Om alvast van te voren af te spreken ?

uiteraardSpiNd0o schreef:mensen die uit de buurt van arnhem of nijmegen gaan??
issie al klaarWouterW schreef:Ik hoop dat mijn brik dan weer klaar is.......
Is een Esso, en ja, dat is wel het makkelijkste jaHaas schreef:uiteraardSpiNd0o schreef:mensen die uit de buurt van arnhem of nijmegen gaan??
Denk dat FNO'ers en FNDuivenvolk wel weer verzamelen bij de total bij velperbroek? (of is t geen total meer?)
is dat een esso ???Frits schreef:Is een Esso, en ja, dat is wel het makkelijkste jaHaas schreef:uiteraardSpiNd0o schreef:mensen die uit de buurt van arnhem of nijmegen gaan??
Denk dat FNO'ers en FNDuivenvolk wel weer verzamelen bij de total bij velperbroek? (of is t geen total meer?)
dat lijkt me stug, ik ben in mei 2002 begonnen met scooterrijden en toen tankte ik goedkoop voor 1,11 per liter (95) en voor 2002 was er nog geen euro.GJ schreef:De V-Power was hier vanmiddag 1.441. Ik kan me nog herinneren dat hij onder de 1 euro zat
ik heb nu een huurbak van het werk inclusief alle benzine betaald dus ik tank waar het me uitkomt tegenwoordig-jo- schreef:je kon erop wachten.
Maareuh, effe serieus, is de brandstofprijs bij jullie ook zo fors gestegen de laatste 2 dagen ?
De zogenaamde nerveuse gedragingen ivm voorraadspeculatie door de inval van Turkey in irak.
95 kost nu min 1.365
98 kost nu min 1.435
1:18 ?? Hmmmm Damn. De diesel die ik doordeweeks rijdt komt niet verder dan 1:8/1:10 schommelt een beetje ertussenDuupke (Ronald) schreef:Dieselpowerrrrrrr 1.06,5 Euro tegen een verbruik van 1:18.
Da's pas Hollands...
Maar ook die prijs gaat hard omhoog.
Uit welk gat kom jij, ik betaal voor een liter diesel 1,075 en voor Vpower diesel 1,1170!!Duupke (Ronald) schreef:Dieselpowerrrrrrr 1.06,5 Euro tegen een verbruik van 1:18.
Da's pas Hollands...
Maar ook die prijs gaat hard omhoog.
neen fout gegokt...Florus schreef:Die man heet zeker; Sjonnie...