jou spelling is anders ook niet helemaal waterpasRoyH schreef:Dan moet hij het express gedaan hebben want dan hij sowieso op de vangrail afgestuurd, zo scheeft kan niemand zijn toch....?

Ik heb destijds gevraagd (begin 2004) voor mijn toenmalige auto (ook een 2.0 16v IDE) hoeveel de distributie ging kosten, geloof iets van 350 euro bij de Renault garage.Riël Notermans schreef:heeft er iemand een grove schatting van wat dit bij een garage gaat kosten? MEGANE 2.0 16V IDE
-distributieriem vervangen (schijnt na zoveel jaar of zoveel km te moeten gebeuren en is volgens mij al over tijd )
- bobines nakijken cq vervangen (ivm dat lampje dat af en toe brandt en daarmee een storing in het electriciteitssysteem aangeeft)
1000 euro ben je zo kwijtRiël Notermans schreef:heeft er iemand een grove schatting van wat dit bij een garage gaat kosten? MEGANE 2.0 16V IDE
-distributieriem vervangen (schijnt na zoveel jaar of zoveel km te moeten gebeuren en is volgens mij al over tijd )
- bobines nakijken cq vervangen (ivm dat lampje dat af en toe brandt en daarmee een storing in het electriciteitssysteem aangeeft)
- centrale vergrendeling springt na paar minuutjes vanzelf op slot
- ophanging van een gordel is kapot (hij werkt nog wel)
- lampje van airback brandt voortdurend
- kofferbak kan niet open
- bougies vervangen en olie verversen (neem ik aan??)
- gaspedaal blijft regelmatig beetje hangen, waardoor hij stationair teveel toeren maakt (als ik pedaal even kort intrap komt hij wel los)
- trekt soms beetje schokkend op
- laatste tijd ook paar keer startproblemen gehad
Los ik voor een tientje voor je op.Riël Notermans schreef:- centrale vergrendeling springt na paar minuutjes vanzelf op slot
'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken'
Niet echt? Zal vast wel goed komen met de nieuwe laguna. Zou stom zijn om hoge eisen te verkondigen en dan weer op je bek te gaan. Ben heel benieuwd!
Nog een preview:Sander2 schreef:Niet echt? Zal vast wel goed komen met de nieuwe laguna. Zou stom zijn om hoge eisen te verkondigen en dan weer op je bek te gaan. Ben heel benieuwd!
nou dan weet ik voortaan hoe je ze aan het werken krijgtClio lady schreef:'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken'
Als ze worden geconfronteerd met vooroordelen, gaan vrouwen harder werken om het tegendeel te bewijzen. Managers zouden vrouwen daarom af en toe een beetje moeten prikkelen.
Dit concludeert sociaal psycholoog Laura Kray op basis van onderzoek aan de Haas School of Business in het Amerikaanse Berkeley.
ahum... hoe serieus moeten wij dit onderzoek dan wel niet nemen
POKER RULES!!Riël Notermans schreef:I love poker