Volgens mij is het al opgelost hoorLuco/Alpine-racer schreef:nou heb het al opgelost
mijn uitgaande mail stond verkeerd, dat die sukkels van de helpdesk dat niet weten
was overgestapt van planet naar zipb
dan moet je mailserver veranderen

Volgens mij is het al opgelost hoorLuco/Alpine-racer schreef:nou heb het al opgelost
mijn uitgaande mail stond verkeerd, dat die sukkels van de helpdesk dat niet weten
was overgestapt van planet naar zipb
dan moet je mailserver veranderen
AMSTERDAM - Drie van de acht verdachten die dinsdag van het gerechtshof in Den Bosch terug moesten in de cel zijn voortvluchtig.
Novum Nieuws
Toen justitie hen dinsdagavond wilde oppakken, bleken ze verdwenen. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie woensdag. Het gaat om een man die verdacht wordt van ontucht en om twee verdachten van verkrachting.
Een 24-jarige vrouw die heeft bekend haar echtgenoot te hebben gewurgd, werd dinsdagavond wel opgepakt. Een andere verdachte zat al vast voor een ander misdrijf. Drie minderjarige verdachten hebben bij monde van hun advocaat beloofd woensdag bij de rechtbank te verschijnen.
Onbenoemde rechter
Het achttal werd vorige week vrijgelaten omdat een onbenoemde rechter betrokken was bij hun zaak. Het gerechtshof bepaalde dinsdag echter dat de verdachten weer de cel in moesten. Het maatschappelijk belang van hun hechtenis zou zwaarder wegen dan het belang van de verdachten.
Woensdag buigt de rechtbank in Den Bosch zich over deze acht zaken. Ook drie andere zaken waarbij de onbenoemde rechter was betrokken, komen voor. Tien van de elf zaken worden nog niet inhoudelijk behandeld. Het gaat om zaken waarbij de onbenoemde rechter mede beslissingen nam maar waarin nog geen uitspraak was gedaan.
Volgens het OM is het onwaarschijnlijk dat het voortvluchtige drietal woensdag op de rechtszitting verschijnt. "Maar we hopen dat ze nog binnen komen wandelen", zegt een woordvoerder.
Finanzierung ab: 47.958,68 *Luco/Alpine-racer schreef:leuke ferrari voor weinig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.autosalon-singen.de/verkauf- ... ke=Ferrari
Ik had het al gezien, lijkt interessant! Is dit een goede deal Martijn??Miekje16V schreef:Tip:
http://www.bochane.nl/Aftersales/Bochan ... vilege_Pas
Is dit interessant of onzin?
Ja voordeel voor hun zekerMartijnG schreef:Had er eerlijk gezegd zelf nog niks over gehoord...maar als ik het zo zie kan het wel voordeel opleveren. Nadeel is natuurlijk wel dat je alles moet laten uitvoeren bij Bochane en daar zullen ze de arbeidsuren vast wel doorberekenen...dus of je goedkoper uit zal zijn weet ik natuurlijk niet![]()
Het zal vast wel enig voordeel hebben, anders zouden ze de actie niet starten
Had je onderdelen nodig of zo?Nenad1916v schreef:Weet iemand misschien omgeving Drenthe of eventueel ietsjes verder waar ik 19 16v zou kunnen tegen komen???
ja, moet buis hebben van luchtfilter naar bumper voor mij 19 16v.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Had je onderdelen nodig of zo?Nenad1916v schreef:Weet iemand misschien omgeving Drenthe of eventueel ietsjes verder waar ik 19 16v zou kunnen tegen komen???
conditie: GebruiktJean-Paul-S schreef:en das een meganetje minder
http://www.speurders.nl/autosonderdelen ... t_55152792
je bedoelt: uitdeuken zonder spuitenLuco/Alpine-racer schreef:ff poetsen en gaan
Ja deze Megane was op de meetingSpiNd0o schreef:wasdie niet op de meeting?