naaah toch maar nietClio lady schreef:Goed zo... goud sucks!
Ik zou bij jou zwarte auto gaaf vinden als je er van die bijna zwarte (donkergrijs dus) velgen op zet... en dan het liefst speedline

oz superturismo wrc ftw !!
naaah toch maar nietClio lady schreef:Goed zo... goud sucks!
Ik zou bij jou zwarte auto gaaf vinden als je er van die bijna zwarte (donkergrijs dus) velgen op zet... en dan het liefst speedline
J-P-S schreef:WIT
draadbreuk in de kabel van de lambda, is een nieuwe kabel getrokken naar de ecule mouton noir (sandy) schreef:toch een draadbreuk, 6 uur bezig geweest..........weer 500 armerle mouton noir (sandy) schreef:bougies en kabels zijn vervangen
ook waren de oude schoon, geen vet en geen vocht in
de schachten......
'k reed gister weg thuis, stotteren inhouden en ik
ben halverwege en ineens rijd hij weer prima, 'k heb 't ook als
ik uit de wasstraat kom, inhouden, stotteren
kabelboom (motorruimte) was ook al eens vernieuwd
idd clioII het nieuwe type om het maar ff zo te zeggenle mouton noir (sandy) schreef:wat is een clio b, bedoel je de clio ll?
nee eerst de bevestegings gaatjes dicht lassen. dan plaat knippen en lassen om de inham mooi glad te maken. en dan plamurenJ-P-S schreef:dus jij gaat plamuren
w00t, ik krijg kostenloos een nieuwe demper bij mijn dealer, leuk meegenomen!Johan_16v schreef:tis een bosal uitlaat. als je op de einddemper ramt dan verdwijnt het geluid soms wel ff. kzou een kaboutertje onder de auto moeten bindenHaas schreef:je kunt er wat ongeluk mee hebben, maar ligt ook aan het merk. Weet niet waar je m vandaan hebt? Dat je geen middendemper meer hebt, daar zou ik me geen zorgen om maken.. Weet je zeker dat het je einddemper is? Ga er eens onder liggen en ram hard je je vuist op de verschillende dempers en kat? dan hoor je het vanzelf...
geen flauw idee, een schot los ad binnenkant gok ik. en vandaag is ook nog het sierstuk eraf gedonderd. ik denk dat ie op een maandag gemaakt werdJ-P-S schreef:proficiat, een meevaller moet je wel eens hebben. wat was er nou stukgegegaan?
waar was je afgelopen donderdag trouwens![]()