heheh zon trompet lijkt me wel iets jaArco schreef:Kier, ik zit nog te wachten op antwoord van Devil....![]()

laat de wagen eens paar dagen stil staan en meet hem dan eensKier schreef:hmm ff had er sochtends nog mee gereden en toen startte ie probleemloos.
En afgelopen maandag de accu nog doorgemeten en die was goed.
Zou de startmotor mss te "sterk" zijn dat de accu het niet fijn vind ofzo?
Maar zal het maar ff in de gaten houden
hmmm zal daar nog eens op letten, want volgens mij maakt ie niet echt die 6000 toeren!Abel schreef:toeren teller slaat vol uit, maar maakt hij ook ff 6000 toeren dan de motor?
heb je een andere ontsteking liggen aan gezien daar de toerenteller puls vandaan komt
Startmotorsloperij.-PAZ- schreef:Zou dan gelijk een iets zwaardere nemen, beetje extra start vermogen is nooit weg bij een gtt![]()
Nope nog niet. Nog niet echt achteraan gegaan ook. Beetje te druk op werk gehad. Kan jij er niet eentje regelen tegen een zacht prijsie?Arco schreef:Mee eens. Ach. ieder z'n meug. Toch ??
@ Kier : Al een accu gevonden ????
dat had jij zelf ook niet aapSteven schreef: alleen had ik het gedeelte van de demper waar het eindstuk uitkomt zwart gespoten (met tectyl, jawel). Vond ik persoonlijk een stuk mooier staan, zag je alleen het glimmende eindstuk.