RTC Ringweekend 2007: 19/20 mei: chattopic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie

Wanneer naar de Ring?!

12/13 Mei
3
9%
19/20 Mei
12
38%
26/27 Mei
1
3%
16/17 Juni
9
28%
23/24 Juni
7
22%

Totaal aantal stemmen: 32
Steven
Car: M536

Mijn peug heeft uiteindelijk wel 6 rondes gedaan, waarvan 4 door mij en 2 zweetrondes met Quoc :D
Het ding lijkt wel weer helemaal schoongebrand te zijn, hijs opene een stuk feller. Blijft toch wel fijn motortje kep zelfs 1:12 gereje op de heenweg (en dat ging niet rustig..)

Het avontuur op zoek naar lpg is ook een mooie hehe.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Holy crap, Rob. Das zuur. :(

Succes met de afhandeling. (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Haas
Car: Megane RS

Martijn schreef: Hoe gaat het vandaag met de heren coureurs, spierpijn?
mwah, heb me wel eens frisser gevoeld, maar op zich hoor je mij niet klagen, had erger verwacht. Stijve rug, nek en rechter schouder en een bult op mijn kop :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Zo erg hebben we ons toch niet misdragen bij dit hotel? ten minste, zoveel heb ik niet gemerkt :p
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Zo erg hebben we ons toch niet misdragen bij dit hotel? ten minste, zoveel heb ik niet gemerkt :p
Wat dacht je van die 20 minuten *bonkbonkbonk*? :p

Verder weet ik ook weinig. ;)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven

Wie heeft er liggen batsen dan? :p

Bij ons in de kamer was het nog wel feest, maar afgezien van een glaasje appelsap hebben we het toch netjes achtergelaten.

FF de fotos afwachten, zitten wel een paar mooie tussen :~
Jean-Paul-S
Über-Spammer

volgens mij moet ik ook maar meegaan int vervolg :D

@ rob, succes met de afhandeling van het geheel (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Wie heeft er liggen batsen dan? :p
Geen idee, maar Rob klaagde. >-)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
paulvanrooij
Contacteer:

ik weet van niets ;)

Mijn foto's staan in het fototopic.. heb er 48 uitgezocht ;)

Hoogtepunten van het weekend, qua auto's: zaterdag een audi R8en onderweg een porsche 959, en zondag die paar ouw bakken, de Noble M12 en die alfa 8C testwagen
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Erg geslaagde foto's Paul (Y)
Haas

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... kend04.jpg[/img]

typerende foto... Die dude met dat hesje is ons ook op komen halen toen we in de rail stonden :S
Steven

Tja ik zag ook weer allemaal bekende gezichten in die gele hesjes ;)

Blijft toch jammer, die peug was echt strak, lag goed op de weg en behoorlijk snel.
Mijn overpowerde zwabberboot kon er niet aan tippen...
paulvanrooij
Contacteer:

dit was 's ochtends, de eerste rondjes van Rob en Tom samen :)

Maar erg zonde van de wagen inderdaad.. was een mooi ding!

Belangrijkste is natuurlijk dat jullie niets hebben! (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

Mooie plaatjes :foto: (Y) , reed ook nog wel redelijk wat speciaal spul rond zo te zien :) .
R5GTT. Drive it like you stole it
canonballman

Wat en waar is het gebeurd, en hoe?

1.6 16v?

Jammer ja, afsleepdienst heeft goede omzet aan RTC weekenden. Mooi dat jullie iig niks hebben, kan ook zomaar in zon kooiloos koekblik.
RSRobbert

Ook van hier hartelijk dank voor de organisatie.

Erg leuke tourtocht uitgezet, leuke mensen ontmoet, helaas niet de Ring op geweest, maar zeker vermaakt.

Rob, zonde van de 106, maar gelukkig gaat het goed met jullie.

Ik heb ook nog wat foto's, die kan ik gewoon uploaden via Priyantha (zo schrijf je dat toch?) geloof ik?
paulvanrooij
Contacteer:

ja klopt robbert! even aanmelden bij priyantha en je kan ze zo uploaden en neerzetten hier!
Tom
Moderator
Car: MB

RSRobbert schreef:helaas niet de Ring op geweest, maar zeker vermaakt.
kans genoeg gehad volgens mij :)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gielske
Contacteer:

Hey mensen!!! Was super gezellig!!! Paul bedankt dat ik mee mocht!!! En Martijn bedankt voor het regelen!!! Volgende keer wil ik toch wel een keer de baan op... Hopelijk is mijn wagen dan klaar en kan ik zelf ook lekker een keertje rond om mijn blokje uit te testen!!!

@GJ: Beeeeeeeh
@Marieke & Stefan: Geen ruzie meer gekregen met de buurman nadat hij van zijn fiets zonder rem af was gedonderd??? Haha!!!
@Haas: Achterin zo'n Megane met 3 of 4 tassen gaat best hoor...
RSRobbert

Tom schreef:kans genoeg gehad volgens mij :)
Klopt, maar toch maar niet doen als ik de auto de dag ervoor heb opgehaald 8)
Marco (ClioII)

Klote!!!! Zonde van je auto Rob.

Suc6 met afhandelen (Y)
Haas

[img]http://renault5baccara.nl/Diversen/Ringweekend/7.jpg[/img]

typisch weer, die strepen op die plek :lol:

heb nog nergens foto's van mij en de meggie op de ring gezien :(
Had ik dus toch meer ronden moeten rijden (gisteravond nog een half uur staan tobben: wel of niet.. :S )
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ziet er allemaal weer mooi en gezellig uit zeg! (Y)
Klote voor Rob en (minder) klote voor Paul met zn gaskabel :( In elke geval zelf weer heelhuids thuisgekomen (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

tsja, we hadden eigenlijk gewoon een fiets moeten strippen daaro zaterdagavond, maar volgens mij heb ik in die 2 dagen geen fiets gezien, op die peletons Joep Zoetemelk tijdens de toertocht na dan :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

howhow.. zondag ging het peloton ook over de ring heen, vlak voor de baan weer open ging.. 20 auto's met fietsen op hun dak, en een hoop fietsers daar tussenin.. wie verzint het. :S
Haas

sja...die heb ik niet gezien, weet je nog. Ik was nog op de baan samen met rob bij een 106, een kaduke porsche en een motorrijder in de kreukels :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

zijn daar ook pics van?
paulvanrooij
Contacteer:

van de fietsers antoon? foto's van ongelukken op de ring komen niet online :) das een ongeschreven regel :)

@Haas: we liepen toen net terug van rob zn wrak op de heuvel, naar de ingang weer :)
Haas

die fietsers of die motorrijder en die porsche?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

als er geen ongelukken online mogen laat dan maar zitten. Ik dacht dat blikschade enz wel mocht..
Robke
Car: Lexus IS250

Nou hierbij dan even het relaas van het ongeval.

Het was m'n derde rondje en het ging erg lekker, ik reed niet op de grens ofzo, aangezien dat ook niet mogelijk is als beginnende ringganger.

We reden richting Flugplatz omhoog richting het "sprongetje" waar ik al een tweetal langzamer rijdende motoren en een auto had zien rijden voor me.
Ik ging daarom ook wat langzamer de 2 flauwe bochten naar rechts in (ongeveer 140).
Die 2 bochten volgen direct na elkaar waardoor je die in een vloeiende beweging kunt nemen.
Toen we ongeveer halverwege die bocht waren, lieten de voorgangers het gas los waardoor ik ook van het gas moest gaan.
Een 106 en gas los in de bocht is een slechte combinatie, dus de kont kwam om waardoor we naar rechts richting de curbstone aan de binnenkant gleden. Die heb ik proberen te corrigeren door tegen te sturen, maar we gleden de curbstones op waardoor de auto ineens de andere kant op zwiepte. Toen gingen we achterstevoren de rijbaan weer over en zo met de rechter achterkant de vangrail in.
Ik herinner me er niet alles van, want het gaat allemaal zo snel dat je bijna vergeet dat je net je auto in puin hebt gereden.........

Toen we uit waren gestapt stopte er al een motor en ik zag langs de baan al iemand de Streckensicherung bellen, dus dat werd allemaal geregeld.
Even gauw de spullen bij elkaar geraapt wat eraf lag en wachten op de sleepwagen die er ook aardig snel was.

De auto stond goed en breed op de sleepwagen en wij stonden tegen de vangrail aan te wachten tot we konden vertrekken.
Komt er een Porsche 911 netjes met normale snelheid langsgereden, waar een motor veel te hard achter rijdt die absoluut niet op zit te letten. Die motorrijder gaat dus vol in de rem en knalt al rijdende op z'n voorwiel vol op de Porsche.
We hebben het niet precies zien gebeuren want het gebeurde net achter de sleepwagen. De Porsche had een flinke schade, ook doordat de motorrijder op het dak van de 911 neer was gekomen waarbij hij dus ook het nodige geluk heeft gehad.
Haas en ik renden naar die motorrijder toe die al bijna meteen weer op wilde staan om te kijken of hij nog wel leefde.
De ambulance werd erbij gehaald uit voorzorg en hij werd ter controle meegenomen.
Toen moesten we ook nog wachten op de politie die rapport op kwam maken van dat ongeval.
Al met al heeft het een hele tijd geduurd voordat we van het circuit af waren en Haas en ik bij de start afgezet werden.

Op wat spierpijn na heb ik weinig last meer van het ongeluk, behalve de financiële schade maarja daar kom ik wel weer overheen.
Haas heeft op ook wat spierpijn en een bult op z'n kop na vrijwel geen pijn weer, dus daar ben ik wel erg blij om.

Afgezien van het dat hele gedoe was het wel weer topweekend waar weer genoeg te lachen viel.
Volgende keer ben ik er weer bij, waarschijnlijk als bijrijder wegens gebrek aan fatsoenlijke auto. :lol:
Steven

Haas schreef:*foto@hotel*

typisch weer, die strepen op die plek :lol:
Whehe it wasn't me :~

En tja je moet gewoon een paar rondes achter mekaar kachelen, dan ist ook veel leuker.
Steven

Haas

Steven

Stom siergordijn :D
Plaats reactie