voor zon lage prijs moet je niet veel verwachten, wat je wel kan verwachten is tig problemen, roest, lekkage, sluiting etc.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Nou dan zal ik me iig niet vervelen.pierre schreef:
voor zon lage prijs moet je niet veel verwachten, wat je wel kan verwachten is tig problemen, roest, lekkage, sluiting etc.
-
ik hoop het, het is nog niet zeker... moet eerst ff afwachten op financieel gebied, ben maar een student...Egon schreef:ik wens je veel succes met een nieuw project. weer een gtt van de ondergang gered
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, als student zijnde een GTT hebben is inderdaad geen pretje (ik kan het weten), vooral niet als je als basis al een gare GTT koopt. Wees eerlijk, een GTT van 500 is meestal in verschrikkelijke staat. Die knap je echt niet 'ff' op voor een paar knaken...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
195/40R16, Toyo T1-RAd schreef:beter, ook met 195,45-15? Zijn P500 banden van pirelli
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Nee maar ik heb elke maand wel in een inkomen. Binnenkort even verhuizen en dan heb ik alle tijd... Ik weet ook wel dat dat niet "ff" wordt...MartijnG schreef:Ja, als student zijnde een GTT hebben is inderdaad geen pretje (ik kan het weten), vooral niet als je als basis al een gare GTT koopt. Wees eerlijk, een GTT van 500 is meestal in verschrikkelijke staat. Die knap je echt niet 'ff' op voor een paar knaken...
Kan hij beter deze kopen en bijna zekers zijn van werk, dan eentje voor 1500,- die zogenaamd hard is. Voor die 1000,- kun je iig starten met opknappenMartijnG schreef:Ja, als student zijnde een GTT hebben is inderdaad geen pretje (ik kan het weten), vooral niet als je als basis al een gare GTT koopt. Wees eerlijk, een GTT van 500 is meestal in verschrikkelijke staat. Die knap je echt niet 'ff' op voor een paar knaken...

Hij ziet er op de foto best goed uit, maar kijk echt goed uit wat je koopt. Ook al is het maar 500 euro. Als je de auto uiteindelijk naar de sloop kunt brengen, dan is 500 euro toch best veel geld. 
Hij is nooit voor niets zo goedkoop, bedenk dat wel...
Maar het kan meevallen. Uiteindelijk viel het bij mij ook wel mee en ik heb er maar 250 euro voor betaald. 

Hij is nooit voor niets zo goedkoop, bedenk dat wel...

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wie o wie kan mij helpen aan shimringen? (dunne vulringen met zeer precieze diktes). Ze moeten een binnendiameter van 36 mm hebben
Ik zoek de ringdiktes van de volgende pagina: klik
Wat ik tot nu toe kan vinden is ringen in 0.1 mm als kleinste dikte en ik heb nog fijnere nodig.
Nu schijnen 4x4s shops ze ook te hebben als ze ook differentielen reviseren, maar ik heb tot nu toe nog geen enkele shop gevonden.
Weet iemand een adresje of een 4x4-shop voor mij?
Wat ik tot nu toe kan vinden is ringen in 0.1 mm als kleinste dikte en ik heb nog fijnere nodig.
Nu schijnen 4x4s shops ze ook te hebben als ze ook differentielen reviseren, maar ik heb tot nu toe nog geen enkele shop gevonden.
kweet niet of die kerel een mail adres heeft. Is het bedrijf waar wij altijd onze versnellingsbakken ed laten reviseren/nazien. Klein familie bedrijfje maar wel een vakman. Doet ook veel bakken van en voor race auto's.
R5GTT. Drive it like you stole it
Differentielen met haakse vertandingen is een vak apart, sommige 4x4 offroad shops hebben er wel ervaring mee, ik zoek alleen nog zo'n shop.
Kep de meeste shit wel liggen om het zelf eens te proberen, ik mis alleen nog een set van die shimringen.
En 15 per ring bij de Toyota dealer is echt te debiel voor woorden
Kep de meeste shit wel liggen om het zelf eens te proberen, ik mis alleen nog een set van die shimringen.

-
- Über-Spammer
HEJ,Steven schreef:Differentielen met haakse vertandingen is een vak apart, sommige 4x4 offroad shops hebben er wel ervaring mee, ik zoek alleen nog zo'n shop.
ik mail je straks even als ik thuis ben. de jeep van pap staat bij zo'n bedrijf
-
Zo ben weer thuis, net voor ik het eten op tafel kon zetten ging de pieper af en konden we volgas naar c'borg.
linkje
Het was weer gezellig
Gelukkig kwamen ze nog wel even broodjes brengen...
linkje
Het was weer gezellig

Gelukkig kwamen ze nog wel even broodjes brengen...
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ach dan heb je wat te doen op vrijdagavond

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
bel andre van sadev eens of sp support, die kennen ook mensen die sadev doen, daar zitten ook ringen in, weet alleen de dikte en diameter nietSteven schreef:Wie o wie kan mij helpen aan shimringen? (dunne vulringen met zeer precieze diktes). Ze moeten een binnendiameter van 36 mm hebben
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
JPS???mark 5t schreef:http://auto.marktplaats.nl/crossauto-s- ... -1995.html
ook erg leuk wie haalt hem op?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.deboertransmissies.nl/intro.phpSteven schreef:Wie o wie kan mij helpen aan shimringen? (dunne vulringen met zeer precieze diktes). Ze moeten een binnendiameter van 36 mm hebben
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Geinig, alleen ziet ie er niet cup-breed uit aan de voorkant?mark 5t schreef:http://auto.marktplaats.nl/crossauto-s- ... -1995.html
ook erg leuk wie haalt hem op?
@Martijn, thnx zal morgen al die tokos maar weer es mailen.