Zo'n station hebben we hier niet in ArnhemXabre schreef:jongens achter het station zullen wel ergens anders in geinteresseerd zijn idd
maargoed, van een rode clio 16v gespot in drachten, kwam met een behoorlijk gangetje over het industrieterrein

Zo'n station hebben we hier niet in ArnhemXabre schreef:jongens achter het station zullen wel ergens anders in geinteresseerd zijn idd
maargoed, van een rode clio 16v gespot in drachten, kwam met een behoorlijk gangetje over het industrieterrein
Ik kwam deze vlak voor Assen tegen. Was een witte RS phase 3. In cup-uitvoering volgens mij.Sander2 schreef:Ph 3?Mark Coupe schreef:Zojuist gepot bij Meppel op de snelweg richting Hoogeveen op een autoambulance: een nieuwe witte clio V6 phase 3 zonder kenteken misschien ingevoerd???
Ja das was hem, zal wel een RS cup uitvoering zijn geweestArjen schreef:Het was gewoon het nieuwste model RS en was duidelijk op weg naar het TT circuit.
Ik dacht al dat jij het was, kon het niet helemaal goed zien in mijn spiegels. Echt een mooi kleurtje heb je trouwens, ziet er heel netjes uit~thijs~ schreef:Net in amsterdam in de havens bij de afval verbranding. Een Willie fase 2 kenteken iets met JS-TS
NepperdtEdward(ForeverYoung) schreef:Ergens begin vorige week ook nog een Clio Williams op de N37 tussen knooppunt Holsloot en afslag Nieuw-Amsterdam tegengekomen.
Kenteken wat ik in de haast heb neergekrabbeld lijkt SL-JV-30 te zijn
CLIO 16V U9
ze zeiden dat ze allbei geen abs hadden. en die 19 remde ook met blokeerende voorwielen. dus die heeft geen abs gehad.Edward(ForeverYoung) schreef: En eergister geloof ik, een rode 19 ph1 5-deurs bij 'Blik op de weg' in een repo'tje over remafstand enzo. De 19 had ABS volgens mij, dus zal wel een 16v zijn geweest (of een TXE misschien?) maar ik vond het zelf een beetje moeilijk om te zien of het een 16v was, of toch niet..
Hebben ze hem toch verkocht... Leuk ding!Jacco Osté schreef:Eigenaar komt idd uit die omgevingAdrian schreef:Vanmiddag rond half 6 op de A27 bij Vianen een zwarte 5 GT Turbo
kenteken:by-85-sn
RTC kenmerken
[img]http://www.5gt.nl/images/129c20d6c628b5 ... 3-2731.jpg[/img]Edward(ForeverYoung) schreef:maandag of dinsdag, uurtje of 5, half 6, wederom gespot: de witte 5 GT Turbo met gele koplampjes, rijdend achter mij. kenteken RK-29-ND.
Chris schreef:Hebben ze hem toch verkocht... Leuk ding!Jacco Osté schreef:Eigenaar komt idd uit die omgevingAdrian schreef:Vanmiddag rond half 6 op de A27 bij Vianen een zwarte 5 GT Turbo
kenteken:by-85-sn
RTC kenmerken
[img]http://www.5gt.nl/images/9b47cde21e8fd8 ... d1-584.jpg[/img]
Al ff geledenDatum aanvang tenaamstelling Info 17-02-2007
Had wel gouwe wieluhJacco Osté schreef:NepperdtEdward(ForeverYoung) schreef:Ergens begin vorige week ook nog een Clio Williams op de N37 tussen knooppunt Holsloot en afslag Nieuw-Amsterdam tegengekomen.
Kenteken wat ik in de haast heb neergekrabbeld lijkt SL-JV-30 te zijn![]()
CLIO 16V U9
Nopes, weet alleen dat het een buurjongen is van een ex-collegaChris schreef:Ken je de huidige eigenaar?
Leek hij op deze?Chris@R5 schreef:vandaag in Assen een prachtige blauwe R5 Alpine Turbo. Helemaal origineel een superstrak