Die Megane komt wel. Lekker ff je zinnen verzetten.

Have fun, morgen.
ben en blijf eigenaar. Ik wil er vanaf, maar misschien wil frits m kopen, dus als hij het eens is met de restwaarde, mag hij m kopen van me...canonballman schreef:en nu? wat ga je doen?
wrak kopen?
Of was ie niet economisch total loss, en blijf je sowieso eigenaar?
neeMarieke schreef: Weet je al wat je nu gaat doen?
Siempie schreef:al het geld in de clio stoppen![]()
al geweest, maar er was administratief niets beschreven onder mijn kentekenJurien schreef:Na mijn ongeluk met mijn clio zijn mijn papieren ook ingevorderd.
ik zou daar ook een papiertje van krijgen en dat duurde ook erg lang, ik ben gewoon langs het bureau gegaan en ze hebben daar een papiertje voor me uit geschreven.
je moet er dus gewoon ff langs gaan, dat werkte wel bij mij
Haas schreef:boos worden..??? Trek die leiers vanavond over de balie heen als ze me niet bellen
is wel weer typisch nl. miss dat je ook even een groot pistool mee kan nemenHaas schreef:en gisteravond mijn grote vrienden weer een bezoekje gebracht. Na een uur verwoede pogingen ben ik onverrichterzaken huiswaarts gekeerd. Men geloofde niet dat er in de brief van het RDW stond, dat de politie een inbeslagnameformulier moest afgeven aan mij...Maar aangezien ik die brief uiteraard in mijn andere tas had zitten hield het verhaal een beetje op... Vanavond als ik vroeg genoeg thuis ben, maar weer eens langs gaan....
je gaat toch ook niet zonder piemel naar de temeiersHaas schreef:en gisteravond mijn grote vrienden weer een bezoekje gebracht. Na een uur verwoede pogingen ben ik onverrichterzaken huiswaarts gekeerd. Men geloofde niet dat er in de brief van het RDW stond, dat de politie een inbeslagnameformulier moest afgeven aan mij...Maar aangezien ik die brief uiteraard in mijn andere tas had zitten hield het verhaal een beetje op... Vanavond als ik vroeg genoeg thuis ben, maar weer eens langs gaan....
beetje mijn eer op strijken hePaul1916v schreef:geen dank![]()
![]()
![]()