Voor deze keer dan maar hecanonballman schreef:ow, en weet dat jij een fervente fotoshopper bent Martijn, dus leef je uit op die benz

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... ierbak.jpg[/img]
(was wel ff snelsnel hoor)
Voor deze keer dan maar hecanonballman schreef:ow, en weet dat jij een fervente fotoshopper bent Martijn, dus leef je uit op die benz
Ligt het aan mij? Ik snap em nietHessel schreef:vind m wel kemp!
@ Miekje
die hamster.....Miekje16V schreef:lelijk
schijnen wel lekker te zijn in rode wijn marinade
Ik doe een poging...J-P-S schreef:hoef je niet te werken?
Hee dies vet, zit er nog een kenteken aan vast?canonballman schreef:en, op speciaal verzoek van Chris, een foto van mijn usedtobeniceandfast GTT, hoe die er nu bij staat![]()
Deze auto (jawel) was ooit de EERSTE GTT binnen RTC (en misschien wel in het hele land) voorzien van een heuse demperloze sidepipe.
Er kan geboden worden op deze unieke auto, openingsbod is 1000 euro.
Wie o wie??![]()
Rug gaat stukken beterHessel schreef:lelijk....die 190 ...of die hamster...
Die velgen in die kleur! De auto gaat nog, beetje ordi is wel lekker![]()
hoe is t met je rug??
Dat vrouwen geen waardering kunnen opbrengen voor een mooie ouwe benz is me al lang duidelijkHessel schreef:lelijk....die 190 ...of die hamster...
hoe is t met je rug??
Hessel schreef:van t weekend bij zevenbergen.....
was gisteren op tv-PAZ- schreef:Hessel schreef:van t weekend bij zevenbergen.....
t@ring zeg das een flinke klapper geweest, zal wel met een flinke snelheid geweest zijn
whehe je avatar rocksHessel schreef:zekers!! maar tis echt ongelooflijk de bast zit er nog op
fifty fifty hè, ik ben het brein er achter. dus eigelijk 70-30Hessel schreef:![]()
ben in overleg met t ministerie over subsidie voor het verlagen van de "boomgrens"
wie wat...... ik hoor mijn naam roepenSteven schreef:Owjee daar is Kimmie weer, noueh Jan-Paal waar zit je?
stevie bied altijd overal 500WouterW schreef:bij bied vast EUR 500,00
Onzinnigs weet ik genoeg:KimRS schreef:Steven schreef:Owjee daar is Kimmie weer, noueh Jan-Paal waar zit je?
hoezo, weet jij er niks (on)zinnigs op te zeggen dan