WouterW schreef:Heb je die golf nu de sloot in geduwd?
nee, die staat ernaast

(ownee, NU er achter

)
Die blijft ook wel, op t moment rijdt er niets goedkoper denk ik...
Merijn schreef:Nóg maar een reden om de Clio niet af te maken...
sja...kon t niet laten

Komt wel goed!
Merijn schreef:Gaat de Golf eruit, Haas? Dat wordt dan een duur geintje, elke dag op en neer naar Waalwijk.
Maareh, erg coole bak.

Mooie wielen, he.

Nee, Golf blijft dus voor dagelijks vervoer.
This one is just 4 fun
Riël Notermans schreef:Spitzenklasse, ik wist dat je wel smaak had

Klopt
Mark Coupe schreef:
(een echte gezinsbak

)
Heb misschien de leeftijd wel, maar eerst maar eens een blonde schone vinden, voor de bijrijdersstoel
Bart V schreef:Leuke kar inderdaad
Zie dat de vorige eigenaar druk is geweest met een zeer innovatieve constructie om het lekwater van de luchthapper op te vangen...haha
Kit randje boven op de luchthapper op het originele rubber is voldoende, dus dan kan je al die meuk eraf halen.
Veel succes ermee.
Tis misschien niet de meest fantastische uitvoering die hij heeft gemaakt, maar op zoch werkt het wel. Ik laat m voorlopig ff zitten. Denk rond de kerst maar eens een en ander uit mekaar trekken om dat schakelen goed te krijgen. Als t blok er dan toch uit is......
Tim_Coupe schreef:Net ding kerel!

Je neemt deze mee naar de jaarsfsluiting neem ik aan?

Gabri van der Veen schreef:oud nieuws

ja, jij had de primeur zo'n beetje!
Wel grappig dat NIEMAND de auto kent. Zoveel rijden er niet meer rond in NL
-Ray- schreef:... en niet teveel aan opsmukken, ken je beter in je clio stoppen. distributie doen en gaan.

Exact mijn plan! Misschien nog een tandje lager leggen, maar daar ben ik nog niet over uit. Distributie vervangen en zorgen datie soepel gaat schakelen, dan kan ik er lekker van genieten