Vanmiddag rond 16:40 bij de Beneluxtunnel, een verlaagde zwarte Renault Megane Coupe met met een brulpijp eronder en breed lichtmetaal.
Zag er netjes uit.
Vanochtend half 8 op de Wilhelminastraat voor de Stadsschouwburg Haarlem een Clio 16v (GP). Had in ieder geval GP velgen met het hart blauw gespoten.
Verder nog een hevig toeterende Laguna in Beverwijk en op de flyovert een grijze 16v. En niet te vergeten gisteren op de Provincialeweg voor Station Zaandam een zilvere Clio V6 ph1 met een oudere man erin.
Maarten-Jan schreef:zojuist in beilen een witte 5 GTT Turbo, op het eerste gezicht netjes,
op het tweede gezicht miste de voorbumper, zat er een sidepipe op, en een enorme traanplaat op de achterbumper
Kenteken PJ 06 XG
Ja hou maar op. Hij staat al bekend voor gevaarlijk rijgedrag. Die gozer rijd als een mongool door het dorp. Heel sneu van de auto...
Achja, als de bestuurder alleen zekere ledematen met zijn snelheid wil compenseren dan maalt die vaak geen ruk om de auto . Zijn volgende auto (als hij die ooit mee maakt...) zal wel een BMW worden
Chris@R5 schreef:Achja, als de bestuurder alleen zekere ledematen met zijn snelheid wil compenseren dan maalt die vaak geen ruk om de auto . Zijn volgende auto (als hij die ooit mee maakt...) zal wel een BMW worden
Vanmiddag bij de Shell in huis ter Heide een donker blauwe clio ( RS denk ik) met dubbele pijp eronder.
Volgens mij was kenteken 15-lk-..zeer mooie wagen.
Sanderrr schreef:Vanochtend half 8 op de Wilhelminastraat voor de Stadsschouwburg Haarlem een Clio 16v (GP). Had in ieder geval GP velgen met het hart blauw gespoten.
Verder nog een hevig toeterende Laguna in Beverwijk en op de flyovert een grijze 16v. En niet te vergeten gisteren op de Provincialeweg voor Station Zaandam een zilvere Clio V6 ph1 met een oudere man erin.
Zonet in leeuwarden op het parkeerterrein van de centrale een zwarte megane coupe met chromen sierlijsten. kenteken NR-JV-88 , ging net weg toen ik een foto zou maken
Sanderrr schreef:Vanochtend half 8 op de Wilhelminastraat voor de Stadsschouwburg Haarlem een Clio 16v (GP). Had in ieder geval GP velgen met het hart blauw gespoten.
Maarten-Jan schreef:zojuist in beilen een witte 5 GTT Turbo, op het eerste gezicht netjes,
op het tweede gezicht miste de voorbumper, zat er een sidepipe op, en een enorme traanplaat op de achterbumper
Kenteken PJ 06 XG
Ja hou maar op. Hij staat al bekend voor gevaarlijk rijgedrag. Die gozer rijd als een mongool door het dorp. Heel sneu van de auto...
Kenteken PJ 06 XG
op de foto die hier wa sgeplaatst was de vorige eigenaar voor ons, die 17inch velgies erop had..Wij kochten hem al met 15 inch cupvelgies....
De auto heeft veel ondergaan zoals je in het topic kunt vinden nog
Heeft 1 week op marktplaats gestaan, maar was na dag 2 al verkocht..
Dat is vreemd, jij geeft aan dat een rijschoolhouder 'm heeft gekocht (wie dan?). De gene die er nu in rijd is een jongen van 20/22. Zeker weten dat het dat kenteken is. En de RDW geeft ook aan dat rond de 14de die auto op naam is gezet door hem.
Anyway, die jongen verdient die bak gewoon niet en ik hoop echt dat ie Žm heel snel achter het bureau mag parkeren. Kan ik Žm mooi oppikken bij Domeinen voor een prikkie
[edit] Datum aanvang tenaamstelling Info 19-09-2007 [edit]
Wel gewisseld dus tussentijds...
Vanmiddag in Zwolle een zeer mooie clio 16v gespot, strak in de lak (volgensmij 449) heldere koplampen, en een mooi setje brede bbs velgen d'r onder chromen rand met een gouden hart.
Had ook een RTC kentekenplaat houder!
Zal morgen eens kijken of ik d'r een foto'tje van op de pc krijg.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Vanmiddag op de Vlaardingerdijk te Schiedam een op afstand ziende nette uitgebouwde witte twingo. Draaide gegeven moment om vervolgens naar de shell te rijden geen kenmerken/kenteken gezien was te ver weg