pascal z'n gt te koop? nieuwe clio komt eraan

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
5gt8vturbo

Aangezien het een week is voordat het grote project gaat beginnen nu ff een topic er over(foto`s volgen). mijn 5je heeft aardig wat roest wat allemaal behandeld gaat worden.

* alles afbouwen
* nieuw achterscherm
* nieuwe parafaan
* nieuwe bumper steunen (driehoekjes)
* rolkooi spuiten en vast lassen.
* roest onder dashboard behandelen
* nieuwe bumper en spiegels
* spuit klaar maken (plamuren, schuren, primer)
* bekleding, vloerbedeking en dashboard reinigen en behandelen
* spuiten (kleur 495)(bij renault :D )
* alles tecktileren
* en weer opbouwen
* taxeren
en gister op de kop getikt (na lang zeuren toch kunnen kopen.) een 70mm custom made uitlaat vanaf de turbo naar achter van rvs.
foto`s volgen. Dit alles moet binnen 2maanden gerealiseerd worden en voor augustus hoop ik er weer mee te rijden. alles gebeurt in de avond uren dus vandaar dat het een beetje lang duurt.
Laatst gewijzigd door 5gt8vturbo op ma 7 dec 2009 14:41, 44 keer totaal gewijzigd.
Bram (vospower)

Succes ermee! en ik vind 2 maanden echt niet lang :p ik ben al 1,5 jaar bezig ondertussen :p
5gt8vturbo

ja ik gebruik mijn auto voor dagelijks gebruik dus ik kan neit wachten totdat hij weer klaar is! rij in de tussentijd in mijn vriendin d`r 5tr! ook een projectje op zich maar laat ik daar maar niet over uitwijden
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Érg gaaf. Een nieuw GT project. :worship: Succes! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Leon
Contacteer:

nou heel veel succes met je project!

Maar hij zag, klonk en rook toch al geweldig :D
-PAZ-
Über-Spammer

veel succes met je project, ben benieuwd naar wat pics :foto: :foto: , kijk altijd uit met het zetten van een streef datum 9 van de 10 keer gah je er overheen, maja maakt ook nie uit zo lang strax maar weer een mooie gave gtt hebt toch
5gt8vturbo

ja precies maar de afspraak voor de spuiter staat al :D. maandag zal ik al vast wat foto`s posten en de weken erna zullen er nog meer volgen. wil er zo veel mogelijk foto`s van hebben!
Maar hij zag, klonk en rook toch al geweldig
ga niks mototrisch doen(behalve dan de uitlaat) dus het geluid en stank :D blijven wel. alleen alle roest verwijderen en een mooi fris kleurtje
5gt8vturbo

gister ook nog ff met m`n vriendin d`r 5 tr bezig geweest!
* nieuwe monroes schokbrekers voor
* ebc schijven gegroefd en geperforeerd
* nieuwe turbo klauwen en blokken
* nieuwe wiellagers en fusee`s
* verlaagd achter
* open lucht filter
* carburateur pakking vervangen
* zij kappen zwart gespoten
* bumper moet nog

vandaag gaan we voor nog verder verlagen, kilometerkabel vervangen, en kachel unit nakijken!

ik zoek trouwens nog een roest vrije en deuk rechterdeur voor mijn turbo als je hem heb mail of pm ff (het liefst voor zondag!)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat doe je met de kleur?

En post aub ff wat foto's. :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

staat in zijn eerste post chris
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja, staat 495, helaas weet ik al die nummers niet uit mijn hoofd, maar klinkt als Alpineblauw?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Chris schreef:Tja, staat 495, helaas weet ik al die nummers niet uit mijn hoofd, maar klinkt als Alpineblauw?
KLOPT!
5gt8vturbo

Chris schreef:Tja, staat 495, helaas weet ik al die nummers niet uit mijn hoofd, maar klinkt als Alpineblauw?
heet dat zo? zelfde kleur als dat hij was. foto`s komen hoor! ga donderdag al begiinen met leeg halen dus das alweer 3 dagen eerder als gepland!

Heb vandaag weer super lopen vloeken op die tr!

ik vond namelijk dat hij niet snel genoeg optrok! dus heb ik de carb eraf gehaal (een twee traps weber) zie ik tot mijn verbazing dat er onder de tweede trap een plaatje zit zodat hij niet op kon. heb ik die er eindelijk tussen uit. Hebben de prutsers ook nog eens een gashevel van een enkele carb erop gezet waardoor die tweede trap niet open ging omdat hij klepmde op de carb zelf. Ik heb (bijna) nog nooit zo lopen vloeken voor dat ik hier allemaal achter was (was pas de eerste keer dat ik hem uitelkaar haalde en de binnenkant had gezien) maar het is allemaal goed gekomen.
-PAZ-
Über-Spammer

loopt nu wel een stuk beter waarschijnlijk, hij zal wel wat beter oppakken ook (Y) (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

5gt8vturbo schreef:
heet dat zo? zelfde kleur als dat hij was. foto`s komen hoor!
Ze noemen het ook wel MiamiBlue. Lekker kleurtje. 8)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/xhachter1.JPG[/img]
5gt8vturbo

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/pascal_en_thomas.JPG[/img]
de blauwe is de mijnes de clio van een vriend
5gt8vturbo

nog ff een kleine update!

mijn lieftallige buren hebben mijn band lekgestoken! een splinternieuwe toyo t****glijers! tìs niet de eerste keer maar er gaan hier echt een keer gewondden vallen >-) ! en zag net dat mijn reserve tank op drie kwart hing! nou kan ik dus twee dingen doen
1 nieuwe band bestellen (die oude is doorgerot en afgescheurd)
2 de reserve tank weg halen!

en ja hoor ik ga de reserve tank weghalen, goed geraaien(niet voor de kosten maar voor gewicht en ik gebruik hem toch nooit! wil altijd met een volle tank rijden dus vandaar!

verder moet ik dinsdag afscheid nemen want dan is de grote dag eindelijk kan niet wachten totdat hij weer klaar is!
Leon
Contacteer:

lekkere buren!!!! :gun: Jaloezie?????

Is dat je vriendin/ manager op de stoel achter de TR, die kijkt of alles wel volgens plan gaat? :lol:
Florus

Leon schreef:Is dat je vriendin/ manager op de stoel achter de TR, die kijkt of alles wel volgens plan gaat? :lol:
Volgens mij is dat de eigenaar van dit 5je,met xenon verlichting (Y)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/xenon.JPG[/img]

:wink:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

is dit dan ook degene met het :worship: blue sport interieur :worship:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Hoe weet je dat het je buren zijn? Wel lekker klote idd, heb zelf ook gedacht dat een van de buurtbewoners m'n doppen van de velg (metalen doppen, geen wieldoppen) hebben gestolen... En de radio een keer.
5gt8vturbo

Joost (DoubleYou) schreef:Hoe weet je dat het je buren zijn? Wel lekker klote idd, heb zelf ook gedacht dat een van de buurtbewoners m'n doppen van de velg (metalen doppen, geen wieldoppen) hebben gestolen... En de radio een keer.
het is niet de eerste keer er is al een ruitje in geslagen, kras op m`n deur een kras op m`n vriendin dr wagen. dus ja jaloezie ik denk het wel maar als ik het zie zijn ze lange tijd niet jarig!
Is dat je vriendin/ manager op de stoel achter de TR, die kijkt of alles wel volgens plan gaat?

is inderdaad degene met de bleu sport en de xenon jeannette klok ook een lid hiero.
-PAZ-
Über-Spammer

wat een tering zooi zeg dat je buren zo met jou spullen omgaan (N) (N) , zouden ze bij mijn gtt echt niet moeten proberen!!!! :gun: :gun: .
heb je niet de mogelijkheid om hem in een garage box te zetten ofzo??
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

oog om oog tand om tand, alleen moet je dan wel zeker weten dat het je buren zijn
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
5gt8vturbo

paz-maniac schreef:wat een t@ring zooi zeg dat je buren zo met jou spullen omgaan (N) (N) , zouden ze bij mijn gtt echt niet moeten proberen!!!! :gun: :gun: .
heb je niet de mogelijkheid om hem in een garage box te zetten ofzo??
ja ik kan hem wel in een box zetten maar ik rij er elke dag mee, als hij straks klaar is zet ik hem wel elke dag onder een zo`n afdek deken. maar ja ik zie wel, m`n turbo krijgt er binnen kort ook een hele grote broer bij al is het geen renault een 2.5 turbo diesel l200 "mitsubsidie" :worship: :worship: handig om hem te vervoeren als hij in de primer staat. :) :)
-PAZ-
Über-Spammer

als je een beetje knutselt kan ie mischien wel achterin de L200 ipv op een kar :lol: :p . heb je je buren als een geconfromteerd met hun gedrag, kzou dit echt niet over mijn kant laten gaan. strax denken ze dat ze alles kunnen maken.
5gt8vturbo

Ja ze weten het wel, dat ik dit niet over mijn kant laat gaan. maar ja.

vandaag m`n dash eruit gehaald en de voorkant van m`n kooi. draadboom zweeft nu nog door de auto want ik moet hem nog naar weg brengen en hij moet kunnen rijden. ook m`n nieuwe toyo`s zitten er onder. morgen de stoelen en bekleding. Zal morgen ook ff wat foto`s posten heb ik nou geen zin in :D
5gt8vturbo

nou de buren laten we maar ffvoor wat ze zijn m`n wagen staat er voorlopig toch nog niet. ff een update gisteren m`n dashboard eruit gehaald
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/met_dashen_kooi.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/wat_ ... aidjes.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/en_n ... aidjes.JPG[/img]
zo rijden we morgen naar de plaats van bestemming :D
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/totaal_overzicht.JPG[/img]

en voor de vijf tr heb ik een nieuwe kopere radiotor met fan op de kop getikt en een nieuwe twee traps carb, met die andere was toch te veel gekloot.
en ook een nieuw:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/nieuw_interieur.JPG[/img]
afgespoten bij de bp en heerlijk laten drogen met een turbo verwarming
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/te_drogen.JPG[/img]

ook gaan we kijken of dit mogelijk is om te modificeren in een vijf (het zou er eigenlijk standaard in horen maar ja :D
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/baca ... heinie.JPG[/img]

morgen de stoelen en bank verwijderen en dan is hij klaar om de nieuwe delen te krijgen. :worship:
5gt8vturbo

afspraak gemaakt bij renault dorzo op 9augustus om hem over te laten spuiten kan hem 10 augustus woensdag weer ophalen. :D

nieuw interieur en carb, radiateur in de tr gemonteerd, en voorkant verlaagd, nog alleen ff een uitlaatje en dan is deze af.

foto`s komen van de week
Edwin16v
Contacteer:

5gt8vturbo schreef:afspraak gemaakt bij renault dorzo op 9augustus om hem over te laten spuiten kan hem 10 augustus woensdag weer ophalen. :D

nieuw interieur en carb, radiateur in de tr gemonteerd, en voorkant verlaagd, nog alleen ff een uitlaatje en dan is deze af.

foto`s komen van de week
Bij Dorzo?
Ik dacht dat Michel hem ging spuiten?
5gt8vturbo

michel maakt hem helemaal spuitklaar en strak en dan gaat hij naar dorzo toe. michel durft hem niet te spuiten in z`n spuitkabine omdat hij nog geen super goeie afzuiging heeft en is bang dat er stof opkomt. en bij dorzo is het 400 euro dus da ook het geld niet.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

die is echt stoer :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Chris@R5

Nieuwe knipperlichtjes hebben? :wink:
Echt tof bakkie
Plaats reactie