Ik krijg van alle kanten lui die mijn auto willen kopen...en toch twijfel ik. De taartschep is eraf, stickers ook, gele koni's besteld en zaterdag ga ik mijn bacarra bekleding ophalen.
Andere sideskirts zou het helemaal afmaken, maar je moet wel de velgen zilver houden Als je ze goud maakt, krijg je al snel zo'n Williams-wannabe look vind ik...zilver is mooi man
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zometeen een paar mooie gele rakkers eronder en hoeken maar met dat ding.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ja, op de startmotor zit de DIKKE kabel, en een klein schuifstekkertje.
Dit schuifstekkertje vervang je door een kabel waar je zelf zo'n stekkertje aan gemaakt hebt, en de andere kant hang je aan de accu.
Dan gaat de startmotor METEEN draaien!
(Met het kleine kabeltje bekrachtig je het Relais, welke 1 het tandwiel naar buiten ramt, en 2 zorgt voor het 'Grote' contact, zodat de startmotor gaat draaien. Het grote contact maakt pas contact wanneer het tandwiel helemaal naar buiten is. Is het kleine kabeltje dus niet krachtig genoeg, dan klemt het tandwiel halverwege het vliegwiel, en maakt het grote contact nooit contact.
Resultaat: je hoort klik, en dan gaat er verder niks draaien.
Met die kabel direct aan de accu weet je in ieder geval dat er voldoende peut op dat relais komt. Gaat de startmotor dan wél draaien, dan weet je dus dat het originele kabeltje wat weinig peut heeft.
De oorzaak kan zijn dat het kabeltje rot is, het stekkertje rot is (maar daar heb ik al eens een nieuwe op gezet), of ergens tussen contactslot (het kabeltje zit daar direct op, op de 'startstand' van het contactslot) en de startmotor. Een startonderbreker bijvoorbeeld met wat stekkers kan wat weerstand zijn.
Succes! Ik weet nog wel wat oplossingen, als het inderdaad te weinig peut is. Dus eerst eens testen met die kabel direct op de accu. En auto in de vrij en van contact AF! Zo gaat de startmotor wel rond maar start ie niet, dat is fijner testen.