Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
De Onbekende Renault.. II
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
-
- Contacteer:
Vanmiddag op de Industrieweg in Giessen, rond 14:15, een zilveren Clio RS phase I. **-FV-**
Stond geparkeerd tegenover 'Daantje'
Stond geparkeerd tegenover 'Daantje'
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
gister een clio 16v in mechelen (nl), 449 blauw, geen kenteken, wel een duimpje 

Afgelopen vrijdag gespot @ zaltbommelsebrug 
[img]http://img249.imageshack.us/img249/1493/meganecn0.jpg[/img]

-
- Contacteer:
Ik denk een donkergroene??Jeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
nee dan was 'm dat niet....
Vanmorgen bij sloperij Rutte in Velserbroek
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... tteJPG.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... tteJPG.jpg[/img]
Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanochtend op de A4 in de schiphol tunnel.
Een zwart RS phase 1. Met witte velgen en een V6 look-a-like achterbumper.
Wist gaspedaal niet te vinden want ik ging er met mn Fiat Idee 1.4 16v toch nog makkelijk voorbij.
Een zwart RS phase 1. Met witte velgen en een V6 look-a-like achterbumper.
Wist gaspedaal niet te vinden want ik ging er met mn Fiat Idee 1.4 16v toch nog makkelijk voorbij.

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Komt hier op de Nijemeegseweg een witte GTT Phase 2 voorbij zetten
Die heb ik hier nog nooit gezien
Toch leuk dat je een auto op het geluid kan herkennen 

Die heb ik hier nog nooit gezien

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
zaterdag gespot:
s'morgens bij heerle de renault clio super 1600 van jan de winkel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... mg1054.jpg[/img]
al een oudere foto. bruut geluid dat er uit kom.
s'middags een clio williams bij afslag stampergat op de a17 reed aan de
andere kant dus kon geen kenteken zien
en s'avonds bij de tinQ in roosendaal een witte 5 gtt kenteken weet ik nie
meer. ook geen rtc kenmerken
s'morgens bij heerle de renault clio super 1600 van jan de winkel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... mg1054.jpg[/img]
al een oudere foto. bruut geluid dat er uit kom.

s'middags een clio williams bij afslag stampergat op de a17 reed aan de
andere kant dus kon geen kenteken zien
en s'avonds bij de tinQ in roosendaal een witte 5 gtt kenteken weet ik nie
meer. ook geen rtc kenmerken
[quote="Remon-CL10"]Net op de A30 zag ik volgens mij de Clio van Siempie
[quote]
Dan ben ik bang dat jij niet goed gekeken hebt, ik ben vandaag niet in de buurt van mijn auto geweest (tot op 10 meter tijdens het grasmaaien)

Dan ben ik bang dat jij niet goed gekeken hebt, ik ben vandaag niet in de buurt van mijn auto geweest (tot op 10 meter tijdens het grasmaaien)
haha nou dan heb ik het verkeerd gezienSiempie schreef:Remon-CL10 schreef:Net op de A30 zag ik volgens mij de Clio van Siempie![]()

-
- Contacteer:
Toch niet mijn ouwe he ??? , die heeft de RTC stickers er ook nog wel op geloof ikTim_Coupe schreef:Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
Zou opzich wel kunnen... Foto? Dan kan ik even kiekenMark Coupe schreef:Toch niet mijn ouwe he ??? , die heeft de RTC stickers er ook nog wel op geloof ikTim_Coupe schreef:Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120

-
- Contacteer:
HUh je kent mun ouwe auto toch nog wel??Tim_Coupe schreef:Zou opzich wel kunnen... Foto? Dan kan ik even kiekenMark Coupe schreef:Toch niet mijn ouwe he ??? , die heeft de RTC stickers er ook nog wel op geloof ikTim_Coupe schreef:Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/AFS47.JPG[/img]
maar deze wielen zaten er niet onder toen hij is verkocht
Ja kan niet alles precies onthoudenMark Coupe schreef:HUh je kent mun ouwe auto toch nog wel??Tim_Coupe schreef:Zou opzich wel kunnen... Foto? Dan kan ik even kiekenMark Coupe schreef:Toch niet mijn ouwe he ??? , die heeft de RTC stickers er ook nog wel op geloof ikTim_Coupe schreef:Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/AFS47.JPG[/img]

Maar het zou wel kunnen, het was onderweg naar de lichtmis en ik was aan de late kant dus het was al een beetje schemerig...
Maar volgens mij wassie het wel

-
- Contacteer:
Ja wat niet kan maar hij staat nog wel op Marktplaats te koop in Hoogeveen
-
hij hunt voor posts, snappie toch wel mark?Tim_Coupe schreef:Ja kan niet alles precies onthoudenMark Coupe schreef:HUh je kent mun ouwe auto toch nog wel??Tim_Coupe schreef:Zou opzich wel kunnen... Foto? Dan kan ik even kiekenMark Coupe schreef:Toch niet mijn ouwe he ??? , die heeft de RTC stickers er ook nog wel op geloof ikTim_Coupe schreef:Nee het was geen blauwe, heb het kenteken helaas ook niet meer... Een grijze geloof ikJeroen Wigger schreef:Licht blauwe misschien? de mijne rijd namelijk ook hier nog in de buurt...Tim_Coupe schreef:Gisteravond op de A28 ter hoogte van de afslag nieuwleusen een Clio RSI gespot met RTC stickers op de ruiten... Je reed netjes 120
[img]blabla[/img]
Maar het zou wel kunnen, het was onderweg naar de lichtmis en ik was aan de late kant dus het was al een beetje schemerig...
Maar volgens mij wassie het wel
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
die kwam van zandvoort af. Heeft daar gereden met de circuitdag.. Heb er niet supergoed op gelet, maar hij had de snelheid er behoorlijk inzitten geloof ikRory schreef:Afgelopen vrijdag gespot @ zaltbommelsebrug

-
- Contacteer:

Net in centrum R'dam,
Blauwe Clio 16V
Schoepenwieltjes, en dikke pijp eronder, net ding om te zien
ff later R'dam Zuid,
Clio RS
Zilvergrijs
FX nummertje
een vriendelijk zwaaiende vrouwelijke bestuurder die bij mij in de wijk woont...
Blauwe Clio 16V
Schoepenwieltjes, en dikke pijp eronder, net ding om te zien
ff later R'dam Zuid,
Clio RS
Zilvergrijs
FX nummertje
een vriendelijk zwaaiende vrouwelijke bestuurder die bij mij in de wijk woont...

-
- Contacteer:
Das een bekende
Mary volgens mij 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ik denk dat ik t was, ging sasje van dr spullen afhelpenMartijnG schreef:Komt hier op de Nijemeegseweg een witte GTT Phase 2 voorbij zetten![]()
Die heb ik hier nog nooit gezienToch leuk dat je een auto op het geluid kan herkennen

R 5 Convertible Rulezz
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Haha, ja beste kans dat jij het dan bent geweest. Het was inderdaad op de weg voor haar huis. Ik hoorde een dik geluid, keek om en zag een GT...klonk goed

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi