Kwam er eentje duwen, nouja mooi op kant gegaan.. bleef i naast mij rijden

Gelukkig moest ik er aan de eerste lichten terug af..

De BBQ is misschien wel mooi........... maar zeker niet snel

Zonde...

Omdat ie wel 8 pk meer heeft?Merijn schreef:Die RC's hebben 1 heel groot probleem (net als bijna alle andere nieuwe auto's): Gewicht...
Als ze net zoveel zouden wegen als een Clio, dan zou je weinig kans gemaakt hebben, denk ik. Wel fijne auto's trouwens. Beetje erg stug, dat wel.
IDd, weet van mijn gt dat 120 einde 3 wasSteven schreef:Gerry rijd met een JC5 van een Megane of Willy, die zijn ook korter als een GT-JB3 toch, dus hij zal het wel einde 3 hebben gereje.
Kier schreef:GTT vs Porsche Cayenne S (met twee yuppen erin)
Kwam ze tegen op de A44. Meerdere tussensprintjes van 100 tot hoger en eigenlijk elke keer was ik net ff een tikke sneller
Kenteken 28-LR-HS
Voertuigsoort Personenauto
Merk PORSCHE
Handelsbenaming CAYENNE S; AUTOMATIC
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4511 cm3
Vermogen 250 kW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
zo 1 heb ik er vanmiddag ook nog afgedroogdCChris schreef:afgelopen week: GTT vs Golf III gt 1-0, majah erg veel moeite hoefde ik ook niet te doen natuurlijk........zijn doorgegaan tot aan de 180, toen vond ik het wel weer genoeg.
Verbaasd me niks, in de autovisie worden die bmw's ook meestal ruim een seconde langzamer als opgegeven getest, bmw is een beetje positief met hun cijfers (zoals meerdere duitse merken).... maar wel cool dat je hem afgeslacht hebt, zal die niet leuk gevonden hebben elke keer zo'n clio op z'n bumperSenshin schreef:2 slachtoffers voor, en 1 keer hard afgemaakt.
1ste slachtoffer:
BMW 330d (231pk)
Vanaf de 100 ongeveer, ik ging hem eerste voorbij (rechts trouwens).
En voordat ik het wist ging hij er links voorbij, hij had denk ik 1 a 2 seconden voorsprong op het gaspedaal ofzo, hij de hele tijd seinen van kom maar, kom maar, dus ik erop af, en liep nog in ook op een moment, best gek
Dikke rookpluimen uit dat ding van hem, en op het laatste moment ging ik toch voorbij, reedt op een bepaalde moment 210 - 220.
Er was wat verkeer hier en daar, maar ik vond het wel sweet dat we allebei plank gas gaven, en dat ik er voorbij kwam.
Toch gek, op papier een slag sneller, toch niet schijnbaar
een golf 3 gt??? die heeft 90 pkCChris schreef:afgelopen week: GTT vs Golf III gt 1-0, majah erg veel moeite hoefde ik ook niet te doen natuurlijk........zijn doorgegaan tot aan de 180, toen vond ik het wel weer genoeg.
de skoda octavia RS die ik regelmatig tegenkom, kwam ik vrijdag ook weer tegen......toch leuk als je elkaar herkent en ff leuk kan sprintenduimpje gegeven en teruggegeven uiteraard
lol ja die met 90 pk, maar zij daagden mij uit.........en ik had wel zin om ff et gaspedaal in te trappen dus sjah. dan mogen ze ook ff voelen hewillow schreef:een golf 3 gt??? die heeft 90 pkCChris schreef:afgelopen week: GTT vs Golf III gt 1-0, majah erg veel moeite hoefde ik ook niet te doen natuurlijk........zijn doorgegaan tot aan de 180, toen vond ik het wel weer genoeg.
de skoda octavia RS die ik regelmatig tegenkom, kwam ik vrijdag ook weer tegen......toch leuk als je elkaar herkent en ff leuk kan sprintenduimpje gegeven en teruggegeven uiteraard
, niet echt een eerlijke strijd lijkt mij.
ag van 0 naar 100 in 12,1 secondenCChris schreef:lol ja die met 90 pk, maar zij daagden mij uit.........en ik had wel zin om ff et gaspedaal in te trappen dus sjah. dan mogen ze ook ff voelen hewillow schreef:een golf 3 gt??? die heeft 90 pkCChris schreef:afgelopen week: GTT vs Golf III gt 1-0, majah erg veel moeite hoefde ik ook niet te doen natuurlijk........zijn doorgegaan tot aan de 180, toen vond ik het wel weer genoeg.
, niet echt een eerlijke strijd lijkt mij.
. waarschijnlijk wisten ze vantevoren ook wel dat ze kansloos waren......
Maarten-Jan schreef:Verbaasd me niks, in de autovisie worden die bmw's ook meestal ruim een seconde langzamer als opgegeven getest, bmw is een beetje positief met hun cijfers (zoals meerdere duitse merken).... maar wel cool dat je hem afgeslacht hebt, zal die niet leuk gevonden hebben elke keer zo'n clio op z'n bumperSenshin schreef:2 slachtoffers voor, en 1 keer hard afgemaakt.
1ste slachtoffer:
BMW 330d (231pk)
Vanaf de 100 ongeveer, ik ging hem eerste voorbij (rechts trouwens).
En voordat ik het wist ging hij er links voorbij, hij had denk ik 1 a 2 seconden voorsprong op het gaspedaal ofzo, hij de hele tijd seinen van kom maar, kom maar, dus ik erop af, en liep nog in ook op een moment, best gek
Dikke rookpluimen uit dat ding van hem, en op het laatste moment ging ik toch voorbij, reedt op een bepaalde moment 210 - 220.
Er was wat verkeer hier en daar, maar ik vond het wel sweet dat we allebei plank gas gaven, en dat ik er voorbij kwam.
Toch gek, op papier een slag sneller, toch niet schijnbaar
Sander2 schreef:Nog even een cooper S (nieuw model) zitten opdouwen vandaag. Zag dat de bestuurder wel zin had. Toen werd het 2 baans voor linksaf. Heb hem ernaast gezet, rollende start, bochtje iets harder genomen, cooper zat rechts achter mij, verschil bleef gelijk tot zo'n 110/120. Maar ja, die dingen hebben tegenwoordig een turbo i.p.v. een compressor, dus ze hebben nu iets meer pk's. Qua gewicht ook redelijk gelijk, dus eigenlijk zijn ze precies aan elkaar gewaagd. (Tenzij hij hem laat chippen en dan mag ik het finaal afleggen)
Klopt idd die Clio III is de 140 pk 2.0 van Nissan....., best wel vlot hoor maar die rare TT van mn meissie is echt behoorlijk snel...., pas ff de 245 aangetikt...gehee loopt goedMartijnG schreef:De 2.0 waar Ivo het over heeft is niet de RSDan is de TT wel sneller denk ik
Dan moet je hem wel over een circuit ronden, daar is de R27 retesnel door de bochtjes.Ivo van Achthoven schreef:Klopt idd die Clio III is de 140 pk 2.0 van Nissan....., best wel vlot hoor maar die rare TT van mn meissie is echt behoorlijk snel...., pas ff de 245 aangetikt...gehee loopt goedMartijnG schreef:De 2.0 waar Ivo het over heeft is niet de RSDan is de TT wel sneller denk ik
![]()
Zal em binnenkort is naast de Clio R27 zetten