wat een pijp is dat zeg

die aansluiting op de orginele pijp lukt wel denk ik mark. die moet wel te maken zijnmark 5t schreef:nee helaas niet Florus want er is bijna niemand met hetzelfde uitlaatsysteem.
wel kan ik er natuurlijk een bochtje los bij verkopen met een klem zodat je onder de auto uitkomt.(prijs ligt dan wel hoger uiteraard)
van daaruit is het natuurlijk kinderspel om naar je eigen bestaande uitlaat te verlopen.
en niet te vergeten hoe meer ik moet maken hoe goedkoper het wordt.
en die ervaring bestaat uit met beide systemen gereden, berekend en gemeten?Steven schreef:Ik praat hier over ervaringen hoor, niet over speculaties...
ik ben gewoon benieuwd wat de verschillen zijn?Steven schreef:Berekenen heb je geen reet aan bij een GT, je kijkt wat er past en dan nog heb je vaak een beperkende factor.![]()
Verder mag Ray het zeggen, misschien zegt ie ook wel nix. Op zich wijs, zou ik ook es moeten doen....
Bij mij zit er van veur tot achter 3 inch onder, ook de downpipe....Steven schreef:Ja en dan is het 2,5" gedeelte vaak de cat-back oftewel vanaf het midden van de auto ongeveer.
Das wat anders als direct na de echte downpipe/elbow vanaf de turbo.
ik wil dus graag weten wat dan de verschillen zijn van de diverse variatiesMaus schreef:Bij mij zit er van veur tot achter 3 inch onder, ook de downpipe....Steven schreef:Ja en dan is het 2,5" gedeelte vaak de cat-back oftewel vanaf het midden van de auto ongeveer.
Das wat anders als direct na de echte downpipe/elbow vanaf de turbo.