[Haas' ex-Coupé]Case closed

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Martijn, ga lekker voor die bruiloft. :biertjuh: :biertjuh: :biertjuh:

Die Megane komt wel. Lekker ff je zinnen verzetten. (Y)

Have fun, morgen.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas
Car: Megane RS

ja, doe ik ook. Met mijn ma afgesproken dat ik vanavond nog chaggy mag zijn, morgen ben ik vrolijk :D

baal er gewoon van, had graag wat geweten, maar ja, als je er op hoopt, dan......

:~
-Ray-
Contacteer:

en hebbie al wat anders? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas

nope, morgen eerst bruiloft van mijn zus en een druk weekend, dus volg week gaan we eens op zoek denk ik :)
fluissie

nou haas in ieders geval heel veel plezier op de bruiloft!

komt misschien weer goed met een coupe!? :D zag dat je interesse had in die van jelle op de megane site! (Y)

mooi ding hoor (Y) :p

su6
Haas

bijgekomen van de festiviteiten... ligt er vanmorgen een brief in de brievenbus van t RDW met mijn tenaamstelling van mijn kentekenbewijs wat was ingenomen. Das dus mooi!

Nu nog iets, in die brief staat ook dat ik een inbeslagnamebewijs moet hebben ontvangen van de politie voor mijn voertuiggegevens. Daarmee zou ik dan de auto kunnen schorsen of eventueel verkopen.
Die heb ik (nog) niet gekregen en heb er eigenlijk niet naar gevraagd toen ze het hebben ingenomen. Kortom, heb niets op papier gekregen of ontvangen. Kan ik de politie dan gewoon bellen daarover of langsgaan? Heb namelijk ook geen gegevens van de agenten ter plaatse...
Sanderclioll

Lijkt me wel, dat moet je alsnog kunnen krijgen en zij weten heel goed wie jou geholpen hebben hoor dus dat moet wel te regelen zijn.
Tom
Moderator
Car: MB

lijkt me idd logisch dat je van in beslag genomen papieren/goederen van de politie een bewijs krijgt. Zou effe bellen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

kleine update:

1 Met de politie ben ik nog niets verder, heb nog steeds geen inbeslagnameformulier ontvangen en aan de telefoon kom ik ook niet verder...

2 garage belde net dat de expert de dagwaarde heeft doorgegeven. Op zich viel het me niet tegen, dus dat is mooi. Restwaarde was op 2 biedingen ook vastgesteld, dat was wel wat ik verwachtte.

Morgen nog even naar de RB bellen,kijken of ze al wat verder zijn, want heb nog niets (schriftelijk) vernomen :)
canonballman

en nu? wat ga je doen?

wrak kopen?

Of was ie niet economisch total loss, en blijf je sowieso eigenaar?
Marieke

Oh gelukkig dat het bedrag je nog meevalt... :) Fijn voor je joh!

Weet je al wat je nu gaat doen?
Siempie

al het geld in de clio stoppen >-)

mooi dat je weer een stukje verder bent met het afhandelen Haas.
Jurien

Na mijn ongeluk met mijn clio zijn mijn papieren ook ingevorderd.
ik zou daar ook een papiertje van krijgen en dat duurde ook erg lang, ik ben gewoon langs het bureau gegaan en ze hebben daar een papiertje voor me uit geschreven.
je moet er dus gewoon ff langs gaan, dat werkte wel bij mij
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
Haas

canonballman schreef:en nu? wat ga je doen?

wrak kopen?

Of was ie niet economisch total loss, en blijf je sowieso eigenaar?
ben en blijf eigenaar. Ik wil er vanaf, maar misschien wil frits m kopen, dus als hij het eens is met de restwaarde, mag hij m kopen van me...
Marieke schreef: Weet je al wat je nu gaat doen?
nee :D
Siempie schreef:al het geld in de clio stoppen >-)
O-)
Jurien schreef:Na mijn ongeluk met mijn clio zijn mijn papieren ook ingevorderd.
ik zou daar ook een papiertje van krijgen en dat duurde ook erg lang, ik ben gewoon langs het bureau gegaan en ze hebben daar een papiertje voor me uit geschreven.
je moet er dus gewoon ff langs gaan, dat werkte wel bij mij
al geweest, maar er was administratief niets beschreven onder mijn kenteken :S Fijn, t zijn echt je beste vrienden ...
Miekje16V

Ehhh als ie dan maar niet per ongeluk bij de domeinen wordt neergezet... ik zou gewoon eisen om een inbeslagname bewijs! Tis jou auto en daarmee zijn hun nu even verantwoordelijk voor wat ermee gebeurd. Boos worden Haasie :p
Haas

boos worden..??? Trek die leiers vanavond over de balie heen als ze me niet bellen :P
Miekje16V

Haas schreef:boos worden..??? Trek die leiers vanavond over de balie heen als ze me niet bellen :P
Boos worden aan de balie als er veel mensen staan te wachten wil ook weleens helpen :wink:
Roy
Moderator

Haas schreef:boos worden..??? Trek die leiers vanavond over de balie heen als ze me niet bellen :P
Jij hebt vanavond hele andere dingen te doen... :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

eindelijk?? (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je kent 'm toch... :P
canonballman

:worship:
Haas

en gisteravond mijn grote vrienden weer een bezoekje gebracht. Na een uur verwoede pogingen ben ik onverrichterzaken huiswaarts gekeerd. Men geloofde niet dat er in de brief van het RDW stond, dat de politie een inbeslagnameformulier moest afgeven aan mij... |: Maar aangezien ik die brief uiteraard in mijn andere tas had zitten hield het verhaal een beetje op... Vanavond als ik vroeg genoeg thuis ben, maar weer eens langs gaan.... :(
Miekje16V

Wat zijn dat voor een uilskuikens (om maar ff een link te leggen naar het topic van Luco) op het politiebureau zeg!!! (N)
jiggy
Contacteer:

Haas schreef:en gisteravond mijn grote vrienden weer een bezoekje gebracht. Na een uur verwoede pogingen ben ik onverrichterzaken huiswaarts gekeerd. Men geloofde niet dat er in de brief van het RDW stond, dat de politie een inbeslagnameformulier moest afgeven aan mij... |: Maar aangezien ik die brief uiteraard in mijn andere tas had zitten hield het verhaal een beetje op... Vanavond als ik vroeg genoeg thuis ben, maar weer eens langs gaan.... :(
is wel weer typisch nl. miss dat je ook even een groot pistool mee kan nemen :D (doet wonderen)
PaulM

denk dat ie dan ook na 1 uur nog niet buiten is ;)
-Ray-
Contacteer:

Haas schreef:en gisteravond mijn grote vrienden weer een bezoekje gebracht. Na een uur verwoede pogingen ben ik onverrichterzaken huiswaarts gekeerd. Men geloofde niet dat er in de brief van het RDW stond, dat de politie een inbeslagnameformulier moest afgeven aan mij... |: Maar aangezien ik die brief uiteraard in mijn andere tas had zitten hield het verhaal een beetje op... Vanavond als ik vroeg genoeg thuis ben, maar weer eens langs gaan.... :(
je gaat toch ook niet zonder piemel naar de temeiers :lol:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ff vertalen
je gaat toch ook niet zonder lul naar de hoerah :lol:
Haas

nee, maar naar de hoeren doe je met voorbedachte raden, naar de wouten, das altijd incidenteel en dien je zo veel mogelijk te vermijden ;)

Daarbij, wrak is voor een RTC'er eventueel te koop, zie rtc markt. Heb je interesse, svp een pm/mail.
Prijs is vast, vastgesteld door de schadeexpert. Hoef er geen euro meer voor, maar ga er ook zeker geen geld bijleggen. Bij geen interesse gaat hij meteen door en doe ik er afstand van, maar als ik er iemand blij mee kan maken, prima.
Haas

zo, net de megane helemaal leeggehaald met mijn spullen samen met Paul (nog bedankt :worship: (Y) ), versterker, subwoofer, bekabeling, radio en xenon. Wilde de einddemper er nog onder vandaan trekken en de orig terugzetten, maar kreeg m niet los, dus maar mooi laten hangen, want t begon te regenen.

Nog een laatste paar foto's gemaakt, bedankt voor bewezen diensten en gegaan. Blijft toch raar om je auto zo achter te laten.... (U)
paulvanrooij
Contacteer:

geen dank ;) :lol: :beer: (0)
-Ray-
Contacteer:

helemaal? :p
Haas

Heb nog een poging voor je gewaagd, ray, alleen was dat dingske zo poreus datie op een gegeven moment in vieren brak :S

sorry (F)
PaulM

Paul1916v schreef:geen dank ;) :lol: :beer: (0)
beetje mijn eer op strijken he :P ;)
paulvanrooij
Contacteer:

:lol: :lol: :p

nee ik was gewoon aan het werk..
Haas

nou, net nog maar eens een kwartje in de telefoon gegooid en de verzekering gebeld. Er was nog niet eens naar gekeken, niet eens in behandeling genomen..... :@

kreeg net een telefoontje van de politie. Ik helemaal hoopvol... wat denk je: " ja, ik weet niet wat ik moet opsturen naar je, geen idee." ik zeg: "ik heb toch een documentcode achtergelaten voor je??" "ja, dat is niet meegekomen over de mail denk ik..."

:gun:

kutambtenaren allemaal......................... (Z) :~
Plaats reactie