pascal z'n gt te koop? nieuwe clio komt eraan
-
Vandaag eigenaar geworden van een zwarte clio 1.6 Si de GTX is verkocht en 30 mei kan ik de clio ophalen.
-
Vandaag bij m`n turbo de aandrijf assen vervangen, en de remkracht verdeler achter, een koppeling moeten afzagen omdat hij niet meer los kwam dus als hij bij de spuiter is maar bij de dealer er een nieuwe aan laten zetten. ook de draad bomen losgehaald die ik dinsdag helemaal opnieuw ga maken.
-
Gister m`n turbo al naar Dorzo Gebracht om te laten spuiten, ook een nieuwe draadboom gemaakt en een remleiding losgehaald waar vandaag een nieuwe voor wordt gehaald. volgende week alles ophalen en opbouwen. naar de apk en eindelijk weer op de weg
-
ik wil al wat foto`s posten maar heb geen SD lezer baal ik wel een beetje van. moet ff kijken hoe ik dat ga doen.
-
vandaag m`n nieuwe clio opgehaald rijdt heerlijk 1.6Si met 16 inches nieuw model koplampjes. net onderhouden autootje foto`s komen
-
vandaag m`n turbo weer opgehaald bij de spuiter, Zag er Sweet Uit, Zaterdag Skirts monteren, bumpers grill en alle slangen vastzetten. Vloeistoffen vullen en kijken of ik De draadboom kan monteren met een hand (operatie gehad). En dan eindelijk weer starten na 1 1/2 jaar!!!!!!!!!! 

-
nieuwe draadboom zit er in, moet alleen alles nog monteren dit ga ik woensdag, zaterdag en zondag. maandag apk!
clio kan ik alweer een aandrijfas gaan bestellen want m`n hoes is lek.

clio kan ik alweer een aandrijfas gaan bestellen want m`n hoes is lek.

-
nou ff het stof van dit topic halen, ondertussen is het 3,5 half jaar later na m`n ongeluk en vandaag voor het eerst helemaal "zonder"problemen gereden. morgen staat de afspraak voor de apk. alles is verder af, alleen nog de muziek installatie en wassen. daarna de foto`s erop. heb in de afgelopen 3,5 half jaar enorm geïnvesteerd in m`n bolide en na vandaag weer zo gelukkig als een klein kind!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ben erg benieuwd naar de foto's
Is indd alweer een tijd geleden dat we hier iets van gehoord hebben.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Sow... leeft deze ook nog ??
Mooi dat ie weer rijd. Aanwezig op de openingsmeeting ??

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
heb net ff gekeken wanneer het is maar als ik vrij ben kom ik wel ff langs wippen, als het morgen droog is zet ik er een paar foto`s op!Arco Straver schreef:Sow... leeft deze ook nog ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk gewoon langskomen op 5 April!!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
even wat foto`s van de blauwe renault 5 helaas vandaag op een paar kleine puntjes afgekeurd morgen wordt alles gemaakt en dan weer legaal de weg op.
[img]http://uploader.be/output/1234885778.jpg[/img]
[img]http://uploader.be/output/1234885849.jpg[/img]
[img]http://uploader.be/output/1234885871.jpg[/img]
[img]http://uploader.be/output/1234885778.jpg[/img]
[img]http://uploader.be/output/1234885849.jpg[/img]
[img]http://uploader.be/output/1234885871.jpg[/img]
-
Dus ik kan deze binnenkort weer tegenkomen in Spijkenisse? 

-
ja een paar tinten donkerder heb van de week jouw rode 5 staan te bewonderen, kenteken platen moeten nog besteld worden eerst rijden details komen later welIvo van Achthoven schreef:Weer een nette GTT de weg op, wel een paar tinten donkerder dan ie was toch...?
Enne ff nieuw kentekenplaatje erop, en af is ie

-
je zou hem sporadisch kunnen spotten in Spijkenisse, woon zelf tegenwoordig in rotterdam, maar m`n ouders en broer nog in spijk. en familie moet je ook eens bezoeken heLotuzClioWilliams schreef:Dus ik kan deze binnenkort weer tegenkomen in Spijkenisse?

-

En anders wordt het begin april.

-
ja het is blue sport kleur, met die paarse gloed erin weet ff niet meer of dat 449 is volgens mij wel.Ivo van Achthoven schreef:Gehe..., klein wereldje zeg....![]()
Echt rood is ie nu niet meer hoor, eerst even kijken wanneer Michel klaar is, dan even grondig poetsie erover...![]()
Is het bleu sport 449, of is ie net weer wat lichter..?
ja ik zie opeens weer zo`n ding bij michel staan, met alles gedemonteerd, was gelijk weer ff op de hoogte!

-
ja van die foto`s krijg ik altijd weer een raar gevoel van binnen! geen leuke herinneringen maar toch steeds zonder kleerscheuren uit kunnen stappen!Chris schreef:Ziet er weer strak uit!![]()
Kon je nergens een GTT grille op de kop tikken?! Staat net ff beter vind ik.
Zat toevallig van de week deze foto nog te bekijken...
ja zelf vind ik juist deze grill mooier omdat hij wat strakker eruit ziet, en eigenlijk ken ik m`n autootje niet eens zonder op de eerste foto die ik ervan heb had hij ook al deze grill
-
Na weer eens veel gekloot bij de apk toch goed gekeurd, eindelijk legaal op de weg.
veel gezeik gehad bij euromaster, voor m`n apk. Hij werd niet goedgekeurd omdat m`n gordels ouder waren als 5 jaar en een stuk wat goed gelast was maar toch afkeur, en een remverschil wat bij renault VKV er niet meer was
toen maar VKV in alexanderpolder gegaan, en toen mocht ik weer lekker de weg op!
morgen m`n membraam vervangen van m`n dumpvalve, en dan lekker knallen!
veel gezeik gehad bij euromaster, voor m`n apk. Hij werd niet goedgekeurd omdat m`n gordels ouder waren als 5 jaar en een stuk wat goed gelast was maar toch afkeur, en een remverschil wat bij renault VKV er niet meer was

toen maar VKV in alexanderpolder gegaan, en toen mocht ik weer lekker de weg op!

morgen m`n membraam vervangen van m`n dumpvalve, en dan lekker knallen!
-
ja had enorm veel haast, wanneer kom je een kijkje nemen bij Michel in melisant? kom ik daar ff buurten.
-
ff een vraagje heeft iemand voor mij het overzicht uit dat renault programma van hoe een stuurhoes origineel vast hoort te zitten? bij een 5gt uit 89
-
ja bedoel de spoor stang hoezen, heb een hoop gezeik gehad met een apk keurmeester omdat hij m`n auto op verschillende punten afkeurde:
een klein stukje roest, maar dit werd afgekeurd omdat het aan een nieuwe dorpel vast zat en moest hij alles meetellen.
m`n gordels waren ouder dan 5 jaar en dan mocht niet volgens hem.
een hoes zat niet vast, van een monteur hoorde ik dus dat het niet eens vast zit origineel alleen maar aan een kant.
maar ja daar is nu niks meer aan te doen, `t jammer dat die gasten altijd gelijk krijgen en zelf zo vaak de regels kunnen overtreden omdat niemand echt de regels weet.
een klein stukje roest, maar dit werd afgekeurd omdat het aan een nieuwe dorpel vast zat en moest hij alles meetellen.
m`n gordels waren ouder dan 5 jaar en dan mocht niet volgens hem.
een hoes zat niet vast, van een monteur hoorde ik dus dat het niet eens vast zit origineel alleen maar aan een kant.
maar ja daar is nu niks meer aan te doen, `t jammer dat die gasten altijd gelijk krijgen en zelf zo vaak de regels kunnen overtreden omdat niemand echt de regels weet.
Hoes moet wel gewoon vast zitten, gordels ouder dan 5 jaar afkeuren heb ik nog nooit van gehoord. Als ze beschadigingen hebben wel natuurlijk. Roest kan ik niet over oordelen, zou ik moeten zien.
Tja apk regels staan min of meer duidelijk in het boek. Wat ook erg irritant is mensen die een auto ter apk aanbieden en denken de regels beter te weten dan de keurmeester
Ja ben zelf ook apk keurmeester
Tja apk regels staan min of meer duidelijk in het boek. Wat ook erg irritant is mensen die een auto ter apk aanbieden en denken de regels beter te weten dan de keurmeester

R5GTT. Drive it like you stole it
-
ja die hoes was een klein dingetje maakt me ook niet echt uit het ging me om de gordels en de roest, maar hij is goed gekeurd. dus daar maak ik me verder ook niet meer druk om.-PAZ- schreef:Hoes moet wel gewoon vast zitten, gordels ouder dan 5 jaar afkeuren heb ik nog nooit van gehoord. Als ze beschadigingen hebben wel natuurlijk. Roest kan ik niet over oordelen, zou ik moeten zien.
Tja apk regels staan min of meer duidelijk in het boek. Wat ook erg irritant is mensen die een auto ter apk aanbieden en denken de regels beter te weten dan de keurmeester![]()
![]()
en ik heb het boek doorgelezen maar zo duidelijk vond ik hem niet maar dat kan ook aan mij liggen hoor