Nee. Helemaal niet. HIj besteld geen Koni, Monroe of APEX bij mij.J-P-S schreef:esspecially arco

Nee. Helemaal niet. HIj besteld geen Koni, Monroe of APEX bij mij.J-P-S schreef:esspecially arco
gewoon ff bellen en langsgaan, werkt veel beterJackson schreef:zoo. ff met veban gemaild, nu wachten op een reactie)
Arco schreef:Nee. Helemaal niet. HIj besteld geen Koni, Monroe of APEX bij mij.J-P-S schreef:esspecially arco
![]()
![]()
![]()
een aangepast schroefset van k-Tek of te wel GAZMartijnG schreef:Hou ons/mij ff op de hoogte over die coilovers als je wil JacksonIn verband met de kosten enzo...
Nu we het er toch over hebben...welk merk schroefset hebben de GT rijders eronder? Want die van K-Tec en die op de site van MB staan gaan maar tot -6 cm? Welk merk gaat dan -10 cm?
dat moet wel lukken , toevallig dezevoske Posted: Wed Jul 11, 2007 9:01 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
2 velgen voor vooras in 7x13 et 4 en steek 4x100
2 velgen voor achteras in 8x13 et
hehe grappig ik was 2 weken geleden in rdam bij sloperijtjes bij de hoofdweg en toen stond deze daar in de loods van een sloperijtjeJacco Osté schreef:BY-55-ZJ, weer een onbekende
hmm ok, ik weet idd wel dat ze bij MB een revisie setje te koop hebben. daarmee kan ik het doen??-Ray- schreef:carburateur (laten) reviseren
zou je zelf kunnen doen, anders ff naar MB
ik ben een jaar of 3 geleden naar die kerel geweest omdat hij ook een rode GTT had staan... ENORM veel kwalen!!!ed_pret schreef:hehe grappig ik was 2 weken geleden in rdam bij sloperijtjes bij de hoofdweg en toen stond deze daar in de loods van een sloperijtjeJacco Osté schreef:BY-55-ZJ, weer een onbekende
die is flink gepoetst hoor maar ik vond het niet echt een nette bak, echt uitgeleefd, waarschijnlijk issie nu gepoetst en gestofzogen.
vraag me wel af hoe ie motorisch/technisch is, dat heb ik niet echt kunnen bekijken
*hint* op welke druk rij je?Jackson schreef:Ik ging gister mn bougies ff nakijken, zien er niet echt lekker meer uit. daarbij heb ik ook dat ik 3 renault bougies heb en 1 champion
Maar nu wil ik ff nieuwe bestellen bij MB, nu kan ik kiezen tussen <1.1 bar en >1.1 bar. dus hoge en lage druk. welke te nemen??
zucht..dennisvr schreef:*hint* op welke druk rij je?Jackson schreef:Ik ging gister mn bougies ff nakijken, zien er niet echt lekker meer uit. daarbij heb ik ook dat ik 3 renault bougies heb en 1 champion
Maar nu wil ik ff nieuwe bestellen bij MB, nu kan ik kiezen tussen <1.1 bar en >1.1 bar. dus hoge en lage druk. welke te nemen??
auto komt me bekend voor. heeft die niet ooit in zuid limburg rondgereden?LeOke schreef:ik ben een jaar of 3 geleden naar die kerel geweest omdat hij ook een rode GTT had staan... ENORM veel kwalen!!!ed_pret schreef:hehe grappig ik was 2 weken geleden in rdam bij sloperijtjes bij de hoofdweg en toen stond deze daar in de loods van een sloperijtjeJacco Osté schreef:BY-55-ZJ, weer een onbekende
die is flink gepoetst hoor maar ik vond het niet echt een nette bak, echt uitgeleefd, waarschijnlijk issie nu gepoetst en gestofzogen.
vraag me wel af hoe ie motorisch/technisch is, dat heb ik niet echt kunnen bekijken
-achteraan kon je je hand in de driehoeken daar steken en de banden voelen (beetje roest)
-zijdorpels konden niet roesten want er zaten er gene in, had ze uitgeslepen...
-liet MAX de auto een 5tal minuten draaien en heb surieus moetten aandringen om hem langer te laten draaien en zag toen dat de fan niet aansloeg
-veeeeel speling op de waterpomp (was nu nog het minste)
-mocht er niet meer rijden
-deur aan chaffeurskant kon niet toe, hing af...
-en roest roest roest
hij had aan telefoon gezegd dat het een PRIMA GTT was zonder kosten, dus ik had een 360km's afgelegd naar hem om zo'n roestbak te gaan bekijken, dan vroeg hij zichzelf af waarom ik hem niet meenam, was trouwens een 500 van de prijs aant afdoen zonder dat ik moest afbiedden!
dus ik hoop dat het dezelfde niet is...
ok prima. dan ga ik voor de lage drukSteven schreef:Ja dat kan kwaad, gewoon de normale nemen.
Dat ik op 1,3 bar reed had ik ook nog de normale B8EVX bougies en dat liep prima. Te kouwe bougies blaast ie namelijk uit.
ja als een nachtkaarsSteven schreef:Ja dat kan kwaad, gewoon de normale nemen.
Dat ik op 1,3 bar reed had ik ook nog de normale B8EVX bougies en dat liep prima. Te kouwe bougies blaast ie namelijk uit.
ShellMerijn schreef:Dan ga ik ook maar een 'domme' vraag stellen...
Wat zouden jullie in een vers gereviseerd blok gooien? vol syntheet of half? En waarom?
datum verwacht was toch 2038 ofzo?Steven schreef:Beter wordt er eens een database opgesteld met een FAQ per merk.