Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ooh ik kom wel hoor, alleen wordt het Niftrik of toch maar de Mac Beuningen?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
doe maar maccie! taart buiten opeten of gewoon asociaal binnen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
GJ schreef:Om 20:30 neem ik aan??

tot straks mensen!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
What: FNO @ Mac Beuningen
When: 8 juni, vanaf 20.30u
Who:
-Marieke (met spons, sop en emmer en in bikini)
-Paul
-GJ (met taart, bier, wijn, slingers en toeters
)
-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Maybe:
-Ferdy
BEUNINGEN DUS!!
Ff kijken of Marieke en Mike het doorkrijgen voor ze naar Niftrik rijden
Anders iemand ff smsen? Ik heb geen nummers van beiden...
Who:
-Paul

-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Maybe:
-Ferdy

BEUNINGEN DUS!!
Ff kijken of Marieke en Mike het doorkrijgen voor ze naar Niftrik rijden

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Clio IV 1.5dci Dyn.
What: FNO @ Mac Beuningen
Who:
-Paul
)
-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Hoogstwaarschijnlijk
- Maarten
Maybe:
-Ferdy
BEUNINGEN DUS!!
Ik kom ook waarschijnlijk weer eens langs... zal er alleen niet voor 9 uur zijn
Who:
-Paul

-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Hoogstwaarschijnlijk
- Maarten
Maybe:
-Ferdy

BEUNINGEN DUS!!
Ik kom ook waarschijnlijk weer eens langs... zal er alleen niet voor 9 uur zijn
goed...duurde ff, die clio wegbrengen, 16.50uofzo weggereden in waalwijk, om 19.55u in bodegraven gearriveerd 
leek meer op varen dan rijden, op sommige stukken stond echt meer dan een halve meter water op de weg. Daar zijn we dus maar niet doorheen gereden
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 010051.jpg[/img]
Toen de Clio eraf kwam na die hoosbui heb ik spontaan maar een paar koikarpers een nieuw huis gegeven, de tering, wat een bak water stond er in dat ding.
Nick maakt m morgen gelukkig mooi droog

leek meer op varen dan rijden, op sommige stukken stond echt meer dan een halve meter water op de weg. Daar zijn we dus maar niet doorheen gereden

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 010051.jpg[/img]
Toen de Clio eraf kwam na die hoosbui heb ik spontaan maar een paar koikarpers een nieuw huis gegeven, de tering, wat een bak water stond er in dat ding.
Nick maakt m morgen gelukkig mooi droog

Nou, hoop dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond 
Wij iig niet
De auto van Stefan is officieel overleden, water in het blok gekregen
Dus het is allen 'tik' en verder helemaal niks. Bougies er gisteravond nog uit gehaald, maar ook dan doet ie niks. Net nog 1x geprobeerd maar helaas....officieel dood verklaard 
Hoe komt dat nou? Nou, in de straat achter ons huis lag een plas water. Wij reden er dus doorheen maar hadden niet in de gaten dat ie mega diep was. Dus meteen auto 'plof' uit... Water door het open luchtfilter gekomen, zo het blok in. Deed de deur open en water stond bijna tegen de deur aan
Atuo naar huis geduwd en daar nog ff staan pielen, zonder resultaat dus.
Bij mijn RSi dachten we het probleem ook gevonden te hebben: de bobine. Die van de 16v erop gezet, RSi start
. Nieuwe bobine gehaald, erop gezet...RSi doet niks
. Op de 16v deed de bobine het weer wel, dus ligt toch aan de RSi. Misschien is het het hele (weet niet hoe het heet) kastje o.i.d. wat bij de bobine zit?! Maar heb al begrepen dat die dingen niet goedkoop zijn. Eens kijken wat ik nu met de RSi ga doen

Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami
Kan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben 

Wij iig niet

Hoe komt dat nou? Nou, in de straat achter ons huis lag een plas water. Wij reden er dus doorheen maar hadden niet in de gaten dat ie mega diep was. Dus meteen auto 'plof' uit... Water door het open luchtfilter gekomen, zo het blok in. Deed de deur open en water stond bijna tegen de deur aan

Bij mijn RSi dachten we het probleem ook gevonden te hebben: de bobine. Die van de 16v erop gezet, RSi start

Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami

De drivers moet je toch wel kunnen vinden op de site van de fabrikant, neem ik aan...Marieke schreef:Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunamiKan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben
Als het goed is wordt ie vanmiddag opgehaald met de ambulance en dan gaan ze 't hele blok uit elkaar halen... Kijken of er nog wat te redden valtSiempie schreef:lekker weertje daar in het zuiden. Mooi kloten van de 16v. En nu, nieuw blok er in???

O jee...haha...zal eens kijken of ik nog wat kan vindenMerijn schreef:De drivers moet je toch wel kunnen vinden op de site van de fabrikant, neem ik aan...Marieke schreef:Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunamiKan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben

Hij was aan het zoeken naar stuurprogramma's, hij heeft blijkbaar toch wat gevonden nu 
Al die tijd deed ie gewoon niks, maar nu zie ik rechts onderin ook weer het bleutooth logo staan. Alleen kan het apparaat niet worden gevonden door mijn telefoon en de stick kan mijn telefoon ook niet vinden. Zou het probleem nu bij de telefoon liggen!? Normaal kan ik met de foon wel verzenden en ontvangen... ff pielen!

Al die tijd deed ie gewoon niks, maar nu zie ik rechts onderin ook weer het bleutooth logo staan. Alleen kan het apparaat niet worden gevonden door mijn telefoon en de stick kan mijn telefoon ook niet vinden. Zou het probleem nu bij de telefoon liggen!? Normaal kan ik met de foon wel verzenden en ontvangen... ff pielen!

Ik heb nog wel een ontstekingsmodule inclusief bobine liggen van m'n Clio.Marieke schreef:Nou, hoop dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond
Wij iig nietDe auto van Stefan is officieel overleden, water in het blok gekregen
Dus het is allen 'tik' en verder helemaal niks. Bougies er gisteravond nog uit gehaald, maar ook dan doet ie niks. Net nog 1x geprobeerd maar helaas....officieel dood verklaard
Hoe komt dat nou? Nou, in de straat achter ons huis lag een plas water. Wij reden er dus doorheen maar hadden niet in de gaten dat ie mega diep was. Dus meteen auto 'plof' uit... Water door het open luchtfilter gekomen, zo het blok in. Deed de deur open en water stond bijna tegen de deur aanAtuo naar huis geduwd en daar nog ff staan pielen, zonder resultaat dus.
Bij mijn RSi dachten we het probleem ook gevonden te hebben: de bobine. Die van de 16v erop gezet, RSi start. Nieuwe bobine gehaald, erop gezet...RSi doet niks
. Op de 16v deed de bobine het weer wel, dus ligt toch aan de RSi. Misschien is het het hele (weet niet hoe het heet) kastje o.i.d. wat bij de bobine zit?! Maar heb al begrepen dat die dingen niet goedkoop zijn. Eens kijken wat ik nu met de RSi ga doen
![]()
Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunamiKan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben
Zijn denk ik een jaar of 2 gebruikt ofzo.
Die mag je op komen halen voor 2 tientjes.
knaken van de clio van stefan mariek!
maar is t echt wat IN het blok of gewoon een scheut water eroverheen, waardoor er t een en ander is uitgevallen?
waterslag is meestal einde koppakking of iets anders wat naar buiten komt. Compressie al gemeten? Desnoods paar dagen droog zetten met de bougies eruit...?
maar is t echt wat IN het blok of gewoon een scheut water eroverheen, waardoor er t een en ander is uitgevallen?
waterslag is meestal einde koppakking of iets anders wat naar buiten komt. Compressie al gemeten? Desnoods paar dagen droog zetten met de bougies eruit...?