niks verbouwd, die werd zo geleverd.Merijn schreef:Da's een 25 ph.1 zo te zien... Die hebben ze flink verbouwd.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zo weer eens een uurtje ontspannen met opmerkingen van gaygordon 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
owmanoman
heb je -6
wil je deze zak even....
heel zzzzzzzijn wereld issss ingesssstort

heb je -6
wil je deze zak even....
heel zzzzzzzijn wereld issss ingesssstort

-
- Über-Spammer
Haha, hoe komisch echt he
Zeg Wybren...WIEBEREN

Zeg Wybren...WIEBEREN

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de tranen over mijn wangen
heerlijk die opmerkingen
en die botoxmuts komt ook een beetje los
heerlijk die opmerkingen
en die botoxmuts komt ook een beetje los

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
whahahaha ik ben guido gortworst
ben benieuwd wat die daarvan maakt

ben benieuwd wat die daarvan maakt

-
- Über-Spammer
Guido BOKWORST
En die Molukker...UNAMNIEM UNANIEM!!! Ze weet waarschijnlijk niet eens wat het betekend
Ben benieuwd wat dat wijf, die zo uit de hoogte doet, gaat doen...
Die mogen ze echt afzeiken van mij 
En dan die gast in zn carnavalpak..."die bril is uit het verpleegtehuis"

En die Molukker...UNAMNIEM UNANIEM!!! Ze weet waarschijnlijk niet eens wat het betekend

Ben benieuwd wat dat wijf, die zo uit de hoogte doet, gaat doen...

En dan die gast in zn carnavalpak..."die bril is uit het verpleegtehuis"

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
guido grotworst

-
- Über-Spammer
Mooi shirt heb je aan...heb je iets met Cuba?? Ja mijn broer woont in Aruba
Suffe lul
Daaaag GortWorst!!

Daaaag GortWorst!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja eindigt allebei op ba
hoeba hoeba hoeba hop
hoepel maar op

hoeba hoeba hoeba hop
hoepel maar op

-
- Über-Spammer
Daag Miss Piggy
Afgezeken worden en ook nog weg worden gestuurd...lekker voor je zelfvertrouwen Gordon

Afgezeken worden en ook nog weg worden gestuurd...lekker voor je zelfvertrouwen Gordon

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
miss piggy ging redelijk ja, maar net niet goed genoeg
Nou nou ben ondertussen alweeer 1 hele week autoloos,Maar het begint stiekem toch weer te kriebellen om een andere auto te kopen.Ondertussen is de short list uitgebreid van 2 auto,s naar 3 auto,s. en de kanshebbers zijn.
1-Clio rs ph2
2-Impreza gt turbo
3-Lancer evo3
Wat het woord zal waarschijnlijk binnen nu en 3 maanden bekent worden
1-Clio rs ph2
2-Impreza gt turbo
3-Lancer evo3

En nee woord zeker geen clio 1.2 

Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel
Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .
We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond
Meneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden
Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .
Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag
.
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault
Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus
Zo
dit moest ik even kwijt 

Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .
We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond

Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden

Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .
Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag

Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault

Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus

Zo

-
- Contacteer:
Vergeet straks de klok niet een uurtje terug te zetten...
Zou zo lullig zijn wanneer je uur te vroeg op staat.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Renault Clio III RS
Doe die evo 3 maarREMCO-X schreef:Nou nou ben ondertussen alweeer 1 hele week autoloos,Maar het begint stiekem toch weer te kriebellen om een andere auto te kopen.Ondertussen is de short list uitgebreid van 2 auto,s naar 3 auto,s. en de kanshebbers zijn.
1-Clio rs ph2
2-Impreza gt turbo
3-Lancer evo3

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
helemaal mee eens
een subaro wordt al een beetje een sjonniebak
een subaro wordt al een beetje een sjonniebak

zegt ie nu...Duupke (Ronald) schreef:Vergeet straks de klok niet een uurtje terug te zetten...
was het dus helemaal vergeten...
word ik wakker: 9.28
ah best netjes....oh nee, tis een uur eerder !!!

-
- Contacteer:
Ik besefte het ook pas toen ik mijn computer opstartte vandaag. hey, een uur extraFerdy schreef:zegt ie nu...Duupke (Ronald) schreef:Vergeet straks de klok niet een uurtje terug te zetten...
was het dus helemaal vergeten...
word ik wakker: 9.28
ah best netjes....oh nee, tis een uur eerder !!!

-
- Contacteer:
ja wat je wil, je kan hem overal aan hangenFerdy schreef:bling bling voor om je nek ?
Wat is er nou toch zo speciaal aan die zwarte markt? Ik kom er hooguit 1x per jaar om op zondag wat cd'tjes oid te halen.Henk-ale schreef:Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel![]()
We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stondMeneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op
![]()
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden![]()
Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag.
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault![]()
Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus![]()
Zodit moest ik even kwijt
Beter opzouten naar het noorden met die hele poeha, kan ik ook weer normaal doorrije in het weekend

Idd, als je het eerste kraampjes met mobiele telefoonzooi gezien hebt, heb je toch al gauw 90% van de Zwarte Markt gezien. En zoveel goedkoper en speciaal is het allemaal niet meer.
Volgens mij geldt het ook zo dat hoe dichterbij je er woont, hoe minder je er komt.
Volgens mij geldt het ook zo dat hoe dichterbij je er woont, hoe minder je er komt.