ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Ja, ik dacht ook al ...-jo- schreef:knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !

Haha
maar áls je bij dat aggregaat staat kun je m toch ook gewoon af zetten en weet ik wat even los trekken ipv proberen dat hele aggregaat te slopen met alle ellende achteraf?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Af en toe krijgen we hier lucht van heel opmerkelijke nieuwsberichten die we uiteraard graag met jullie delen, maar dit bericht slaat echt alles! De politie van Louisiana heeft een 11-jarige jongen en zijn ouders gearresteerd nadat zoonlief een politieachtervolging had veroorzaakt waarbij snelheden van meer dan 160 km/u werden gehaald.
Dit is op zich al bijzonder nieuws, maar het wordt nog gekker: de jongen bleek al 6 maanden met medeweten van zijn ouders in hun SUV te rijden.
Hij had eerst zijn gehandicapte vader bij het ziekenhuis afgezet, waarna hij de politie achter zich aan kreeg omdat hij te hard reed. In plaats van te stoppen trapte het jong het gaspedaal wat dieper in, passeerde een paar autos door de berm (handig, zon SUV) en drukte andere automobilisten van de weg.
Uiteindelijk ging hij van de snelweg af om te stoppen bij de Burger King, waar zijn moeder werkte, waarna hij aangehouden kon worden.
Zijn ouders van 46 en 32 kregen uiteraard ook een aanklacht aan hun broek. De jongen is onder voogdij van een tante geplaatst.
Can you say white trash? (bron: MSNBC, via Jalopnik)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Nieuwe Laguna

-
- Contacteer:
Jups....
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Ik zal er niet minder om slapen , van dat gebrul wel!-jo- schreef:knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !
Zoals luco zegt, trek de oliedop eraf en pleur daar je suiker of water in. Wel snel zijn want het duurt geen 2 minuten alvorens dat ding de geest geeft.
Mensen met torenhoge schulden bij instanties en particulier gun ik dit niet.
Iemand nog belang bij een aggregaat? Gratis af te halen bij de Afsluitmeeting

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt eraan wat voor aggregaat 

alsof de tokkies op rtc zitten-jo- schreef:knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !
Trust me. I know what I'm doing.
Ze rijden wel in een Renault 19Xabre schreef:alsof de tokkies op rtc zitten-jo- schreef:knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !

-
- Über-Spammer

pierre schreef:quote:
kan niks doen en aangezien de politie het te druk heeft voor deze klachten ben ik dus aangewezen.
Ik heb ook nog wat probleempjes die je kan oplossen en daarna kun je Holleeder even helpen.
Wat kost het ?

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
als t een kleintje isHenk-ale schreef:Ik zal er niet minder om slapen , van dat gebrul wel!-jo- schreef:knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !
Zoals luco zegt, trek de oliedop eraf en pleur daar je suiker of water in. Wel snel zijn want het duurt geen 2 minuten alvorens dat ding de geest geeft.
Mensen met torenhoge schulden bij instanties en particulier gun ik dit niet.
Iemand nog belang bij een aggregaat? Gratis af te halen bij de Afsluitmeeting

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
who you gonna call....
[img]http://www.generationmp3.com/xbox/image ... usters.jpg[/img]
[img]http://www.generationmp3.com/xbox/image ... usters.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
moet je dat nummer even aan Martijn doorgeven
, ja of een mooi stukje voor de nieuwsbrief 

-
- Über-Spammer
8000 euri.
En dan begint het pas?
Wil hij zelf verder sleutelen, vraag me eigenlijk af wat de doelgroep is voor verkoop van zo'n auto's. Op een show is het toch niet 'jouw' auto, en na 10.000km is het waarschijnlijk weer ellende?
Mooi ding, maar verkoop lijkt mij nauwelijks mogelijk.
Ik ken m niet trouwens
En dan begint het pas?
Wil hij zelf verder sleutelen, vraag me eigenlijk af wat de doelgroep is voor verkoop van zo'n auto's. Op een show is het toch niet 'jouw' auto, en na 10.000km is het waarschijnlijk weer ellende?
Mooi ding, maar verkoop lijkt mij nauwelijks mogelijk.
Ik ken m niet trouwens

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Op de foto's ziet het er al rampzalig uit...laat staan in het echt 
Maargoed, je kan natuurlijk altijd een kijkje nemen

Maargoed, je kan natuurlijk altijd een kijkje nemen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Neejnickyr16v schreef:ik herhaal:
kent iemand deze auto of de eigenaar??
Je moet ook geen evo (of auto met Evo motor kopen) dan wordt je er zelfs door een 5je uitgereden

toch Florus?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
plastic meuk eraf
kooi erin
meeoen met de supersportklasse
al die vette beamers zoek rijden met een colt

kooi erin

meeoen met de supersportklasse

al die vette beamers zoek rijden met een colt

dat is toch dat ding dat op de bank stond in ridderkerk ? Ging lekker maar hij rookte de hele buurt bij elkaar (echt niet normaal)