Gelukkig beide keren weg geklikt...

Kan idd. goed kloppen.WouterW schreef:Kreeg je ook net van jou aangeboden.....Frits schreef:En hier nog een slachtoffer...
Voor de liefhebbert *Klik*-Ray- schreef:kwam er net voorbij gezapt, idd niks mis meePaul1916v schreef:iemand try before you die aan het kijken?
damn die yolanthe.. wat een reet zeg! jummie!
volgens mij heeft ze dat wel vaker gedaan![]()
![]()
ja ze zijn je zatHessel schreef:ben vanavond al 3 keer van internet afgeknikkerd en kreeg dan telkens de melding van symantec/ norton dat een attempt om mijn pc te infecteren was afgeslagen.......ben geen techneut maar t was telkens als ik op de rtc site zat.......zou iemand me zat zijn![]()
![]()
![]()
![]()
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.......en nee ik heb op deze pc geen msn
McAfee werkt bij mij wel naar behoren. Is wel VirusScan 8.5i Enterprise. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft. (Bedrijfspolicy... Anders had ik een andere gekozen.)Vos schreef:Norton moet je er ook gewoon af flikkeren! Eersteklas rotzooi.... vertraagd je pc zo erg dat het gewoon verboden moet worden om zulke rotzooi op de markt te brengen! Zelfde geldt voor McAfee! Ook bagger!
Wil je een goede virusscanner neem NOD32!!
Avira heeft ook een goede gratis variant, http://www.free-av.comVos schreef:Norton moet je er ook gewoon af flikkeren! Eersteklas rotzooi.... vertraagd je pc zo erg dat het gewoon verboden moet worden om zulke rotzooi op de markt te brengen! Zelfde geldt voor McAfee! Ook bagger!
Wil je een goede virusscanner neem NOD32!!