Aan mijn Clio waren weinig kenmerken te zien, enkel een volledig gedeukte motorkap en een RTC weggeefsticker op de achterruit.. tis dan ook een "Daily Driver "

Jullie beiden niet gezien? ik was er om 8 ongeveer en toevallig waren er veel "getunde" auto's (niet mijn smaak, veel spoilers jap-pijpen en sticker bakkiesnickyr16v schreef:gister bij de mac in almelo.
daniel16v met het geele beest
Timo Z. (Clio RS) schreef:vanmiddag in hoofddorp op het industrieterrein achter de Challenge.
(geen idee hoe het daar precies heet, ik was er on business)
er stond in ieder geval een gele Clio RS phase1 met RTC stickers op de zijruitjes.
Ik was zelf met beemer dus onherkenbaar
Graan voor Visch is toch die woonwijk aan de andere kant van de ring?WouterW schreef:Timo Z. (Clio RS) schreef:vanmiddag in hoofddorp op het industrieterrein achter de Challenge.
(geen idee hoe het daar precies heet, ik was er on business)
er stond in ieder geval een gele Clio RS phase1 met RTC stickers op de zijruitjes.
Ik was zelf met beemer dus onherkenbaar
Graan voor Visch,
Staat trouwens ook vaak een blauwe clio 16v
ja jaa pas maar op dat zijn de toxic illusionsJeroen Wigger schreef:Jullie beiden niet gezien? ik was er om 8 ongeveer en toevallig waren er veel "getunde" auto's (niet mijn smaak, veel spoilers jap-pijpen en sticker bakkiesnickyr16v schreef:gister bij de mac in almelo.
daniel16v met het geele beest)
ja nicky heb jou ook gezien de auto zag er goed uitJeroen Wigger schreef:Jullie beiden niet gezien? ik was er om 8 ongeveer en toevallig waren er veel "getunde" auto's (niet mijn smaak, veel spoilers jap-pijpen en sticker bakkiesnickyr16v schreef:gister bij de mac in almelo.
daniel16v met het geele beest)
Maarten schreef:Vanmiddag rond 16:20 uur bij afslag Geffen (A50) Paul in zijn Witte GTT.
Ik reed op de andere rijbaan richting Oss, zag het in een flits!