ACT: Algemeen Chat Topic. I
gaat het nu over de tuimelaars ? Over de nokkensas ? of over de kop ???
ik zou niet weten weten waar die dichting dan zit vermits, zover ik weet, de nokkenas een draaiende beweging maakt ? Of hebben we het over de nokkenas keerring ?
ik zou niet weten weten waar die dichting dan zit vermits, zover ik weet, de nokkenas een draaiende beweging maakt ? Of hebben we het over de nokkenas keerring ?
-
Daar zat bij mij niks tussen. Iig niks van te zien. Maar de pakkingset die ik heb, daar zit wel een pakking bij daarvoor.-PAZ- schreef:Het deel waar je nokken-assen in zitten kan je toch los halen van de kop dacht ik, daar zit volgens mij ook nog een pakking tussen
-
Hij is wel stoer !Chris@R5 schreef:Misschien dat mensen het leuk vinden voor hun mobiel, maar ik maak vaak wallpapers. Deze heb ik momenteel op mijn P1i:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 73/rtc.jpg[/img]
Even opslaan en op je mobiel dumpen via blauwe tand of kabeltje. Ik denk er over om een heel thema te gaan maken voor verschillende telefoons

-
- Über-Spammer
jij bedoelt volgens mij de tuimelaars. tussen je nokkenas en kop zit niks-PAZ- schreef:Het deel waar je nokken-assen in zitten kan je toch los halen van de kop dacht ik, daar zit volgens mij ook nog een pakking tussen

hebben we het over een 16V? die hebben geen tuimelaars.. die liggen direct op klepstoters. dus dat deel waar de nokkenas in zit moet je wel vloeibarepakking tussen doen anders zitten je bougies strax in de olie..
wel heeel dun aanbrengen. en let op een eventueel kanaaltje

Abel schreef:hebben we het over een 16V? die hebben geen tuimelaars.. die liggen direct op klepstoters. dus dat deel waar de nokkenas in zit moet je wel vloeibarepakking tussen doen anders zitten je bougies strax in de olie..
Dat was ook wat ik bedoelde

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Fap fap fap
[img]http://www.5gt.nl/images/e28dc33293a250 ... 00x300.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/2606bafcd2dbcf ... 00x300.jpg[/img]
Kwam ik tegen op 5gt.nl...van wie is deze mooie GT??
[img]http://www.5gt.nl/images/e28dc33293a250 ... 00x300.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/2606bafcd2dbcf ... 00x300.jpg[/img]

Kwam ik tegen op 5gt.nl...van wie is deze mooie GT??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
die is van Maurice Woestman uit Meppel
Winnaar van de show and shine in Ter-Apel van dit jaar
en als volgens mij komt die ook in Reeuwijk
Winnaar van de show and shine in Ter-Apel van dit jaar
en als volgens mij komt die ook in Reeuwijk
Die wielen staan goed onder een verlaagde GT! 

R5GTT. Drive it like you stole it
Jee, die is goed gevouwen ..... en zit er nog in.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Even een vraagje : Hoe help ik een aggregaat naar de kloten?
Het verhaal in het kort , naast ons wonen een paar mensen die 5 honden en 3 katten hebben die de hele dag blaffen en voor het nodige gejank zorgen , dit is niet 5 minuten maar de HELE dag en de HELE nacht!
Nu komt het leukste , de mensen zijn 2 jaar geleden veroordeeld voor het stelen van 7500 euro van hun net 2 dagen overleden opa
(sick fucks)
Maar allemaal leuk en aardig nu zitten de mensen zonder stroom en gas.
Ze zijn natuurlijk heel vindingrijk en kopen een aggregaat om voor stroom te zorgen , perfecte oplossing zou je denken ! Nou mooi NIET! dat ding staat de hele dag te brullen.
De eerste dagen is het van 'ach als het maar niet te lang is' , maar dat is dus niet het geval.
De woningbouw die reeds is ingelicht en langs is geweest bij deze mensen kan niks doen en aangezien de politie het te druk heeft voor deze klachten ben ik dus aangewezen.
De maat is vol ! Het is niet eens meer mogelijk om tv te kijken zonder geblaf van de honden van de buren , hierbij moet het volume aanzienlijk worden opgeschroefd , en dan duurt het 5 minuten en dan staat die aggregaat weer aan. Op netjes vragen word niet geantwoord en nu heb ik er genoeg van.
Mijn vraag dus : Als ik een kilo suiker in de benzinetank gooi (wat zonet al gebeurd is) van dat ding is het dan afgelopen met de pret?
Geen flauw idee waar ik dit anders moest posten..
Het verhaal in het kort , naast ons wonen een paar mensen die 5 honden en 3 katten hebben die de hele dag blaffen en voor het nodige gejank zorgen , dit is niet 5 minuten maar de HELE dag en de HELE nacht!
Nu komt het leukste , de mensen zijn 2 jaar geleden veroordeeld voor het stelen van 7500 euro van hun net 2 dagen overleden opa

Maar allemaal leuk en aardig nu zitten de mensen zonder stroom en gas.
Ze zijn natuurlijk heel vindingrijk en kopen een aggregaat om voor stroom te zorgen , perfecte oplossing zou je denken ! Nou mooi NIET! dat ding staat de hele dag te brullen.
De eerste dagen is het van 'ach als het maar niet te lang is' , maar dat is dus niet het geval.
De woningbouw die reeds is ingelicht en langs is geweest bij deze mensen kan niks doen en aangezien de politie het te druk heeft voor deze klachten ben ik dus aangewezen.
De maat is vol ! Het is niet eens meer mogelijk om tv te kijken zonder geblaf van de honden van de buren , hierbij moet het volume aanzienlijk worden opgeschroefd , en dan duurt het 5 minuten en dan staat die aggregaat weer aan. Op netjes vragen word niet geantwoord en nu heb ik er genoeg van.
Mijn vraag dus : Als ik een kilo suiker in de benzinetank gooi (wat zonet al gebeurd is) van dat ding is het dan afgelopen met de pret?
Geen flauw idee waar ik dit anders moest posten..
@ Henk: als ik je goed begrijp heb je die suiker er dus al ingegooid? Wat heeft het dan nog voor zin om het hier te gaan vragen?
Wat betreft overlast door buren... de woningstichting kan pas na meerdere en herhaaldelijke klachten door meerdere buren, actie ondernemen. eigen rechter gaan spelen heeft niet zo veel zin en kan in dit geval nog als vernieling worden beschouwd ook. Je kunt beter meerdere buren mobiliseren om ook te gaan klagen bij de woningstichting. Daarnaast kun je misschien de dierenbescherming inlichten; hoewel blaffen door honden natuurlijk niet altijd hoeft te betekenen dat de dieren verwaarloosd zijn.
Sterkte met de overlast

Wat betreft overlast door buren... de woningstichting kan pas na meerdere en herhaaldelijke klachten door meerdere buren, actie ondernemen. eigen rechter gaan spelen heeft niet zo veel zin en kan in dit geval nog als vernieling worden beschouwd ook. Je kunt beter meerdere buren mobiliseren om ook te gaan klagen bij de woningstichting. Daarnaast kun je misschien de dierenbescherming inlichten; hoewel blaffen door honden natuurlijk niet altijd hoeft te betekenen dat de dieren verwaarloosd zijn.
Sterkte met de overlast
-
- Über-Spammer
hehe, strakke actie 

Omdat ik niet 100% zeker weet of het helpt om dat ding het zwijgen op te leggen , de meerde buren wonen er niet naast en hebben dus niks te klagen . Die kl;achtformulieren schiet je dus niks mee op , en heb er gewoon schoon genoeg van. De maat is een keer vol!Miekje16V schreef:@ Henk: als ik je goed begrijp heb je die suiker er dus al ingegooid? Wat heeft het dan nog voor zin om het hier te gaan vragen?![]()
Sterkte met de overlast
Mocht het niet werken zal de voorhamer tevoorschijn komen

-
- Über-Spammer
is het niet zo'n aggregaat die je werkt door aan zo'n touw te trekken.
oplossing touw losknippen en aggregaat uitzetten, en dan is het lekker rustig
oplossing touw losknippen en aggregaat uitzetten, en dan is het lekker rustig

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Kijk als het een agregaat met vloeistof koeling is kan je een sneetje in een koelvloeistofslang maken, kijk verder even op, je kan de smering saboteren, de uitlaat afsluiten (dichtknijpen), als het een klein agregaat is dat in rubbers hangt, zou je de rubbers kunnen doorsnijden, luister even naar dit, wat Gabri schrijft is ook handig, kunnen ze m niet opneuw starten....nou succes ermee!!.
.
.
als t een klein agregaat is kan je m ook gewoon meenemen en ergens dumpen
.
.
als t een klein agregaat is kan je m ook gewoon meenemen en ergens dumpen
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Jezus wat een aso's danHenk-ale schreef:Gedaan , maar dat bood geen oplossing .Miekje16V schreef:En heb je de buren al eens rechtstreeks aangesproken op de geluidsoverlast?
Als ze niet goedwils willen dan maar kwaadwils

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Tjah, Hessel komt al met prachtige oplossingen. Maar als het een dieselaggregaat is kan je er ook een hoop benzine in gooien, dan blaastie z'n eigen motor op. Eerst zal ie heel veel stroom leveren
, dus misschien blaastie eerst de tv ook wel op(dat weet ik niet zeker) en daarna z'n eigen motor
Daarnaast, sterkte ermee

Daarnaast, sterkte ermee

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
suiker in de tank helpt niet
suiker in de olie wel

suiker in de olie wel

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
knap en heel slim van je dat je dat dan op een publiek forum neerzet dat je een kilootje suiker in andermans agregaat gooit. Je kan net zo goed een bord op je rug hangen: i did it !
Zoals luco zegt, trek de oliedop eraf en pleur daar je suiker of water in. Wel snel zijn want het duurt geen 2 minuten alvorens dat ding de geest geeft.
Zoals luco zegt, trek de oliedop eraf en pleur daar je suiker of water in. Wel snel zijn want het duurt geen 2 minuten alvorens dat ding de geest geeft.