Haas schreef:geen spierpijn in je nek of rug ofzo? dat had ik wel, maar de impact was ook wat zwaarder denk ik.... (en drie dagen daarvoor met rob ook al wat meegemaakt

)
Ik had helemaal nergens last van

Ook vanochtend niet nadat ik geslapen had (zoals spierpijn bijvoorbeeld..)
mark 5t schreef:erg jammer voor je maar was je goed verzekerd?
dan zoek je binnenkort toch gewoon een nieuwe mooie snelle renault uit?
All-risk. Dus zodra die (economisch) totall-loss is verklaard, krijg ik waarschijnlijk iets van dagwaarde en kan ik hopelijk een beetje snel op zoek naar iets anders. Zolang het maar Frans is
Heb niet echt een voorkeur, maar weer een 19 spreekt me toch wel erg aan.. Al is dat wel een 'stap terug' in bouwjaar enzo. En dan wil ik er toch liefst ook weer 1 in de kleur die ik had (Bleu Egée 454) en liefst ook met een niet al te hoge km.stand

De Mégane kocht ik precies 2 jaar terug met bijna 120.000 en had ik op het moment van de crash op 191.500 ongeveer.
Maar ook een leuke Citroën Xantia ofzo is welkom

Of weer een 205 GTI'tje, vind ik ook nog altijd helemaal uber
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:heb nog wel een leuke megane break staan
aangezien je huidige ook al gebroken is
verders succes met de afhandeling
Riël Notermans schreef:Maar ....
bij hevige regenval 140-160 door duitsland is inderdaad een leermoment geweest.
Dat DURF ik gewoon niet. Wetende dat er in de sporen een paar cm water ligt, op sommige plaatsen zelfs 5-10cm (ik heb regelmatig dat het lijkt alsof ik een stuk door de modder ga, zo geremd word ik).
Vanmorgen was het ook heftig. Ik reed met 80 achter een vrachtauto aan en wilde er links langs. In de 4, vol gas, duiste watersporen : Spinnen!
gaat gauw...
't was wel droog op dat moment
maar neemt niet weg dat er idd nog wel genoeg water op de weg lag..
tis ook gewoon stom: vlak daarvoor heb ik nog een heel stuk 110 gereden. alleen verveelde dat me toch vrij snel
sterker nog: zondagavond ben ik met een collega nog een stukje door Duitsland wezen rijden, even naar Osnabruck geweest en ook zulk slecht weer, maar toen deed ik het op de natte stukken mooi rustig aan en hebben we later op de terugweg pas de snelheden wat opgevoerd (op droge stukken weg dus)
Steven schreef:Je bent fan van mij zeker? Eerst slootrije en nu ookal de vangrail inparkeren
Tja zuurtjes... ik heb trouwens wel interesse in je roadhogbanden, zijn ideaal voor het driften

Ik heb er nog maar 1
Die andere heb ik vorige week donderdag op onverklaarbare wijze lek gereden, inclusief beschadiging aan de binnenzijde van de velg
@Ronnie: met deze bandjes was niks mis hoor, onder alle omstandigheden presteerden ze gewoon goed

En vooral bij aquaplaning, ze ontspoorden nauwelijks..