden jaren geleden ook al 1.8 --> 2.0 ombouw.
Ik heb nog ergens een alpine magazine met een artikel daarover.
DBM heeft wel al lang en veel ervaring met de F7P/R.
Die deden jaren geleden ook al 1.8 --> 2.0 ombouw.
Ik heb nog ergens een alpine magazine met een artikel daarover.
-
- Moderator
- Car: MB
koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zit daar geen turbo op? spruitstuk ziet er niet orgineel uit, wat ik op de foto kan zien.
Sluit ik me bij aanTom schreef:koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).

-
Persoonlijk zou ik ook voor dat geld liever een Williams kopen.
Is nog betrouwbaarder ook!
Is nog betrouwbaarder ook!

Laatst gewijzigd door ronald clio op wo 19 dec 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
met alle respect hoor
maar zit er een uitdraai bij van 190 pk?
zo niet dan zou ik de pk's zomaar niet geloven
maar zit er een uitdraai bij van 190 pk?
zo niet dan zou ik de pk's zomaar niet geloven
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
koop zowiezo een mooie williams van dat geld!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
zo..ding gaat ook ff goed de fik in.. 

macaroni zo te zienNiels-16v schreef:Zit daar geen turbo op? spruitstuk ziet er niet orgineel uit, wat ik op de foto kan zien.

-
- Car: R19.R
Ik ook, plus al die loshangende kabels onder de zekeringkast, dat wekt nou ook niet direct vertrouwenericon schreef:Sluit ik me bij aanTom schreef:koop een nette willi voor dat geld of een ph1 rsje ofzo. Ik zou het nooit doen. Dingen als een andere onderlip, enkele wisser, cleane koffer, kuipjes, andere pedalen,.......zijn voor mij allemaal dingen die een auto minder waard maken (maw, dingen die ik zou veranderen als ik zoiets zou kopen).

Deze auto heb ik een jaar geleden bekeken, woon zelf in Deventer namelijk. Ziet er qua koets best goed uit maar motorisch heb ik mijn twijfels, na het starten van de auto trapte de garage eigenaar de motor direct
vol de toerenbegrenzing in en dit gedurende ongeveer een seconde of 20 om het geluid te laten horen. Als de auto dus al 2.5 jaar tekoop staat hou ik mijn hart vast (hij heeft de Clio vast vaker laten horen aan klanten).
De motor loopt erg onregelmatig stationair maar dit komt denk ik door de nokkenassen en inderdaad overal lopen kabels, zekeringkastje niet netjes, beetje kleurverschil en een enorm uitlaatkabaal (sidepipe)! De lexus lampen hebben niet mijn smaak, de rest van de auto trouwens ook niet
(liever een Clio waar niks tot nauwelijks mee is gedaan qua koets).
De auto heeft trouwens eerst bij een andere garage gestaan en gaat blijkbaar van dealer naar dealer in Deventer.
Tip: koop voor 6k een RS of een Williams van een liefhebber

De motor loopt erg onregelmatig stationair maar dit komt denk ik door de nokkenassen en inderdaad overal lopen kabels, zekeringkastje niet netjes, beetje kleurverschil en een enorm uitlaatkabaal (sidepipe)! De lexus lampen hebben niet mijn smaak, de rest van de auto trouwens ook niet

De auto heeft trouwens eerst bij een andere garage gestaan en gaat blijkbaar van dealer naar dealer in Deventer.
Tip: koop voor 6k een RS of een Williams van een liefhebber

-
Dan moet je het zoiezo niet doen, Je hebt er weinig aan als die er goed uitziet maar niet warm word gelopen om het geluid te laten horen, Koop dan een willi of een RS die zijn ook redelijk te betalen weet nie of ze dan goed zijn? En willi is tog net wat leuker.