stuur staat scheef en bonkt bij de linker wiel

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
berend25

weet iemand wat het kan zijn dat als ik om een hobbelige weg rijdt dat die bij de linker wiel bonkt..
heb al nieuwe draagarmen gekocht allebij de kanten gelijk...
moet er enkel nog onder is dat makelijk eronder zetten
Tom
Moderator
Car: MB

fusee kogel los halen van je fusee. Twee bouten los waar je draagarm aan je subframe zit en er onderuit halen. Fusee kogel overzetten (of nieuwe monteren) en in omgekeerde volgorde weer terug zetten
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

beetje raar dat je al nieuwe draagarmen hebt gekocht terwijl je de oorzaak niet weet?
beter eerst de oorzaak achterhalen en dan pas spullen bestellen
maar als je geluk hebt zijn het de draagarmen

maar het kan zoveel meer zijn
topschotels
fusees
wiellager
enz
enz
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
berend25

ja weet het maar wil alles nieuw erop hebben gelijk want de fusee kogels waren al kapot de rubber was kapot ..
en de stablisatiestang zit er aan die bouten zijn krom zijn lange bouten zag ik
Nelis_1987
Contacteer:

Tom schreef:fusee kogel los halen van je fusee. Twee bouten los waar je draagarm aan je subframe zit en er onderuit halen. Fusee kogel overzetten (of nieuwe monteren) en in omgekeerde volgorde weer terug zetten
Wrom fusee ??

Zit altijd een nieuwe fusee kogel op een complete draagarm :) ben ze nog nooit zonder tegengekomen :|

@ Berend dan kan het wel is je stab. stang zijn :~
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

In plaats van de hele draagarm alleen de fuseekogel vervangen bedoelt Tom :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Nelis_1987
Contacteer:

aahhh op die fiets srry |: |: |:

minder :biertjuh: :lol:
berend25

waarom complete draagarmen fusee kogels kosten tussen 20 a 30 euro
per stuk nu heb ik complete draag armen voor 29 euro per stuk wat is dan wijzer en het is ook nieuw

vraag ook gelijk die bouten van de stablisatie stang zijn die altijd beetje scheef en erg lang
Jean-Paul-S
Über-Spammer

stabistang lijkt me niet. denk eerder een kogel, lager of topschotel zoals luco al zei.
Plaats reactie