ACT: Renault 1916V.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
PM Arco eens, heb em daar voor een goede prijs (in verhouding) kunnen krijgen.. een pomp buiten de tank geen beter idee voor jou??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
die bedoel ik ook toch
19 heeft er als het goed is 2 (of zit ik weer helemaal fout)

19 heeft er als het goed is 2 (of zit ik weer helemaal fout)
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
de mijne niet, maar er zijn ook fase 1's met pomp buiten de tank, volgens mij..
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
uit Haynes:
fuel pump delivery multi-point system: 1.08liters per 30 seconds
fuelpressure regulated multipoint: 2,5 (+ of - 0.2) bars
fuelpressure unregulated multipoint: 3.0 (+ of - 0.2) bars
weet niet of 16v regulated of niet is?
fuel pump delivery multi-point system: 1.08liters per 30 seconds
fuelpressure regulated multipoint: 2,5 (+ of - 0.2) bars
fuelpressure unregulated multipoint: 3.0 (+ of - 0.2) bars
weet niet of 16v regulated of niet is?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
voor de experts hier die dat mogen zeggen van een ph2 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
euhm toevallig iemand die het weet, kan ik die nog even bestellen voor komende week 

Ja en nee. Een Berga doet het ook prima, maar de aangegeven Ah's enzo halen ze niet altijd. Of je het erg vind, is een tweedeSteven schreef:Maakt geen zak uit Hessel, gewoon naar de automatzaak gaan en lekker het huismerk bestellen die voor de 19-16v wordt bedoelt.
Dure varta's en andere ongein zou ik niet aan beginnen.

Heb hier een tank incl brandstofpomp voor je,Gabri van der Veen schreef:voor de experts hier die dat mogen zeggen van een ph2
mag je hebben voor 25euro.
Zit nog gemonteerd onder een gestripte phase 2
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
probleem:
Heb een blok uit een rijdende phase 2 gedemonteerd en in mn phase 1 geplaatst.
Nu blijft bij stationair toerental het olielampje en de verlichting van de olie en watertemp meter branden.
Geef je een beetje gas of rijdend gaan alle lampjes uit maar branden continu bij stat draaien.
Waar moet ik de oorzaak gaan zoeken / verschil in kabelboom o.i.d.?
Heb een blok uit een rijdende phase 2 gedemonteerd en in mn phase 1 geplaatst.
Nu blijft bij stationair toerental het olielampje en de verlichting van de olie en watertemp meter branden.
Geef je een beetje gas of rijdend gaan alle lampjes uit maar branden continu bij stat draaien.
Waar moet ik de oorzaak gaan zoeken / verschil in kabelboom o.i.d.?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
heb ondertussen al een pompie gevonden 

Probleem waarschijnlijk gevonden,had de oude ph1 computer nog aangesloten. 

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Eerder iets met je dynamo/stroomvoorziening. Stekker op dynamo zit goed vast? De ECU regelt die lampjes niet hoor.Alpine schreef:probleem:
Heb een blok uit een rijdende phase 2 gedemonteerd en in mn phase 1 geplaatst.
Nu blijft bij stationair toerental het olielampje en de verlichting van de olie en watertemp meter branden.
Geef je een beetje gas of rijdend gaan alle lampjes uit maar branden continu bij stat draaien.
Waar moet ik de oorzaak gaan zoeken / verschil in kabelboom o.i.d.?
Heb alleen de ECU verwisseld en de tellerbak,probleem doet zich niet meer voor.
Hoeveel liter olie gaat/moet er in de versnellingsbak?
Hoeveel liter olie gaat/moet er in de versnellingsbak?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
3,4L
Thanx,
Jij zult het wel moeten weten,hoest met de vorderingen?
Jij zult het wel moeten weten,hoest met de vorderingen?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
euhh, wacht nog op stabilisatorstangrubbers (staan in backorder).
Gister wel de cilinderkop weer bij het revisiebedrijf opgehaald, dus het einde komt in zicht
Gister wel de cilinderkop weer bij het revisiebedrijf opgehaald, dus het einde komt in zicht

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
gsiteren ook bakolie vervangen..schakelt weer lekker soepeltjes 
Kroon RPC 75W80 erin, op aanraden van Haas (die t weer van reinier had)

Kroon RPC 75W80 erin, op aanraden van Haas (die t weer van reinier had)

Ik zou niet weten waarom niet ... eigenlijk.
Die bout je toch gewoon vast?
Die bout je toch gewoon vast?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Cabrio heeft misschien andere bevestigingspunten ivm het missen van een stijl...?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik denk dat het bij een cabrio anders zit
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2258
- Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
- Car: megane 2
- Locatie: Kloosterzande (zeeland)
gevalletje goed doorspoelen en opnieuw vullen?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... Afb000.jpg[/img]
zo staat ie dus meestal bij normaal rijden.
lijkt me niet dat ie zo warm mag staan.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... Afb000.jpg[/img]
zo staat ie dus meestal bij normaal rijden.
lijkt me niet dat ie zo warm mag staan.
nee dan moet zo'n beetje de fan aanslaan....
zolang het rooie lampie niet gaat branden is er in principe nog niks aan de hand, maar kijk ff je systeem na. idd opnieuw vullen en ontluchten is goed, meteen ff nieuwe thermostaat en thermocontact erin? zijn de kosten niet.
hoe is je radiateur?
zolang het rooie lampie niet gaat branden is er in principe nog niks aan de hand, maar kijk ff je systeem na. idd opnieuw vullen en ontluchten is goed, meteen ff nieuwe thermostaat en thermocontact erin? zijn de kosten niet.
hoe is je radiateur?
Immer wieder die verdammte Holländer
een flush er doorheen wil veel helpen! 

nog hoger? das toch echt wel te warm hoor....
slaat je ventilator dan niet aan? Dat moet bij de stand die op de foto hierboven staat...
Ik zou m ff goed doorblazen met de tuinslang, liefst tegen de normale stroomrichting in
Flush erin mieteren, goed laten draaien, leeg laten lopen, nog een keer de slang erin, radiateur goed schoonspoelen heen en weer en dan met een nieuwe sensor, thermostaat en thermocontact kijken of t verbeterd is 
slaat je ventilator dan niet aan? Dat moet bij de stand die op de foto hierboven staat...
Ik zou m ff goed doorblazen met de tuinslang, liefst tegen de normale stroomrichting in


-
- Berichten: 2258
- Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
- Car: megane 2
- Locatie: Kloosterzande (zeeland)
vandaag ff gekeken of ie aansloeg, niet dus...Haas schreef:slaat je ventilator dan niet aan? Dat moet bij de stand die op de foto hierboven staat...
thermostaat en thermocontact zijn iig al besteld.
Verbind de draden van het thermocontact eens door,joeri_16V schreef:vandaag ff gekeken of ie aansloeg, niet dus...
thermostaat en thermocontact zijn iig al besteld.
als dan je fan niet loopt zit je probleem (ook) daar.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77