
MartijnG; 5 GT Turbo...uitzwaaien
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
PM mark coupe eens! Die heeft voor mij ook nog antraciete centerkapjes kunnen bestellen van OZ! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
G: hij ligt nu zeker lekker laag. Nog gelukt met de camber-afstelling neem ik aan ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Laag ligt ie wel ja....camber moet nog iets beter afgesteld worden, maar dat moet geen probleem zijn 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
dat belooft mooi te worden

Echt vet die velgen, had precies dezelfde onder mijn GT
Ik was trouwens 50 euro kwijt voor het slijpen en polijsten van de velgrand
Misschien iets voor jou?
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4370/afbeelding773wi9.jpg[/img]

Ik was trouwens 50 euro kwijt voor het slijpen en polijsten van de velgrand

[img]http://img230.imageshack.us/img230/4370/afbeelding773wi9.jpg[/img]
voorlopig klaar, whehehe 
jaja

jaja

Immer wieder die verdammte Holländer
Geen probleemMartijnG schreef:Haas nog bedankt voor het ophalen en brengen van de velgen

ziet er goed uit die wielen!
rest ook btw giste rin t semi donker. Die FMIC... SJAAAWINGGGGG!


super ! thx !MartijnG schreef:@Jo: Diameter van die center-caps zijn 56mm...
Ze zijn via Ebay nog wel te verkrijgenZit alleen niet de kleurstelling bij die ik er nu op heb zitten. De huidige zijn namelijk zilver met grijze letters...
EBAY
Misschien dat er nog andere zaken zijn die eraan kunnen komen, het artikelnummer van de kapjes is M582.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen


Kom ik vanmorgen aan bij Bochane om nog de laatste dingen aan de auto te doen...blijken net de nieuwe banden binnengekomen te zijn

Gelijk eronder geknald...NICE!


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik mis wat???MartijnG schreef:Me is happy
![]()
Kom ik vanmorgen aan bij Bochane om nog de laatste dingen aan de auto te doen...blijken net de nieuwe banden binnengekomen te zijnMeteen de OZtjes opgehaald en de banden overgegooid...
Gelijk eronder geknald...NICE!Auto staat wel wat hoger nu, maar nu kan ik tenminste weer normaal over drempels





-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Foto's zullen morgen wel op het forum komen denk ik...na de meeting 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
TOP Martijn!
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 28%7E0.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 44/v29.JPG[/img]


[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 28%7E0.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 44/v29.JPG[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
erg nette GTT idd, alleen die raamband eraf
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Heb nu 3 setjes velgen thuis liggen
1x OZ Supertourismo's 15" onder de auto
1x Mattig SSF 13"
1x Origineel 13" Phase 2
En dan nog 4 banden 195/50R15
Binnenkort maar weer het een en ander in de verkoop gooien
Vriendin begint alweer te klagen 
1x OZ Supertourismo's 15" onder de auto
1x Mattig SSF 13"
1x Origineel 13" Phase 2
En dan nog 4 banden 195/50R15
Binnenkort maar weer het een en ander in de verkoop gooien


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
vriendin in de verkoop? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Nah...levert niets op
(laat ze dit maar weer niet lezen
)

(laat ze dit maar weer niet lezen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Paul1916v schreef:vriendin in de verkoop?




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Heeeel erg netjes geworden Martijn!!!! 

Fantastisch karretje Martijn
Was een leuk gezicht zondag in mijn binnenspiegel
Je kwam maar net met je hoofd boven je stuur uit en wanneer je voor me reed zag ik echt goed hoe hobbelig hij rijdt
Tja wie laag wil zijn moet hobbelen
Maar echt top wat je met de GTT hebt gedaan
Ben benieuwd naar de foto's trouwens





Ben benieuwd naar de foto's trouwens

-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Supervet!!
Dit ziet er erg gaaf uit vooral met die IC...pff knap zaagwerk doe het je niet na
Alleen nu hoef je niet meer om te rijden voor drempels, mja zakken kan altijd nog

Dit ziet er erg gaaf uit vooral met die IC...pff knap zaagwerk doe het je niet na
Alleen nu hoef je niet meer om te rijden voor drempels, mja zakken kan altijd nog

ik zoek nog een setje OZ ... 

HHeeee zuinige Limburger dan moet je maar op marktplaats kijke staat zat.Riël Notermans schreef:ik zoek nog een setje OZ ...
En nee dan kosten ze geen 50 euro, hoor .
Je hebt em leuk gemaakt zo met de ic en de velg combi .
Nu alleen nog ff dikke remmen er op en blazen maar.

-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: za 8 sep 2007 11:34
Nog plannen achterin de auto? Rolkooi of zo. Ik gooi me achterbank er straks ook niet meer in. Wel stofferen tot achter denk ik.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zo, weer even uit het stof halen...
Laatste tijd niet veel meer aan de 5 gedaan, maar er zijn toch weer wat probleempjes die om de hoek komen kijken (wat een verrassing).
Sinds een weekje heb ik op de snelweg dat de motor op 3 cilinders begint te lopen. Dat is bij een constante snelheid van 110 ongeveer. Zodra ik wat gas bijgeef gaat het wel weer goed, maar op constante snelheid gaat ie echt bonken. Na even stationair stilstaan op de vluchtstrook gaat ie gewoon weer op 4 cilinders en kan ik daarna ook weer gerust een kwartiertje constant 110 rijden, waarna het gezeik weer begint.
Zit er zelf aan te denken dat de motor nog wat té rijk staat afgesteld en dat de bougies gewoon helemaal vet slaan. Heb geen bougiesleutel hier thuis, dus heb het nog niet kunnen controleren
Als dat het niet is, moet ik het ergens anders gaan zoeken
Voorlopig staat ie dus weer even stil, maar gelukkig hebben we de foto's nog
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C02669.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C02674.JPG[/img]
Binnenkort toch maar eens gaan kijken of ik ergens een leuke sleutelruimte kan vinden. Wil de 5 toch heel graag helemaal uit elkaar gaan trekken om weer helemaal opnieuw te gaan bouwen
Maar dat is nog even toekomstmuziek 
Laatste tijd niet veel meer aan de 5 gedaan, maar er zijn toch weer wat probleempjes die om de hoek komen kijken (wat een verrassing).
Sinds een weekje heb ik op de snelweg dat de motor op 3 cilinders begint te lopen. Dat is bij een constante snelheid van 110 ongeveer. Zodra ik wat gas bijgeef gaat het wel weer goed, maar op constante snelheid gaat ie echt bonken. Na even stationair stilstaan op de vluchtstrook gaat ie gewoon weer op 4 cilinders en kan ik daarna ook weer gerust een kwartiertje constant 110 rijden, waarna het gezeik weer begint.
Zit er zelf aan te denken dat de motor nog wat té rijk staat afgesteld en dat de bougies gewoon helemaal vet slaan. Heb geen bougiesleutel hier thuis, dus heb het nog niet kunnen controleren
Als dat het niet is, moet ik het ergens anders gaan zoeken

Voorlopig staat ie dus weer even stil, maar gelukkig hebben we de foto's nog

[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C02669.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C02674.JPG[/img]
Binnenkort toch maar eens gaan kijken of ik ergens een leuke sleutelruimte kan vinden. Wil de 5 toch heel graag helemaal uit elkaar gaan trekken om weer helemaal opnieuw te gaan bouwen


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
mooi blijven rijden met dat ding! Van een sleutelruimte komen alleen maar problemen 

Hehehe je moet ook geen 110 rijden, daar zit het probleem.
Als je zo langzaam rijd gebruik je haast geen turbodruk, maar door je front-mount IC komt er dan zulke kouwe lucht binnen dat je carb bevriest.
Had ik ook wel es last van in de winter als ik echt moe was, anders reed ik altijd gewoon lekker door met een gangetje van 130-140 en dan fohnde ie genoeg om warm te blijven.
Je kan ook je luchtfilter naast de turbo hangen voor wat warme lucht in de winter.
En die bougies moet je sowieso vervangen er is er duidelijk 1 rot, daarna heb je er ws. ook minder snel last van.
En idd wat Haas zegt, lekker blijven rijden... die misschien wat mindere paintjob houd het heus wel voor een jaar of 5...
Als je zo langzaam rijd gebruik je haast geen turbodruk, maar door je front-mount IC komt er dan zulke kouwe lucht binnen dat je carb bevriest.
Had ik ook wel es last van in de winter als ik echt moe was, anders reed ik altijd gewoon lekker door met een gangetje van 130-140 en dan fohnde ie genoeg om warm te blijven.
Je kan ook je luchtfilter naast de turbo hangen voor wat warme lucht in de winter.
En die bougies moet je sowieso vervangen er is er duidelijk 1 rot, daarna heb je er ws. ook minder snel last van.
En idd wat Haas zegt, lekker blijven rijden... die misschien wat mindere paintjob houd het heus wel voor een jaar of 5...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Indd Steven, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Bougies komen inderdaad gewoon nieuwe voor. Heb ze er nog niet zo lang inzitten, maar het zijn maar de 'gewone' bougies die van de dealer komen. Ga toch maar eens bij MB bestellen
En ja, voorlopig blijf ik wel rijden want een sleutelruimte heb je zo snel nog niet gevonden natuurlijk. Maar de ombouw-periode komt nog wel een keer. Maarja, zoveel plannen, zo weinig geld/tijd

En ja, voorlopig blijf ik wel rijden want een sleutelruimte heb je zo snel nog niet gevonden natuurlijk. Maar de ombouw-periode komt nog wel een keer. Maarja, zoveel plannen, zo weinig geld/tijd

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi