weer een noemenswaardige kill om te vermelden op de 400m:
williams vs impreza gtt 1-1
de 1ste race kwam ik goed weg maar schakelde mis naar mn 2, waardoor hij won.
2e race kwam ik weer goed weg, eind 1 lag zn neus iets voor, in mn 2 kwam ik gelijk, in mn 3 eroverheen
wederom een compliment van de bestuurder gekregen voor mn goeie start...
SMILLIAW schreef:weer een noemenswaardige kill om te vermelden op de 400m:
2e race kwam ik weer goed weg, eind 1 lag zn neus iets voor, in mn 2 kwam ik gelijk, in mn 3 eroverheen
Heel netjes . Of slecht werk van de GTT-rijder, Ik rijd er zelf nu al een tijdje in, maar mijn Williams hiervoor kan niet echt tippen (qua snelheid of trekwerk) aan de GTT die ik nu heb. In ieder geval was die Williams een niet te onderschatten auto, ook voor een Impreza niet. Een goed voet-en hand-werk is zeer belangrijk
Wat ik ook steeds vaker zie bij de Subaruclub zijn omgebouwde 1.6 en 2.0 GL. Eerlijk gezegd zonde van het geld, maar tot zelfs de stoelen toe zijn vervangen en ziet en klinkt als een monster, maar presteert niet zo.
Strijder schreef:Gisteravond kwam ik vanuit beverwijk bij haarlem tot stilstand voor het stoplicht rechts wachtend op groen. Kwam er een bmw naast me staan...
60 nr hv: BMW, 6ER REIHE; 645CI COUPE AUT
245 kW
333.2 pk
1.595 kg
Ik dacht poging wagen, ik volle snelheid weg met piepende banden, bleef hem voor en bij 70 km/u had hij er niet zo veel zin meer in.
Of dat ik nu echt sneller was? of dat hij niet te ver doortrok ik weet het niet. Maar hij had het iig niet verwacht
edit: wel dat hij ging sprinten uiteraard.
0-100 in 5,6 seconden die BMW, dat ga je nooit redden is mijn idee.........dus hij ging half en jij vol gas.
Luco/Alpine-racer schreef:1,2 is best veel dus die beamer heeft denk ik geen vol gas gegeven
Vraag maar eens aan Jos Verstappen hoeveel dat is...
Maar het is dus geen standaard Cliootje.......
Nope,
Ik bleef hem de hele tijd voor dus zal hij wat later zijn met optrekken en wat ik al zei is dat ie bij 70, 70 bleef rijden.
ik heb 145 pk op de wielen (gemeten in goes)
dan is jou williams cker verre weg van standaard kwa specificaties? een gtt hou je niet bij hoor, of jou clio moet zo snel zijn dat je een sprint trekt van 0-100 km/u in 5.5 seconden?
dan is jou williams cker verre weg van standaard kwa specificaties? een gtt hou je niet bij hoor, of jou clio moet zo snel zijn dat je een sprint trekt van 0-100 km/u in 5.5 seconden?
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 8&cache=no
volgens deze info 6.3 sec 0-100 km/h
maar mn williams heeft een 4-2-1 devil spruitstuk, magnex uitlaat, knn filter en geen achterbank/passagiersstoel/reserve wiel...
Strijder schreef:Ik bleef hem de hele tijd voor dus zal hij wat later zijn met optrekken en wat ik al zei is dat ie bij 70, 70 bleef rijden.
Dan deed ie gewoon niet helemaal mee..
Ondanks dat je Clio niet meer standaard is, hou je zo'n ding echt niet zomaar bij
Met die ruim 300 pk gaan deze dingen echt als de brandweer, zelfs met al die extra kilo's.. BMW 645 zal ongeveer een 4,5 liter moeten zijn? Maar volgens de RDW:
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4398 cm3
Een 4,4 dus (niet dat het iets uitmaakt )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
maar mn williams heeft een 4-2-1 devil spruitstuk, magnex uitlaat, knn filter en geen achterbank/passagiersstoel/reserve wiel...
Die van mijn: devil uitlaatspruitstuk geen middendemper katvervanger powerbox mennochip k&n vervangingsfilter met buis naar e voorbumper
Mijn willie was gechipt en had (heeft waarschijnlijk nog) een open uitlaat. Dan merk je wel al aardig het verschil. Lekker licht wagentje kan het met minder peekaa's voor vele anderen moeilijk maken.
Net kwam ik terug uit Hellendoorn, kom ik bij Zwolle bij de stoplichten naast een Citroen Xsara Coupé (na het opzoeken van kenteken bleek het om een 2.0i 16V VTS te gaan) te staan... Jongen met een trainingspak aan, petje op zat erin...
Op het moment dat het groen werd ineens gillende banden naast me, ik dus ook vol op het gas. Kon hem NET voorblijven
Viel me nog niets tegen in de sprint tegen zo'n hok met 167 pk
Vanmiddag op de R4 rond gent even aan het spelen geweest met een porsche 911 denk 98 'er model. Ging lekker, vol weg bij de stoplichten, porsche kan aardig volgen alleen wilde de dat ding niet harder dan 250 km/h. wij zijn nog effe doorgegaan naar 280 op de teller . Toen was ook bij de GSX-R en de Fireblade de koek op
gister in de buurt van roden tijdje achter een golf4 tdi gezeten. jongen keek iedere keer in de spiegel kijken en na iedere rontonde wou die ff snel optrekken, maar helaas bleef ik ieder keer bumperkleefend achter hem zitten
ja ok, dan zal het wel redelijk opgaan idd...ik mis je me open uitlaat soms ook wel...egt niet normaal dat geluid wat daar uit kwam. gewoon van voor tot achter een dikke buis met een motordemper eraan. zit er nu weer aan te denken als de clio weer goed is om de standaard einddemper te vervangen voor een remus of een sebring ofzo voor een wat zwaarder geluid. heb nu alleen het sportfilter wat geluid maakt.
Gisteren gesprint tegen een Peugeot 206 rc, hij had een iets betere start dan mij, maar de clio trok het weer redelijk bij, en ik had daarna zelfs een neuslengte voorsprong, daarna ging het vrijwel gelijk op.
Was wel ff een leuke sprint
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ARNO16V schreef:Gisteren gesprint tegen een Peugeot 206 rc, hij had een iets betere start dan mij, maar de clio trok het weer redelijk bij, en ik had daarna zelfs een neuslengte voorsprong, daarna ging het vrijwel gelijk op.
Was wel ff een leuke sprint
Daarstraks gesport met een Lotus Elise. Weet niet welke type, maar de langzaamste zit toch nog binnen 6 sec op de honderd. En mijn gtt'je was sneller Eerst vanuit z'n twee tot de 130 liep ik op hem in. Daarna de snelweg op en toen we vrijbaan hadden vanuit zijn drie vol op het gas en toen moest ik in zijn vijf ff van m'n gas af. Ook nog bijna de 200 aangetikt op de teller dus hij gaat steeds harder rijden. Ben alleen vergeten te kijken hoeveel toeren hij toen maakte
GerryTT schreef:Daarstraks gesport met een Lotus Elise. Weet niet welke type, maar de langzaamste zit toch nog binnen 6 sec op de honderd. En mijn gtt'je was sneller Eerst vanuit z'n twee tot de 130 liep ik op hem in. Daarna de snelweg op en toen we vrijbaan hadden vanuit zijn drie vol op het gas en toen moest ik in zijn vijf ff van m'n gas af. Ook nog bijna de 200 aangetikt op de teller dus hij gaat steeds harder rijden. Ben alleen vergeten te kijken hoeveel toeren hij toen maakte
Heb ook redelijk vaak tegen een Elise gesprint. De eerste meter zijn ze echt frustrerend snel, daardat ze gewoon direct grip hebben. Dat moet met zo'n voorwiel-renault altijd net ff voorzichtiger. Als 't eenmaal rolt is 't goed te doen idd.
Maaruh, wat voor bak heb jij d'r in zitten? Dacht dat ik al een vrij lange bak had, maar 130 in 2 haal ik echt nooit. 100 in z'n 2 is al 7000 toeren.