Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
GJ
Car: Megane 4 RS

Ik krijg die taart niet in m'n uppie op denk ik :s
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Het begint hier wel aardig te waaien, maar we gaan gewoon naar de mac dan?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ooh ik kom wel hoor, alleen wordt het Niftrik of toch maar de Mac Beuningen?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Denk dat we beter de mac aan kunnen houden, regenen gaat het toch wel :~
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

doe maar maccie! taart buiten opeten of gewoon asociaal binnen ;) :p
GJ

Om 20:30 neem ik aan??
GJ

De onweer is begonnen. Zag net de eerste bliksem in de buurt van de Goffert :)

Rock & Roll :p
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

vanavond was daar guns n roses?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

GJ schreef:Om 20:30 neem ik aan??
(Y)

tot straks mensen!
GJ

Nope de Rolling Stones :)

Er werd al gezegd dat ze bij het concert gratis water zouden krijgen :lol:
Laatst gewijzigd door GJ op vr 8 jun 2007 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Dat zeg ik :D
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

What: FNO @ Mac Beuningen
When: 8 juni, vanaf 20.30u
Who:

-Marieke (met spons, sop en emmer en in bikini)
-Paul
-GJ (met taart, bier, wijn, slingers en toeters :D )
-Ronnie
-MartijnG
-Mike

Maybe:
-Ferdy

:up:

BEUNINGEN DUS!!

Ff kijken of Marieke en Mike het doorkrijgen voor ze naar Niftrik rijden :) Anders iemand ff smsen? Ik heb geen nummers van beiden...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
GJ

Marieke weet het
pcman
Car: Clio IV Estate

gezien :) (Y)
Maarten Minkjan
Car: Clio IV 1.5dci Dyn.

What: FNO @ Mac Beuningen
When: 8 juni, vanaf 20.30u
Who:

-Marieke (met spons, sop en emmer en in bikini)
-Paul
-GJ (met taart, bier, wijn, slingers en toeters :D )
-Ronnie
-MartijnG
-Mike

Hoogstwaarschijnlijk
- Maarten

Maybe:
-Ferdy

:up:

BEUNINGEN DUS!!

Ik kom ook waarschijnlijk weer eens langs... zal er alleen niet voor 9 uur zijn
Haas
Car: Megane RS

goed...duurde ff, die clio wegbrengen, 16.50uofzo weggereden in waalwijk, om 19.55u in bodegraven gearriveerd :S
leek meer op varen dan rijden, op sommige stukken stond echt meer dan een halve meter water op de weg. Daar zijn we dus maar niet doorheen gereden ;)

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 010051.jpg[/img]

Toen de Clio eraf kwam na die hoosbui heb ik spontaan maar een paar koikarpers een nieuw huis gegeven, de tering, wat een bak water stond er in dat ding.
Nick maakt m morgen gelukkig mooi droog :D
Marieke

Nou, hoop dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond :D

Wij iig niet :( De auto van Stefan is officieel overleden, water in het blok gekregen :S Dus het is allen 'tik' en verder helemaal niks. Bougies er gisteravond nog uit gehaald, maar ook dan doet ie niks. Net nog 1x geprobeerd maar helaas....officieel dood verklaard :(

Hoe komt dat nou? Nou, in de straat achter ons huis lag een plas water. Wij reden er dus doorheen maar hadden niet in de gaten dat ie mega diep was. Dus meteen auto 'plof' uit... Water door het open luchtfilter gekomen, zo het blok in. Deed de deur open en water stond bijna tegen de deur aan :S Atuo naar huis geduwd en daar nog ff staan pielen, zonder resultaat dus.

Bij mijn RSi dachten we het probleem ook gevonden te hebben: de bobine. Die van de 16v erop gezet, RSi start :D. Nieuwe bobine gehaald, erop gezet...RSi doet niks :S. Op de 16v deed de bobine het weer wel, dus ligt toch aan de RSi. Misschien is het het hele (weet niet hoe het heet) kastje o.i.d. wat bij de bobine zit?! Maar heb al begrepen dat die dingen niet goedkoop zijn. Eens kijken wat ik nu met de RSi ga doen :S :(

Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami ;) Kan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben ;)
Siempie

lekker weertje daar in het zuiden. Mooi kloten van de 16v. En nu, nieuw blok er in???
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Marieke schreef:Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami ;) Kan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben ;)
De drivers moet je toch wel kunnen vinden op de site van de fabrikant, neem ik aan...
Marieke

Siempie schreef:lekker weertje daar in het zuiden. Mooi kloten van de 16v. En nu, nieuw blok er in???
Als het goed is wordt ie vanmiddag opgehaald met de ambulance en dan gaan ze 't hele blok uit elkaar halen... Kijken of er nog wat te redden valt ;)
Marieke

Merijn schreef:
Marieke schreef:Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami ;) Kan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben ;)
De drivers moet je toch wel kunnen vinden op de site van de fabrikant, neem ik aan...
O jee...haha...zal eens kijken of ik nog wat kan vinden ;) Maar gok van niet :P Mezelf kennende ;)
Siempie

wat is het merk en model, en ram dat in google. dan vind je altijd wel iets
Merijn
Über-Spammer

Wat is het merk en typenummer? Dan zoek ik wel effe voor je. :P
Marieke

Op de stick staat: PenDrive en Bleutooth... weet niet of je daar iets mee kunt?? :S
Siempie

Merijn
Über-Spammer

Marieke

Ja, dat is 'm (L)
Siempie

ach dat is zo`n ding wat onder 10 verschillende merken is verkocht. drivers staan niet op de pendrive pagina.
Merijn
Über-Spammer

En wat zegt ie als je 'm in de USB-poort doet?
Marieke

Hij was aan het zoeken naar stuurprogramma's, hij heeft blijkbaar toch wat gevonden nu :S

Al die tijd deed ie gewoon niks, maar nu zie ik rechts onderin ook weer het bleutooth logo staan. Alleen kan het apparaat niet worden gevonden door mijn telefoon en de stick kan mijn telefoon ook niet vinden. Zou het probleem nu bij de telefoon liggen!? Normaal kan ik met de foon wel verzenden en ontvangen... ff pielen! :)
Marieke

Er is een wonder gebeurd, met een kleine omweg kan ik nu weer verzenden naar de usb-stick :D:D:D:D

Bedankt voro jullie meedenken jongens (Y) :)
Siempie

we hebben nog niets gedaan, maar toch graag gedaan hoor.
Robke
Car: Lexus IS250

Marieke schreef:Nou, hoop dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond :D

Wij iig niet :( De auto van Stefan is officieel overleden, water in het blok gekregen :S Dus het is allen 'tik' en verder helemaal niks. Bougies er gisteravond nog uit gehaald, maar ook dan doet ie niks. Net nog 1x geprobeerd maar helaas....officieel dood verklaard :(

Hoe komt dat nou? Nou, in de straat achter ons huis lag een plas water. Wij reden er dus doorheen maar hadden niet in de gaten dat ie mega diep was. Dus meteen auto 'plof' uit... Water door het open luchtfilter gekomen, zo het blok in. Deed de deur open en water stond bijna tegen de deur aan :S Atuo naar huis geduwd en daar nog ff staan pielen, zonder resultaat dus.

Bij mijn RSi dachten we het probleem ook gevonden te hebben: de bobine. Die van de 16v erop gezet, RSi start :D. Nieuwe bobine gehaald, erop gezet...RSi doet niks :S. Op de 16v deed de bobine het weer wel, dus ligt toch aan de RSi. Misschien is het het hele (weet niet hoe het heet) kastje o.i.d. wat bij de bobine zit?! Maar heb al begrepen dat die dingen niet goedkoop zijn. Eens kijken wat ik nu met de RSi ga doen :S :(

Heb nog wat filpjes gemaakt van andere auto's die door die plas reden, het lijkt wel een tsunami ;) Kan ze alleen nog niet posten omdat ik nog steeds de cd van de bluetooth stick kwijt ben ;)
Ik heb nog wel een ontstekingsmodule inclusief bobine liggen van m'n Clio.
Zijn denk ik een jaar of 2 gebruikt ofzo.
Die mag je op komen halen voor 2 tientjes.
Marieke

@Rob: PM :)
Haas
Car: Megane RS

knaken van de clio van stefan mariek!

maar is t echt wat IN het blok of gewoon een scheut water eroverheen, waardoor er t een en ander is uitgevallen?

waterslag is meestal einde koppakking of iets anders wat naar buiten komt. Compressie al gemeten? Desnoods paar dagen droog zetten met de bougies eruit...?
Gesloten