Mike (spitsoor) schreef:Ferdy schreef:begin gezellie een eigen clubje dan
The Screw You Crew

Als wij het over dezelfde RS hebben, is dat onzin, je komt daar overal mee overheen! (met gemak)Mike (spitsoor) schreef:Heeft het al wel geprobeerd jaAnthonyR schreef:Mike al overgehaald marcus![]()
Mooie kans mike voor een subtiele verlagingMaar nee ik ga hem niet verlagen dat heeft echt geen enkel nut. Als men voorbumper nu al net zo laag is als een 3 cm verlaagde clio RS is dit gewoon vragen om problemen
KimRS schreef:we hebben het dus over mijn RS. Die normaal over drempels heen kanik zou m zo NOG 2,5cm kunnen verlagen voordat ik over een drempel zou moeten kruipen dus gebruik dat niet als excuus aub.
Ben't ik het met je eensKimRS schreef:geen nut, maar wel optisch een STUK beter..... als ik dat nog ff mag toevoegen.Mike (spitsoor) schreef: Maar nee ik ga hem niet verlagen dat heeft echt geen enkel nut.
niet alleen optischKimRS schreef:geen nut, maar wel optisch een STUK beter..... als ik dat nog ff mag toevoegen.Mike (spitsoor) schreef: Maar nee ik ga hem niet verlagen dat heeft echt geen enkel nut.
Betalen kan ook over een paar maanden hoor.Mike (spitsoor) schreef:Verlagen zie ik nog steeds vanaf. Ook al zal ik het nu wel willen kan het nog niet. Geen doekoes ervoor momenteel. Eerst maar eens men bouwputopknappen
wat een gelul... je wil het niet, klaar. Geen domme smoesjes gebruiken.Mike (spitsoor) schreef:Yep iddVerlagen zie ik nog steeds vanaf. Ook al zal ik het nu wel willen kan het nog niet. Geen doekoes ervoor momenteel. Eerst maar eens men bouwput
opknappen
Loop jij nooit vast in de Aalsmeerderweg met al die drempels?Robert-Jan schreef:En niet terug krabbelen Mike!
4x4 Rules!!!!!
Zelfs mijn Vabis met hoge banden ligt lager volgens mij???
jaa daar weet ik nu alles van,vandaar dat een schroefset zo handig isMaus schreef:Te veel verlagen kan ook nadelig gaan werken hè!
Mooi gedaan.AnthonyR schreef:Hier nog even een shopje zoals beloofd![]()
[img]http://img262.imageshack.us/img262/1084 ... ed1au1.jpg[/img]
MartijnG schreef:Lower the MotherFucka!!
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Mark Coupe schreef:iid naar moeder aarde met die wage!!!
-PAZ- schreef:Als ie strax in het echt er net zo bij staat als op die sjop![]()
staat erg dik met die velgen en een mooie verlaging
Luister maar niet naar Mike, die heeft geen smaakMike (spitsoor) schreef:Smaken verschillen gelukkig
Jaloers Mike??!!Mike (spitsoor) schreef:Smaak genoeg. Iedereen moet het voor zich zelf wetendus als hij hem met zen dorpels op straat wil leggen mij ook best hoor
Ja, ik kwam gisteren terug van mijn opa en oma en het liep al een beetje tegen etenstijd.0172Clio schreef:Ey, man.. ik heb je auto gister gezien...
Ik was op de terugweg van schiphol en ging met een maat wat eten bij de KFC en toen zag ik je clio staan man.
[img]http://img49.imageshack.us/img49/5599/0 ... 103no1.jpg[/img]
[img]http://img339.imageshack.us/img339/527/ ... 104sh5.jpg[/img]
Naast je clio staat mijn auto van de zaak..
Prive heb ik nog een Clio.
Het is de bedoeling om mijn Clio minstens net zo diep te leggen als op de sjop.-PAZ- schreef:Als ie strax in het echt er net zo bij staat als op die sjop![]()
staat erg dik met die velgen en een mooie verlaging
WouterW schreef:t@ring he,
Je moet em tussen die lijntjes zetten en niet erop. Het is niet de ideale lijn hoor
Daarom is er daar dus nooit plaats.