gelukkig dat je zelf niets mankeert. De foto's zeggen genoeg idd niets meer aan te doen

Doen ze als ze denken dat het goed mis is, maar inderdaad ook ooit onterecht. Als er richtwerk aan de koets zit, dus niet alleen losse delen krom, dan is het wel normaal, en goed dat ze het doen. Anders krijg je allemaal bananen op de weg.Tom schreef:Waarom hebben ze je kenteken ingenomen eigenlijk? Bel ze op, leg het uit en vraag het terug
dat was bij mij toen ook niet dat ze alles innamen. maar ik dacht dat je voor te schorsen alle delen nodig had?Heb een schademotor, en daar is alleen deel 1 (voertuiggegevens) van ingenomen.
Ze mogen niet het complete kenteken innemen, alleen deel 1.
Ikke niet, al diverse keren.J-P-S schreef:dat was bij mij toen ook niet dat ze alles innamen. maar ik dacht dat je voor te schorsen alle delen nodig had?Heb een schademotor, en daar is alleen deel 1 (voertuiggegevens) van ingenomen.
Ze mogen niet het complete kenteken innemen, alleen deel 1.
dus jij noemt duimen voor Haas niet nuttig? TssssXabre schreef:ja ga eens wat nuttigs doen paul
canonballman schreef:Zocht FritsClio16v ofzo niet nog een turbodiesel blokje voor in een 5je?
Frits schreef:Klopt dat was ik![]()
Jij bent Frits niet, jij bent.... wat was het ook alweer.... Gino? nee... wel iets met een GFrits Clio 16v schreef:canonballman schreef:Zocht FritsClio16v ofzo niet nog een turbodiesel blokje voor in een 5je?Frits schreef:Klopt dat was ik![]()
![]()
Gerald? Wie is datTom schreef:Gerald toch?