ACT: 5 GT Turbo.
sinds deze week hoor ik mijn turbo uit mijn 5gt echt fluiten als ie aanslaat, dat deed ie ervoor niet. kan dit met het warme weer te maken hebben of is er iets loos?
Maar zeg nu zelf, bij n snelle bocht stuiter je er toch gewoon uit zo?catrinus schreef:Persoonlijk vond ik hem wel wat zwaarder sturen maar kon niet zeggen dat het hinderlijk was.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Das's echt absurd laag... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Fuck airride



'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
screenshot? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Of 'bron weergeven'
en dan naar de link zoeken, zoek op deze tekst:
onclick="switch_image"
daarachter staat de imagelink voor doorlinken
en dan naar de link zoeken, zoek op deze tekst:
onclick="switch_image"
daarachter staat de imagelink voor doorlinken

Kan ook, maar chris kennende wil ie m linken ipv zelf online zetten 

weet iemand raad?azer schreef:sinds deze week hoor ik mijn turbo uit mijn 5gt echt fluiten als ie aanslaat, dat deed ie ervoor niet. kan dit met het warme weer te maken hebben of is er iets loos?
Als ie echt fluit, is je turbo aan het eind van zijn latijn aan het komen.
Maar check eerst eens naar lekkages, als je ook minder vermogen hebt.
Maar check eerst eens naar lekkages, als je ook minder vermogen hebt.
Ik wil ze (weer) in de gallery knallen op http://www.5gt.nl.Riël Notermans schreef:Kan ook, maar chris kennende wil ie m linken ipv zelf online zetten
Maar ik krijg ze er echt niet meer uit...


Renault 5 GT turbo Bleu Sport
hehe
geef de ads es?
geef de ads es?
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/f/1d/ ... dd8156.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/1e/ ... 6be3fa.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/e/1e/ ... cc7f6a.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/0/49/ ... 36b8f7.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/48/ ... eb6173.jpg[/img]
Owie
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/1e/ ... 6be3fa.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/e/1e/ ... cc7f6a.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/0/49/ ... 36b8f7.jpg[/img]
[img]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/48/ ... eb6173.jpg[/img]
Owie

Wegens geldgebrek moet ik helaas mijn auto verkopen.
Ik heb de auto nu al 6 maanden, en hij is van top tot teen gerestaureerd.
Datum aanvang tenaamstelling 30-03-2007
De maanden vliegen voorbij tegenwoordig........

Misschien dat ie tijdelijk op een bedrijfs voorraad ofzo heeft gestaan...........
Ik heb de auto nu al 6 maanden, en hij is van top tot teen gerestaureerd.
Datum aanvang tenaamstelling 30-03-2007
De maanden vliegen voorbij tegenwoordig........


Misschien dat ie tijdelijk op een bedrijfs voorraad ofzo heeft gestaan...........
Laatst gewijzigd door Florus op ma 16 apr 2007 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wist jij niet he maar er zitten 365 maanden in een jaarFlorus schreef:Wegens geldgebrek moet ik helaas mijn auto verkopen.
Ik heb de auto nu al 6 maanden, en hij is van top tot teen gerestaureerd.
Datum aanvang tenaamstelling 30-03-2007
De maanden vliegen voorbij tegenwoordig........![]()


heb er ff op geboden





Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 16 apr 2007 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël, ik ga jouw vaker lastig vallen!
http://www.5gt.nl/image/tid/21
Roy, jij bedoelt die met die AX spoiler? Dat was de SX-42-HF...

http://www.5gt.nl/image/tid/21
Roy, jij bedoelt die met die AX spoiler? Dat was de SX-42-HF...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik weet niet beter. Reed altijd al laag-PAZ- schreef:Dat ding ligt wel heel erg laag zeg![]()
, lijkt me niet meevallen om daar nog enigsinds fatsoenlijk drempels enz mee te nemen

Ach en het geluid van aanschurende bumpers went wel.
Alleen kan ik niet wennen aan het geluid van een aanschurende carterstop

Eerlijk antwoord? Nee, hij ligt zelfs beter op de weg. Vind hem zo beter rijden dan dat hij 2 cm hoger staat. En iemand die mij een beetje kent weet hoe hard ik door de bochten hoek. Als de wegligging niet goed is dan wil ik er ook niet mee op de weg.Riël Notermans schreef:Maar zeg nu zelf, bij n snelle bocht stuiter je er toch gewoon uit zo?catrinus schreef:Persoonlijk vond ik hem wel wat zwaarder sturen maar kon niet zeggen dat het hinderlijk was.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Heb je dan ook foto's waar de hele auto op staat met deze verlaging?? Lijkt me echt super om zo te rijden zeg



'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Apart dat je de grond niet raakt.
Toen ik die ouwe Clio van me met het subframe op 4 cm van de grond had geschroefd, raakte ik bij elke redelijke hobbel in de weg de grond met het subframe.
Om nog maar te zwijgen over de uitlaat en de bumpers.
Toen ik die ouwe Clio van me met het subframe op 4 cm van de grond had geschroefd, raakte ik bij elke redelijke hobbel in de weg de grond met het subframe.
Om nog maar te zwijgen over de uitlaat en de bumpers.

turbo is niet aan zijn end, er zit een scheur in het turbinehuis of uitlaatspruitstuk, kan nog wel tijdje meegaan.azer schreef:weet iemand raad?azer schreef:sinds deze week hoor ik mijn turbo uit mijn 5gt echt fluiten als ie aanslaat, dat deed ie ervoor niet. kan dit met het warme weer te maken hebben of is er iets loos?
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
catrinus schreef:En iemand die mij een beetje kent weet hoe hard ik door de bochten hoek.



Feitelijk trek je met inveren je wiel nu naar binnen, gezien de stand van de draagarm.catrinus schreef:Eerlijk antwoord? Nee, hij ligt zelfs beter op de weg. Vind hem zo beter rijden dan dat hij 2 cm hoger staat. En iemand die mij een beetje kent weet hoe hard ik door de bochten hoek. Als de wegligging niet goed is dan wil ik er ook niet mee op de weg.Riël Notermans schreef:Maar zeg nu zelf, bij n snelle bocht stuiter je er toch gewoon uit zo?catrinus schreef:Persoonlijk vond ik hem wel wat zwaarder sturen maar kon niet zeggen dat het hinderlijk was.
de oplossing wat bij jou het geval is: je hebt geen veerweg meer

Je hebt mij niet horen zeggen dat ik de grond niet raakRobke schreef:Apart dat je de grond niet raakt.
Toen ik die ouwe Clio van me met het subframe op 4 cm van de grond had geschroefd, raakte ik bij elke redelijke hobbel in de weg de grond met het subframe.
Om nog maar te zwijgen over de uitlaat en de bumpers.

Uitlaat raakt alleen de grond als ik er met 2 zwaargewichten in zit en door een kuil of over een rare hobbel rij. Lang leve custom sidepipes

Veren doet de auto nog prima, hij is alleen omlaag gegaan (wat een set andere wielen met banden al niet doet). Stugger is hij niet geworden. Hij veert nog net zoals eerst. Alleen de wielen stonden wat schuiner dan eerst. Maar dat is ook zo verholpen.Riël Notermans schreef:Feitelijk trek je met inveren je wiel nu naar binnen, gezien de stand van de draagarm.catrinus schreef:Eerlijk antwoord? Nee, hij ligt zelfs beter op de weg. Vind hem zo beter rijden dan dat hij 2 cm hoger staat. En iemand die mij een beetje kent weet hoe hard ik door de bochten hoek. Als de wegligging niet goed is dan wil ik er ook niet mee op de weg.Riël Notermans schreef:Maar zeg nu zelf, bij n snelle bocht stuiter je er toch gewoon uit zo?catrinus schreef:Persoonlijk vond ik hem wel wat zwaarder sturen maar kon niet zeggen dat het hinderlijk was.
de oplossing wat bij jou het geval is: je hebt geen veerweg meer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
titanium blokje op subframe monteren zodat je net de carterstop niet meer raaktcatrinus schreef:Je hebt mij niet horen zeggen dat ik de grond niet raakRobke schreef:Apart dat je de grond niet raakt.
Toen ik die ouwe Clio van me met het subframe op 4 cm van de grond had geschroefd, raakte ik bij elke redelijke hobbel in de weg de grond met het subframe.
Om nog maar te zwijgen over de uitlaat en de bumpers.. Carterstop is al aardig afgevlakt net als de beugel tussen de motor en versnellingsbak. Bumper is compleet wit van onderen en aardig versleten.
Uitlaat raakt alleen de grond als ik er met 2 zwaargewichten in zit en door een kuil of over een rare hobbel rij. Lang leve custom sidepipes




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
das nog beter ja
titanium blokjes geeft een mooi effect
vooral in het donker

titanium blokjes geeft een mooi effect
vooral in het donker


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.