ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hubba Hubba
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... oefset.jpg[/img]
Toch maar een schroefsetje bestellen??

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... oefset.jpg[/img]
Toch maar een schroefsetje bestellen??

alleen jammer dat je dat niet gaat redden met deze velgen, wil je pret niet bederven 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Klopt, met de huidige setup gaan de banden/spatbordverbreders er al aan
Dat is met 13" 7J ET13 met 175/50R13 (achter)
Zit dus heel vaak op MP te kijken de laatste tijd
Wil het liefst iets van 14"...maarja...wat?! 

Dat is met 13" 7J ET13 met 175/50R13 (achter)
Zit dus heel vaak op MP te kijken de laatste tijd

-
- Über-Spammer
Niet die RSi velgen toch??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Nee
Vind je dat zo erg dan?? Vind het wel geinig staan 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ja lekker laten hangen, staat lekker old skool
Zijn deze velgen trouwens [img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/DSC01295%20resized.jpg[/img]

Zijn deze velgen trouwens [img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/DSC01295%20resized.jpg[/img]
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dt rijdt bij ons in de buurt een 2.0 calibra ook mee rond. Die gast denkt echt dat ie de snelste auto uit de hele omgeving heeft.MartijnG schreef:NeeVind je dat zo erg dan?? Vind het wel geinig staan
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
[img]http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads ... 2157-1.JPG[/img] blijft een slopel !!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Nog een paar weekjes 
En dan heb ik helemaal mijn eigen auto
De 22e om precies te zijn, wat het wordt ?
is nog een verassing 
Maar is geen sloom hok iig
ben niet voor niets bij de RTC hé 
Dan kan ik mijn lidnummer 053 eindelijk eens laten omzetten naar een volwaardig lid
Ben volgens mij nog altijd zo'n 'apart-geval' lid, das van vroeger toen ik nog geen 18 was 

En dan heb ik helemaal mijn eigen auto

De 22e om precies te zijn, wat het wordt ?

Maar is geen sloom hok iig

Dan kan ik mijn lidnummer 053 eindelijk eens laten omzetten naar een volwaardig lid

Voglens mij niet 

Niet meer ?Riël Notermans schreef:Voglens mij niet

Er was volgens mij speciaal voor 'kinderen' zoals ik toen der tijd een ander soort lidmaatschap in het leven geroepen

Waardoor je lid kon zijn voor wat minder geld, maar dan zonder auto(dUh)

Riel

Hieronder een quote uit het aanmeld topic

Datum: 30 Dec 2001 20:51
God zeg wat was ik toen nog een kindje zegAnonymous schreef:OK, we zijn bezig met het opzetten van een Huishoudelijk Reglement, hier worden dit soort dingen in geregeld. Zo bestaan er symphatisanten die lid kunnen worden en zo op de site kunnen komen, zonder in het bezit te zijn van een renault.
Dit is dus iets voor jou, als je dan een eigen renault heb kan je ( en moet je eigenlijk) je lidmaatschap omzetten naar dat van een gewoon lid.
Echter op dit moment laten we alleen maar leden toe met een renault, ik verwerk je aanmelding wel, op het moment dat we symphatisanten toe gaan laten (ik hoop voor 1 februari) dan krijg je een seintje van ons..
OK?

Smeken om op de besloten site te mogen

En toen even later had ik mijn inlog gegevens

Ik vond trouwens zojuist mijn voorstel geval

Datum: 18 Jun 2001 22:06
Toch wel lacheHoi,
Ik ben Priyantha Bleeker. Ik ben denk ik 1 van de jongere hiero(nog erg minderjarig...15 jaartjes oud).Ik ben helemaaaal Renault gek ! Mijn ouders rijden al hun leven lang Renault(5'jes en een 11 een 21 en nu een Laguna(1e versie) en volgend jaar een Laguna GT 2.0) en ik ben toch wel een beetje erg aangestoken door het Renault virus
Ik volg ook de Formule 1, ik ben lid van de fanclub van Jos Verstappen(sinds begin 1999). Ik ben fan van Jos Verstappen,Jacques Villeneuve,Jean Alesi.
Ik heb dus (nog) geen auto:sad: Maar als ik 18 ben en het roze papiertje heb gehaald dan zal het niet lang duren voordat mijn 1e Renault voor de deur zal staan !!! Ik twijfel tussen een R21 Turbo(meteen maar erg snel>-) Of een ander Renaultje...
Budget is iets meer dan 20 Mile.
mmm nu nog wat meer persoonlijke informatie,
Ik ben dus Priyantha Bleeker, ik ben geboren in Sri Lanka en ben geadopteerd door Hollandse ouders op anderhalfjarige leeftijd. Ik ben toen meegenomen naar Nederland en ben toen meteen in Amsterdam gaan wonen. Mijn ouders reden toen ook al eeuwig Renault. Mijn 1e woordje Nederlands was OTOOO...en dan wees ik naar pa's auto
...(Rode Renault 11 GTL Cheverny(nummberbord: TH-20-RX) was een puike wagen trouwens)die wij een lange tijd hielden...
De feiten op een rij:
Mijn naam: Bleeker
Mijn voornaam: Priyantha
Mijn leeftijd: 15
Mijn leeftijd van adoptie: anderhalf jaar
Mijn auto: is der nog niet...sad
Mijn geboorte land: Sri-Lanka
Mijn woonplaats/land: Amsterdam/Nederland
Mijn favo automerk: RENAULT(dUh).
zo...ik denk dat ik me zo genoeg heb voorgesteldZo niet, dan hoor ik dat graag.
PS. Sorry voor de spelfouten...

edit:
Lol toen had ik nog geld

Computertje hier en daar...uitgaan hier en daar en een camera hier een camera daar...

Dus is de auto die ik nu koop 'iets' goedkoper

budget is rond de 20 mille whehehe 
had je nu een aardig renootje van kenne kopen

Ja nu wel ja-Ray- schreef:budget is rond de 20 mille whehehe

Maarja heb me erfenis er in een noodgang doorheen gejaagd

Beetje jammer eigenlijk

dat is je eigen schuld, ben je zelf bij geweest neem ik aan dat je het uitgaf? heb je er wel lol van gehad?
wordt tijd ook dat je een eigen auto krijgt, ik zie je nog staan als kleine jongen met dat grote fototoestel, op zoek naar iemand die je ff naar huis kon brengen. en ik maar kruipen door die smalle straatjes in amsterdam
wordt tijd ook dat je een eigen auto krijgt, ik zie je nog staan als kleine jongen met dat grote fototoestel, op zoek naar iemand die je ff naar huis kon brengen. en ik maar kruipen door die smalle straatjes in amsterdam

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja zeker-Ray- schreef:dat is je eigen schuld, ben je zelf bij geweest neem ik aan dat je het uitgaf? heb je er wel lol van gehad?

Hahaha ja-Ray- schreef: wordt tijd ook dat je een eigen auto krijgt, ik zie je nog staan als kleine jongen met dat grote fototoestel, op zoek naar iemand die je ff naar huis kon brengen. en ik maar kruipen door die smalle straatjes in amsterdam

Was erg cool ja

Mijn ouders vonden dat ook prachtig

Nog bedankt voor toen enzo

Haha, ja dat is wat minder fijn jaSteven schreef:Jaja met de hele rits door A'dam en dan een kapotte koelslang krijgen

Ik kan me ook wel herinneren dat we eens met een grote(alles is groot als je klein bent hé

Dat was best wel spannend vond ik toen

Weet iemand het onderdeelnummer (dialogys) van de borgveer voor het differtentieel van een Scenic RX4?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat ik nu toch weer heb met excel
heb verschillende sheets met meer- en minderwerk per type bungalow bijhouden
daar moet ik hoeveelheden in dus heb ik allerlei berekeningen in gemaakt en moet ik soms percentages invullen en soms gewoon 1 voor wel gedaan en 0 voor niet gedaan
gaat in vier type woningen goed
in vijfde type laat die ineens de 0 niet zien terwijl die wel ingevuld is
celeigenschappen zijn hetzelfde ingesteld als in de andere sheets
heb verschillende sheets met meer- en minderwerk per type bungalow bijhouden
daar moet ik hoeveelheden in dus heb ik allerlei berekeningen in gemaakt en moet ik soms percentages invullen en soms gewoon 1 voor wel gedaan en 0 voor niet gedaan
gaat in vier type woningen goed
in vijfde type laat die ineens de 0 niet zien terwijl die wel ingevuld is
celeigenschappen zijn hetzelfde ingesteld als in de andere sheets
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-